Växjö Lakers - AIK - 21 mars
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Är det verkligen på söndag kvalserien drar igång???
Det märks iaf inte på biljettbokandet??? Inte nån rapport överhuvudtaget, varken från hemsidan eller SMP om hur träningarna går, skadeläget eller hur funderingarna går i laget nu när det snart drar igång??? Eller har jag missat nåt???
Jag vill inte vara negativ. Jag är bara förvånad!
Det märks iaf inte på biljettbokandet??? Inte nån rapport överhuvudtaget, varken från hemsidan eller SMP om hur träningarna går, skadeläget eller hur funderingarna går i laget nu när det snart drar igång??? Eller har jag missat nåt???
Jag vill inte vara negativ. Jag är bara förvånad!
Once a laker, always a laker
-
- c/o LL´s Forum
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
http://www.smp.se/blogg/daniel/
Jävligt elakt av milkman att avslöja sina hemligheter till stubbejäkeln som inte är sen med att tala om att han vet gottesaker
Nu blir man ju på tårna för ännu mer
Jävligt elakt av milkman att avslöja sina hemligheter till stubbejäkeln som inte är sen med att tala om att han vet gottesaker

Nu blir man ju på tårna för ännu mer

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Ja och tagga till nu för fan på allvar!! Knuffa till grannen som inte sjunger eller som sjunger för klent!
Bua utavhelvete så fort skiten äntrar isen och se till att dom vill åka hem lika fort igen.
Sen trycker vi på mer än vad vi någonsin gjort tidigare under säsongen, varje match ska vara värre än den andra hur serien än slutar! Ingen ska åka buss hem med glädjen att ha tystat oss!!
Bua utavhelvete så fort skiten äntrar isen och se till att dom vill åka hem lika fort igen.
Sen trycker vi på mer än vad vi någonsin gjort tidigare under säsongen, varje match ska vara värre än den andra hur serien än slutar! Ingen ska åka buss hem med glädjen att ha tystat oss!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumamatör
Tror du på fullt allvar Räven att Smp medvetet dissar Lakers? Att dom inte vill skriva om den absolut bästa och mest intressanta hockeyn? Att dom skulle tacka nej till att ha ett ES-lag i stan att fylla sportsidorna med?
Du tror inte att dom resonerar i termer som "ju mer hockey vi skriver om desto mer höjer vi intresset för sporten hos läsarna inför kommande kvalserier"? Självklart är dom synnerligen medvetna om respektive lags supportrars bistra syn på varandra och underblåser detta genom artiklarna. Men det kunde man räkna ut med röven och en kritbit hur vissa skulle reagera. Humor.
Du tror inte att dom resonerar i termer som "ju mer hockey vi skriver om desto mer höjer vi intresset för sporten hos läsarna inför kommande kvalserier"? Självklart är dom synnerligen medvetna om respektive lags supportrars bistra syn på varandra och underblåser detta genom artiklarna. Men det kunde man räkna ut med röven och en kritbit hur vissa skulle reagera. Humor.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
Hahaha...Fredrik R wrote:"Den 21:a mars startar kvalserien för AIK Hockey. Och första matchen spelas mellan åkrarna i ett litet bondesamhälle som kallas för Växjö."/Black army
![]()
![]()
Solna
65 289 invånare
Växjö
81 074 invånare
dock räknas inte gnagare och andra skadedjur (läs: skadade djur) med i denna tabell.
Thats Mr. Ratscore to you..!
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumentusiast
ratscore wrote:Hahaha...Fredrik R wrote:"Den 21:a mars startar kvalserien för AIK Hockey. Och första matchen spelas mellan åkrarna i ett litet bondesamhälle som kallas för Växjö."/Black army
![]()
![]()
Solna
65 289 invånare
Växjö
81 074 invånare
dock räknas inte gnagare och andra skadedjur (läs: skadade djur) med i denna tabell.
Du glömde räkna upp hur många åkrar det finns i Solna resp. Växjö. Allt annat är irrelevant i sammanhanget. Dessutom så kan du ju även passa på att jämföra fastigheternas bopriser/fastighetsvärden kommunerna emellan..Skrattar du även efter det så har du antingen inte fattat poängen eller så är du på tok för onyttigt lycklig person.

Vackraste klubbmärket wrote:ratscore wrote:Hahaha...Fredrik R wrote:"Den 21:a mars startar kvalserien för AIK Hockey. Och första matchen spelas mellan åkrarna i ett litet bondesamhälle som kallas för Växjö."/Black army
![]()
![]()
Solna
65 289 invånare
Växjö
81 074 invånare
Du glömde räkna upp hur många åkrar det finns i Solna resp. Växjö. Allt annat är irrelevant i sammanhanget. Dessutom så kan du ju även passa på att jämföra fastigheternas bopriser/fastighetsvärden kommunerna emellan..Skrattar du även efter det så har du antingen inte fattat poängen eller så är du på tok för onyttigt lycklig person.
Lilla Gubben, I(!!) Växjö, finns inte en enda åker. Jag vet inte.. kanske det finns i Solna eftersom du tar upp det?

Lakers vinner, Alla hoppar, Hey! Hey!