Vad gäller #38 så skulle Han blivit 6:a på Min lista, Flera parametrar ska vägas in i en sådan Lista bl.a Meriter och Skills, där Ligger tyvärr #38 lite efter
Låt grabbarna spela klart säsongen innan spekulationerna tar fart.
Vilket lag som spelar har stor betydelse för volka spelare och tränare man kan ställa på benen.
Jag håller dock med Varanen att enbart spela i ES kan vara ett mål men jag tror att rollen är viktigare.
Alltså, är det inte märkligt att en "Snigel" som MacNevin värvas till ES när han lär bli ett, mer eller mindre, rundningsmärke där? Jag trodde att det skulle krävas lite mer för att en elitserieklubb ska kunna tro på att detta ska funka. Eller har ES blivit sämre?
han fick en sista chans att på hockeylivets höst lira i högsta serien i Sverige,jag tror han hade hoppats att kunna spela upp Lakers men som det nu blev var detta sista alternativet,så Good Luck Josh and best of hopes for you!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
''Jag hade några erbjudande från Elitserien förra säsongen, jag tackade nej eftersom det var lag från nedre delen av tabellen, jag ville inte spela i ett lag som bara förlorar''
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Ja, i skrivande stund är det väl ingen som vet om AIK blir fisk eller fågel eller möjligen mittemellan. Så det är en chansning, det är väl bara Skellefteå som är undantaget under de senaste åren. Rögle och SSK har ju inte varit annat än fisk.
Att han väljer ES ser ja inga problem med men att han väljer AIK känns inte bra alls, hade hellre sett han valde något annat lag istället usch för AIK ja tycker synd om ZEB men lycka till . Du kommer vara saknad.
Så här skriver Enestubbe i sin blogg om Josh i AIK
"Jag tror för övrigt att AIK siktar väldigt högt till nästa säsong. Väldigt högt. Ett första minimimål lär vara att nå slutspel. Om jag har rätt i det antagandet är ju frågan var Josh ska användas till – förutom som pointman i PP."
Vill inte föringa hans insats i Lakers men ärligt talat vad ska dom ha han till
Lakersfan_03 wrote:''Jag hade några erbjudande från Elitserien förra säsongen, jag tackade nej eftersom det var lag från nedre delen av tabellen, jag ville inte spela i ett lag som bara förlorar''
Grabben blev erbjuden mycket högre lön, han ville spela i Elitserien och hans fru har säkert haft lite med det att göra genom att vilja prova att bo i vackra hufvudstaden.
Inte så konstigt med andra ord, han blir inte yngre precis.
Synd att han lämnar för AIK och Elitserien, men samtidigt så måste han ta möjligheten hur mycket det än svider hos oss. Jag är tacksam för allt han har presterat hos oss och gjort för oss, värre om han lämnat för ett lag i Hockeyallsvenskan.
Ska bli intressant att följa det nu
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Nej, man kan inte ha nån agg till såna trevliga killar.
Vet inte om det kallas artistskatt längre eller vilka skattesatser som gäller, men arbetsgivaravgifter tillkommer i alla fall på drygt 30% mot tidigare.
Last edited by Niles on 20 April 2010, 19:27, edited 1 time in total.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Självklart önskar jag Zebulon all lycka till. Men i ärlighetens namn tror jag han får det oerhört svårt. Han är inte tillräckligt rörlig för ES. Dessutom tror jag man måste ha en nästan zen-buddistisk inställning till barmarksträning om man ska ro hem det på egen hand. Känns inte som om MacNevin riktigt har det. Men alla kan överraska och jag har haft fel förr.