majkel wrote:Känns som det kommer bli trångt i "clownburen" imon
Sämsta bortstå som jag har varit på iallafall!
Rögle åker ur i år rööööögle åker ur i år!
Vad säger du om Lejkess bortastå i Växjö. Sist jag var där med AIA knäckte vi en balk. Ingen klocka eller resultattavla syntes. Ingen Jumbotron. Bara en bajjamajja utanför.
Lalin wrote:Den var klockren Perry! Men så ska det vara om man är på bortaplan! Okej en tavla kanske man ska kunna se
Blir kul mad match i dag.
Håller Josh mot bättre lag?
Är era allsvenska topforwards giftiga på denna nivå?
Anton Hedman poängman, eller kasta handskarna?
Har våra nya tränare tänt laget? Raheemee har tänt mig i alla fall.
All cred till Rahimi för hans hyschande av huliganerna! Vi får hoppas Perry att pucken studsar VLH:s väg och att inte Rögle är på topp. Kanske lite nervositet kan ställa till det för Ängelholmslaget? Höga krav från klacken.
Last edited by Lalin on 27 March 2010, 12:23, edited 2 times in total.
Vi brukade få väldigt mycket hjälp av Rahimi särskilt i slutskedet av matcherna när han spelade i ett annat grön-vitt lag. Innerst inne håller han på VLH.
Ett råd till alla Lakersspelare. Se upp för Rahimi - mannen som knätacklade sönder Jarno Pikkarainen. Karriären tog i praktiken slut efter den fulingen.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw
Stefan Erkgärds och Giulio Scandella står båda utanför Rögles trupp i dagens match. Bägge två hade troligtvis varit stjärnor i VLH – det säger lite om klasskillnaden mellan lagen i ES och Allsvenskan. Och vad som kommer krävas för att vi skall få med oss poäng i den här matchen.
Dessbättre slår motivation oftast klass, och jag hoppas verkligen att vi får se ett Växjö som ger ALLT! Idag är som sagt sista chansen att haka på övriga lag, det borde räcka som tändvätska
Primeau wrote:Stefan Erkgärds och Giulio Scandella står båda utanför Rögles trupp i dagens match. Bägge två hade troligtvis varit stjärnor i VLH – det säger lite om klasskillnaden mellan lagen i ES och Allsvenskan. Och vad som kommer krävas för att vi skall få med oss poäng i den här matchen.
Dessbättre slår motivation oftast klass, och jag hoppas verkligen att vi får se ett Växjö som ger ALLT! Idag är som sagt sista chansen att haka på övriga lag, det borde räcka som tändvätska
Det spelar ingen som helst roll hur bra det ser ut så länge dom inte kan göra mål. Hellre 3-100 i skott och 1-0 än det omvända. Man får inte missa så öppna lägen som Markusson, Lindhagen och Lundbohm har haft.
Så djävla klantigt med dessa 2 utv. Och som någon skrev att det spelar ingen roll hur många skott man får iväg det är målen som räknas och växjö har faan inga målgörare i denna ks som vill vinna matcher åt växjö och det är faan bedrövligt.
Sälj hela laget till Hawaii och döp dom till Hawaii Naivs. Skamligt försvarsspel. MacNevin har ju gått ned sig flera nivåer. Rosén et al har mycket att leva upp till. ES för honom? Knappast.
Helt rätt Oberst. Vi har en bit kvar till den nivån som krävs. Jag hoppas att ni ser till att Almtuna inte tar platsen. Vi behöver inte fler lag med "stora" plånböcker HA att tampas emot.
Isch! 4 förlorade av 4 möjliga. Fan vad surt! Nu är jag besviken! Det är inte mot Mögle vi ska ta poäng, men efter 3 raka förluster hoppades jag på lite mer vilja och jävlaranamma idag.
majkel wrote:Känns som det kommer bli trångt i "clownburen" imon
Sämsta bortstå som jag har varit på iallafall!
Rögle åker ur i år rööööögle åker ur i år!
Vad säger du om Lejkess bortastå i Växjö. Sist jag var där med AIA knäckte vi en balk. Ingen klocka eller resultattavla syntes. Ingen Jumbotron. Bara en bajjamajja utanför.
Välkomna till Lindab arena.
haha men vårann bortastå är större än 1*1 meter iallafall o sen va du fick luft i från kan man undra... aldrig mer ängelholm för min del iallafall
Håller med Majkel, aldrig mer Ängelholm för mig.
Sveriges sämsta bortastå, plus att man behandlar bortasupporters på ett skanadalöst sätt.
Ängelholm, nej tack.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!