..för en strålande säsong. I kvalserien hade vi inte marginalerna med oss, men som helhet en kanonsäsong. Nya tag..
Nu väntar byggstarten på det som är vår framtid, Arenorna. Samt en spännade silly season där jag tror Lakers har en stort attraktionsvärde bland spelare. Och så väntar en jävla massa golf och fint väder förstås.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Stämmer in med ett stort tack till alla som krigat för våra färger , hur vissa än presterat så har dom ändå varit en avgörande faktor till att vi fick knipa en direktplats!
Ni skrev hockeyhistoria i Växjö än en gång med tabellplaceringen så jag bockar ödmjukt åt alla inblandade till detta
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
TACK!!! för en kanonsäsong som tack vare vi kunde avgöra vilket lag som kunde gå upp varade ända till sista matchen och det roligaste utav allt var att vi spelade bort fjollorna till att gå upp
Håller med Räven att det var en helt ok avslutning!Kan ju inte vara mer än nöjd,es kval 2 år i rad så vad månne det bli framöver?Nya tag å vad jag tror så blir nog större delen av truppen kvar....Hoppas ju det