Känns jävligt trist trots att avslutningen kanske inte var den optimala publikmässigt.
Men det finns flera morötter imorgon och den ena är att vi kan för andra året i rad sätta återtåget ur kurs rätt ner i diket för vem minns inte spiken i kistan uppe i Ejendals förra året där publiken tokbuar ut sitt hemmalag
Den andra moroten är att vi har imorgon möjlighet att gå in och ur hallen med raka ryggar efter en säsong som varit helt fantastisk!
Vi slutade på en IMPONERANDE 3:e plats som innebär att vi är sjukt mycket hockey/krona
Kom igen nu era tokiga jävlar så ror vi hem den sista hemmamatchen för säsongen och ger det sista vi har av våra röster innan vi tar sommarlov ifrån västra stå !!!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Ja nu jävlar gott folk. Nu har vi chansen att återigen visa vad vi kan uträtta på Västra Stå. Slut upp nu och ställ upp för röda,gula,blå. Som Anders säger så får vi snart sommarlov. Imorgon ska fan i mig varenda en som håller till på VS, SJUNGA!!!!
En intressant fråga är ju om transatlanterna kommer spela borta mot AIK i sista matchen? De ska ju spela mot LIF. Och om de skulle vara så att även AIK har chans att ta den andra platsen i KS när vi ska möta dom så tycker jag att Stiig, MacNevin m.m. självklart ska spela.
Supporterföreningen Tokiga Masar Götaland har ställt in bussen till Växjö p.g.a. för få anmälningar. Kan vara därför som bortastå plötsligt blev grön. Det blir säkert en del Leksandssupportrar i alla fall, men ingen organiserad buss vad jag vet.
Glöm inte bort att delta i LLs fina tävling imorgon oxå sista chansen denna säsongen
Och DU som inte hämtat ditt medlemskort i LL säsongen 09/10 gör det vid infodisken imorgon, nu är alla kort upptryckta så passa på o hämta ditt kort imorgon o anmäl dig i tävlingen samtidigt
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Att stå tyst på VS imorgon är inget alternativ, tänk hur lääänge det är till vi står där nästa gång. Nu kör vi en rejäl avslutning innan vi läger oss i hängmattan.
Skulle vi vinna över LIF idag, så blir minnet av säsongen mycket mer positiv
Dock kan jag inte se matchen, då jag är på tjänsteresa, men följer den så gott jag kan.
Mmmm...Clownbingo kallas det för. Den i laget som lottas till förste center skriker Bingo! och har vunnit.
Coach Hellgren:
-"Bara två gubbar kvar i tombolan nu när vi ska dra förste centern. Losern blir extra forward. Det står mellan Gäry och Åhsberg. Oliiiiidligtt spännande!"
Chief Evertsson viskar tyst:
-"Åhsberg har sjukanmält sig"
Coach Hellgren:
-"Va?! Tala ur skägget. Jag hör inte vad du säger."
Chief Evertsson:
-"Åhsberg kan inte spela idag!!! Lägg inte i namn som inte är med på värmningen i tombolan. Förstör ju allt det roliga!"
Coach Hellgren:
-"Ok then. Stort grattis till Gäry som är vår förste center idag! Ge honom en varm applåd."
Kapten Markusson:
-"Skärpning nu gubbar! Det här har flippat ut totalt. Introt har redan börjat. Vi måste ut på isen. KRIIIGA FÖR H-E!"
Svartvadet wrote:"Wennerholm, hur är stämningen i Lakerdome?"
"Riktigt bra, Lakers-fansen sjunger ut Leksands-dito hela matchen.
haha...
torsdag 8 april, 2010 20:29
20:26 Helt okay. Men det är bara Lakers-fansen som sjunger nu.
Publiksiffran har också kommit 2.907.
Wennerholm, Växjö
torsdag 8 april, 2010 20:26
20:26 [Kommentar från alfie alfie: ]
Wennerholm, hur är stämningen i Lakerdome?
Svartvadet wrote:"Wennerholm, hur är stämningen i Lakerdome?"
"Riktigt bra, Lakers-fansen sjunger ut Leksands-dito hela matchen.
haha...
torsdag 8 april, 2010 20:29
20:26 Helt okay. Men det är bara Lakers-fansen som sjunger nu.
Publiksiffran har också kommit 2.907.
Wennerholm, Växjö
torsdag 8 april, 2010 20:26
20:26 [Kommentar från alfie alfie: ]
Wennerholm, hur är stämningen i Lakerdome?