Jonsson är kung

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Stackars DanielAnders83 wrote:Lite rökig whisky och och ett fuck med "farmen-kristina" så kommer han nog i fin form igen .
Därför jag anser att Jonsson ska bära det defensiva i defensiven! Räknar iskallt med att han ska vara våran försteback i BP! Han ska spela minst 1.30 i 3-5.Lakershjärta71 wrote:Jag hade nog hellre bytt det ena (A) från Jonsson till Fimpen istället. Vet inte vad Jonsson har gjort för att förtjäna att bära den assisterande kaptensbindeln ??
Hur ska du ha det? Ska man hänga upp sig eller inte?Lakershjärta71 wrote:
Tycker inte att man ska hänga upp sig på vad man gjort eller inte har gjort för att få bära C-et. Det viktigaste är väl att man kan vara en bra talesman för hela laget i svåra domarsituationer, dels att kunna peppa laget.
Rahm ska tycker jag åtminstone ha mycket tid i PP, då han nu måste visa lite vad han kan, produktivt, för där har vi knappast någon annan.
Vad gjorde Rahm förra säsongen då?
Varför fick Josh ha ett A då och inte Persson?Lakershjärta71 wrote:Beror ju på om man ska gå på din eller min linje, var därför jag nämnde Rahm, bara för att jag ville att du skulle få tänka lite.
Tycker bara att Jonsson hittills är ett udda val som precis kommit in i laget, dock känner jag honom inte. Tycker att en kapten ska ha känt spelarna/gruppen minst en säsong, en kapten ska gruppen se upp till, någon som man kan lita på osv.
C. Persson tycker jag iofs också var ett udda val, men han hade dock spelat fem säsonger i Lakers. Fimpen är på sin fjärde säsong och Markusson på sin sjätte säsong i Lakers. Finns en viss röd tråd där..så det kanske inte var så konstigt i alla fall att C.Persson fick bära kaptensbindeln ett tag.
Kan bara ta o hålla med!Lillklonis wrote:spelar man i en 4:e lina så betyder det mindre speltid.
gurra gjorde 19 poäng 08/09 27 poäng 09/10 allt pekar på att han gör minst 30 poäng iår med rätt omgivning. gurra är ingen 4:e line spelare längre, han ska spela i 2:a eller 3:e.