Varför????
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varför????
Ska Lakers plocka in Calle Höök som forward i kväll när det finns en alldeles utmärkt lirare ute i ASK som vi kan tillgå och kan hoppa in och jag vet skulle ge allt och lite till??? Svar: Henrik Strömbäck
Eller varför inte spela på tre lines så att man får upp intensiteten lite istället för att rulla vidare på fyra även mot dom bästa lagen som har visat sig vara alla lag!???
Kom igen nu vill vi ha tändning, så ska ni fan få se på tändning på läktaren i kväll.....
Mina stämband kommer iallafall blöda efter dagens batalj!
Eller varför inte spela på tre lines så att man får upp intensiteten lite istället för att rulla vidare på fyra även mot dom bästa lagen som har visat sig vara alla lag!???
Kom igen nu vill vi ha tändning, så ska ni fan få se på tändning på läktaren i kväll.....
Mina stämband kommer iallafall blöda efter dagens batalj!
Idag är jag där ...
Bizon ... jag kommer göra mitt yttersta för att min röst inte ska kunna funka imorgon ... det är rätt bra med för man väcker inte barnen imorgon när det är fotboll och ishockey på tv.
Re: Idag är jag där ...
Mystiq wrote:Bizon ... jag kommer göra mitt yttersta för att min röst inte ska kunna funka imorgon ... det är rätt bra med för man väcker inte barnen imorgon när det är fotboll och ishockey på tv.
Jag bara undrar vad detta har med Strumpan och det andra att göra, men givetvis uppskattar jag och alla andra om du sjunger!
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
Med risk för att bli lynchad på puben!!!!!
Jag tycker INTE Strumpan ska tas tillbaka.
Jag tycker om Strumpan för sin intensitet och kämpaglöd men har nu Lindgren bestämt att han inte ska tillhöra truppen så det så.
Sen tycker jag som Bizon skriver att man kanske ska testa att gå ner på tre lines för att få upp tempot och öka konkurransen ytterliggare.
vad gäller de andra spelarna som synts i detta inlägg kan jag bara hålla med om.Tycker #22&28 har mycket mer att visa,# 5 måste passa sig för botbänken.

Jag tycker INTE Strumpan ska tas tillbaka.
Jag tycker om Strumpan för sin intensitet och kämpaglöd men har nu Lindgren bestämt att han inte ska tillhöra truppen så det så.
Sen tycker jag som Bizon skriver att man kanske ska testa att gå ner på tre lines för att få upp tempot och öka konkurransen ytterliggare.
vad gäller de andra spelarna som synts i detta inlägg kan jag bara hålla med om.Tycker #22&28 har mycket mer att visa,# 5 måste passa sig för botbänken.
Slutspel!
Den här diskussionen blottar ett av våra största svagheter. Vi väntar alltid på en Messias som skall komma och rädda oss. Strömbäck, Rauli, Toujikov, Dalle, den nya hemliga backen, Höglund, Maradona eller korvgubben i Skruv. Det blir aldrig så. Hockey är en lagidrott och som sådan krävs det att ALLA i kollektivet, inklusive materialarna gör sitt bästa i VARJE moment för att man ska nå resultat. Det är ingen utifrån, oavsett vem det är, som kommer att ordna våra poäng. Det är vi själva som måste hitta glöden, modet och viljan.
Och jag såg inget fel i Allans arbete heller .......Varanen dina ord är värda att tänka på ..alldeles rätt.(men ifallet Strömbäck är det faktiskt så att det är en spelare som tillhör Lakers ,även om han inte blir någon frälsare ,så är det min mening att det skadade inte att prova honom nu innan ASK:s säsong börjar,jag vet förstås inte om han får gå tillbaks till ASK då ?).
Ingen match är spelad förrän den är slut!