Almtuna AIS vs Växjö Lakers 3 Mars-2010
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumamatör
Vi är mångah är i Uppsala som delar era nervösa känslor just nu.
Jag har aldrig vart så här nervös i hela mitt liv tror jag. Sitter och tittar på klockan och det går ju inte fort direkt.
Börjar bli vanligt det här med avgörande matcher våra lag emellan.
Almtuna - Växjö, redan klassiska allsvenska möten
Återigen, välkomna!
Jag har aldrig vart så här nervös i hela mitt liv tror jag. Sitter och tittar på klockan och det går ju inte fort direkt.

Återigen, välkomna!
Ett lag i Uppland
Vi ska gå hand i hand till kvalserien!M.Lind wrote:Vi är mångah är i Uppsala som delar era nervösa känslor just nu.
Återigen, välkomna!

AIK får kvala

[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
- Medgångssupportern
- Site Admin
Minibussarna är på väg!! Dom ser toktaggade ut, eller vad säger ni? 
Foto och bildtext:Klonis och Dolitle

På väg, Coffe rattar ut ur Växjö!

Förväntasfulla... Vet Coffe vägen till Jönköping är frågan...

På väg.

Foto och bildtext:Klonis och Dolitle

På väg, Coffe rattar ut ur Växjö!

Förväntasfulla... Vet Coffe vägen till Jönköping är frågan...

På väg.

Last edited by Medgångssupportern on 3 March 2010, 17:09, edited 1 time in total.
-
- c/o LL´s Forum
Almtuna sprider ut lite rökridåer om att förstecentern Johan Andersson kanske, möjligen, inte kommer medverka i kvällens drabbning. Rönnqvist vet hur det funkar.
Man förstår att väldigt många följer dramat, det är knappast någon slump att tidningarna läcker ut ES-klubbarnas intresse för såväl Rönnqvist som Janne K. Media vet också hur det funkar.
På tal om media: enligt en färsk intervju med Evert på Radio Kronoberg så är stämningen på topp ibland våra hjältar, vi får hoppas att det är lika muntert i Lakerslägret framåt kl.21.30 i kväll! Blir det förlust så tror jag att jag skippar läsa kommentarerna på smp.se i morgon
Men det behöver nödvändigtvis inte vara kört ifall vi förlorar, AIK har en väldigt svår bortamatch mot Malmö i sista omgången, samtidigt som Almtuna skall spela "derby" borta mot Västerås. Jek, att vi får någon hjälp från Troja tvivlar jag starkt på
Nu skall jag dricka kaffe för femte gången idag; detta är nästan mer än vad mina nerver pallar med!
Man förstår att väldigt många följer dramat, det är knappast någon slump att tidningarna läcker ut ES-klubbarnas intresse för såväl Rönnqvist som Janne K. Media vet också hur det funkar.
På tal om media: enligt en färsk intervju med Evert på Radio Kronoberg så är stämningen på topp ibland våra hjältar, vi får hoppas att det är lika muntert i Lakerslägret framåt kl.21.30 i kväll! Blir det förlust så tror jag att jag skippar läsa kommentarerna på smp.se i morgon

Men det behöver nödvändigtvis inte vara kört ifall vi förlorar, AIK har en väldigt svår bortamatch mot Malmö i sista omgången, samtidigt som Almtuna skall spela "derby" borta mot Västerås. Jek, att vi får någon hjälp från Troja tvivlar jag starkt på

Nu skall jag dricka kaffe för femte gången idag; detta är nästan mer än vad mina nerver pallar med!
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
- Medgångssupportern
- Site Admin
Det beror helt på om vi är klara eller inte. Om vi MÅSTE vinna mot er för att gå till KS så kan det bli en jävligt svår match, absolut. Men annars måste jag erkänna att Troja hemma i våran lada inte gör en skitnervös direkt =)jek wrote:Årets viktigaste match för er är det säkert, men årets svåraste match har ni på söndag.M.Lind wrote:Vilken match, årets viktigaste helt klart!
Ni som tar er upp är välkomna, det är nu det ska avgöras. Riktigt kul att även aik kan missa!![]()
Ett lag i Uppland
- Medgångssupportern
- Site Admin
- Medgångssupportern
- Site Admin
-
- c/o LL´s Forum