EP´s siffror
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
90-talet var ju inte precis Växjö HC´s storhetstid som du vet. Det var betydligt fler på 70-80 talen, för att inte tala om uterinkstiden med tusentals åskådare. Växjö och Lakers har sin storhetstid nu, men det kommer bli än tydligare i framtiden. Kul för alla som kämpat för att driva upp hockeyn igen efter HC´s konkurs.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Nä 90-talet var ett årtionde med bara de närmast sörjande. När det var mycket folk här i stan var tidigare, jag kommer ihåg när det var uterink i mitten och slutet av 60-talet. Sedan blev det ett lyft när hallen byggdes och det är just det som jag tror nu också, när vi har vår Srena kommer hockeyn i stan att hoppa ett kliv ytterligare framåt.
Förövrigt lägger jag ingen större energi på att förklara för TAIF supporters vad jag/vi menar för det tar bara energi och leder ingen vart. Dock kommer jag kanske inte alltid att låta bli.
Förövrigt lägger jag ingen större energi på att förklara för TAIF supporters vad jag/vi menar för det tar bara energi och leder ingen vart. Dock kommer jag kanske inte alltid att låta bli.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"