Anton Hedman till MODO
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Anton Hedman till MODO
Enligt Expressen är Anton Hedman väldigt het för MODO!
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... acktuffing
Fick höra under Rögle matchen att Hedman skrivit på för ny klubb och därför ryktats om att han inte fick spela. Men även av samma person fick jag höra att han faktiskt var skadad.
Oavsett ifall det är sant eller inte, är det här jävligt trist!
Tog bort ditt frågetecken i rubriken då det nu är officiellt// Klonis
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... acktuffing
Fick höra under Rögle matchen att Hedman skrivit på för ny klubb och därför ryktats om att han inte fick spela. Men även av samma person fick jag höra att han faktiskt var skadad.
Oavsett ifall det är sant eller inte, är det här jävligt trist!
Tog bort ditt frågetecken i rubriken då det nu är officiellt// Klonis
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
- Pysslingen
- Forumentusiast
2-4 av de som tidigare var bland de ledande på nåt lär vi tappa. Rosén, kanske Hedman, kanske Saviano. Linköping tar kanske hem Erik. Lundbohm hänger nog på vad han själv vill. Nån mer vi vill ha kvar tror jag inte vi tappar. Däremot är jag tvärsäker på att vi inte vill ha alla andra kvar.
Också tydligt att detta laget inte räcker riktigt i en kvalserie även om vi hade oflyt i början, där tror jag en uppgradering av laget kommer ske till nästa år. Vi måste snäppa upp oss hela tiden för att vara kvar i toppen.

Också tydligt att detta laget inte räcker riktigt i en kvalserie även om vi hade oflyt i början, där tror jag en uppgradering av laget kommer ske till nästa år. Vi måste snäppa upp oss hela tiden för att vara kvar i toppen.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Fasth och Hedman unnar jag elitseriespel,Rosén och Josh likaså!
Underbara killar som gjort vad man kan begära!
Blir vi av med alla plus hela J20 och J18 säger jag som Nedomansky alltid brukade säga:
Hockey är fan tokskoj iaf!
Underbara killar som gjort vad man kan begära!
Blir vi av med alla plus hela J20 och J18 säger jag som Nedomansky alltid brukade säga:
Hockey är fan tokskoj iaf!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
- Pysslingen
- Forumentusiast
Förmodligen...förhoppningsvis. Calle Söderberg, Dick Axelsson och Robban Rosén. Ser ni några likheter? Klubbarna (i Svedala) klänger fast som några sexsvultna nymfer. Talang som skulle räcka i generationer framåt, men något saknas...
RR må spela som högerforward, vänstervinge eller säkrande back imorgon. Det enda som är säkert är att han skiter i vilket. Han är trött, han vill inte mer, han lackar på lagkompisar, han har glömt vilken klubb han representerar.
Självklart mänskligt, men vi vill mer.
RR må spela som högerforward, vänstervinge eller säkrande back imorgon. Det enda som är säkert är att han skiter i vilket. Han är trött, han vill inte mer, han lackar på lagkompisar, han har glömt vilken klubb han representerar.
Självklart mänskligt, men vi vill mer.
-
- Forumdemon
Det känns som att kontraktet ligger färdigt och inväntar söndag kväll...
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6925480.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6925480.ab
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
-
- Forumentusiast
-
- Forumentusiast
Hmm.. Hooden är inte riktigt min favvis. Men visst kan jag ha ETT lag i hjärtat MEN då får det vara slut på kvalförnedring, så jag får ett nytt lag i ES att hålla på.Varanen wrote:Gör du inte och det vet jag. Bättre du skriver att du från och med den tidpunkten bara har ETT lag i ditt hjärta (eller smygsuper du ikväll?).

Hehe...så får det bli. Det vet du också. Du är den största cyniker jag träffat på, men likväl ser vi varje hemmamatch i Lakerdome tillsammans.
DIF ser potential hos Hooden, det gjorde även vi efter att 3 AS-klubbar ratat honom under samma säsong. Var det fel? Kan Tornberg verkligen mer hockey än chief Evertsson? Jag tror inte the Hedminator ska gå till ES (för sin egen skull), men jag förstår att de klubbarna är intresserade.
DIF ser potential hos Hooden, det gjorde även vi efter att 3 AS-klubbar ratat honom under samma säsong. Var det fel? Kan Tornberg verkligen mer hockey än chief Evertsson? Jag tror inte the Hedminator ska gå till ES (för sin egen skull), men jag förstår att de klubbarna är intresserade.
I vissa fall skulle jag rekommendera en spelare att ta klivet, i andra inte. Om Hedman hade frågat mig hade jag sagt nej. Han är inte mogen för ES ännu. Tur att ingen frågar mig då.
Kanske kan han nu lära sig arbetet med att skymma framför motståndarmålvakten och att det är bättre att spelfördelaren har pucken framför brunkaren. Hård nöt för Challe eller Aravirta att knäcka.
Jag önskar givetvis Hedman all lycka till framöver och förstår att han vill ta chansen.

Jag önskar givetvis Hedman all lycka till framöver och förstår att han vill ta chansen.
Det är knappt så jag vågar nämna det, men jag hade hellre tagit Gurra om jag var sportchef i ett ES-lag. Detta säger jag inte av bitterhet, utan är en ärlig bedömning från min sida. Men Hedman skaffade sig en hög profil, han är stockholmskille och passar helt enkelt in i en drömprofil hos gubbarna i ES som saknar egna idéer. Modo har värvat profilen mer än spelaren.
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
- Pysslingen
- Forumentusiast
Enligt MrMadhawk har Modo tänkt sig att Hedman skall ersätta Dan Hinote som högervinge i tredje kedjan. Exakt den roll Hedman också haft här i VLH. Intressant att Modo tror på Hedman så pass mycket att de utgår ifrån att han tar plats i tredje kedjan. Det bådar gott för honom. Får han bara till de taktiska bitarna och speeden så. Skall bli intressant att följa.
-
- Forumdemon