Sorry har varit bortrest men ni undrade om jobbet. Vet bara att han jobbade som säljare och det företaget söker idag ny säljare. Men Serra säger att han är klar då kör vi på det... 1 eller 2 år Serra?
PutteA wrote:Men sluta nu ärligt talat!! Markusson spelar för Lakers nästa säsong, räcker inte de????
Jo, det är gott så. Men jag tror att fler än jag frågar sig varför en underskrift drar ut på tiden, för det är väl så att det ännu inte är officiellt.?
Är inte Markusson nygift? Förstår om han vill slippa allt som har med arbete att göra så länge som möjligt... Jag tvekar inte på att han är med i truppen till kommande säsong. Ge killen tid
Mackan är inte som andra spelare. Om jag inte missminner mig (slå till mig om jag har fel Serra) så har han inte ens någon agent utan sköter sina förhandlingar själv. Har för mig han sa det när vi var på fotboll den där gången serra, jag börjar bli gammal så minnet spelar mig ett spratt ibland....!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Vad är det ni är så oroliga för? Flera stycken, inklusive jag själv, intygar ju att han själv sagt att han spelar. Vad är problemet? Om han nu står på isen vid första nedsläpp i höst, vad spelar det då för roll NÄR han skriver under??
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
"Tala är Silver, Tiga är Guld" om du läser vad som skrivs så står det ganska klart och tydligt att han är klar, MEN han har inte signat ett kontrakt än dvs. Muntligt överens och därför så står det inte som klart på EP eftersom att han inte har skrivit under än.... Även om det är 99.9% säkert
Skriver detta, till viss del med respekt för andra medlemmar på forumet som faktiskt bara vill snacka hockey och som inte, jämfört med vissa andra, ägnar sig med att lägga ner ca 90%:s tid med att jävlas med folk så fort man loggar in.
Kom ihåg, att det är du Serra, du Svartvadet m.fl. och till viss del nu du Norje som förstör tråden/trådarna, det är ju ni som börjar snacka skit och inte fattar att det finns pm. Ni får skriva hur mycket pm ni vill till mig. Man behöver inte gilla alla människor, men för den delen kan man ha respekt, och ändå diskutera om saker och dela åsikter utan att man för den delen behöver gå så långt så att man blir kränkande! De är inte rätt väg att gå om LL vill vidmakthålla ett populärt hockeyforum där alla kan känna sig välkomna oavsett vilka tankar och åsikter man har. Drar ni t.ex. jämt med alla era kolleger? Nä, dock kan man ändå jobba och samarbeta ihop. Det är min erfarenhet. Jag kan ångra en del saker som jag har sagt på forumet, och det tror jag också att ni gör! Vill man inte diskutera och vädra åsikter på ett sunt och moget sätt med någon härinne så tycker jag, att man kan ge fan i att över huvud taget snacka med personen ifråga! Skriv i så fall pm om ni har kommit på några nya svordomar (så "sparar" vi de där), eller så tar vi bara upp diverse åsiktskiljaktigheter om hockey.
Det är bara att välja.
Jag tror inte att jag behöver vara tydligare än så.
Detta gäller samtliga: Håll er till trådens rubrik. Långa inlägg som inte handlar om Markusson över huvudtaget undanber vi oss! Allt hädanefter som inte på nått sätt berör ämnet hänvisas till PM! Tack!!
//PutteA
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Jag hoppas att han spelar i Lakers till den dagen han lägger av. Det räcker för mig. Han är 30 år idag, sen kan man ju alltid spekulera i hur länge han skulle kunna hålla på den här nivån. Skulle förvåna mig om han inte vill vara med efter arenabygget.
Det han funderar över bland annat är väl snarare om hans kropp klarar så mycket mer smällar eller att den slits mer. Han har en inte allt för snäll spelstil mot sin kropp och han får väl fundera på saken så att han inte blir smärtförföljd resten av sitt liv.
Vi gillar den men den sliter.