Det här blir en tuff nöt att knäcka. Det som gäller inför denna fight är ett solit försvarsspel, och ton med tålamod. Almtuna tråkade ut AIK senast och vann med 2-0 på Hovet. Starkt, och det visar att det inte är omöjligt. Men som sagt, det gäller att alla som ska spela är 100% fokuserade på uppgiften, och det är viktigt att viljan att vinna är större än rädslan att förlora. Få se om det räcker för att få råttfällan att slå ihop.... vi har gjort det förr!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Ytterst tuff match väntar igen, AIK verkar ha det svajjigt så det är svårt att se vart det lutar åt. Hoppas dock att dom slår igen råttfällan ordentligt nu så vi får bra häng i toppen
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Peta Oscar när han varit så pass bra sista matcherna ?
Vi kommer helt klart att behöva Fasth framöver, men en matchotränad målvakt på Hovet med mkt folk Och ett AIK som kommer kämpa för livet. Nä låt Oscar ta denna kampen, och låt Victor skicka hem danskarna poänglösa på måndag.
Lundbohm är välkommen tillbaka i lineup vilken dag som helst. Vi behöver ha hans målskytte. Håller inte att Långa håret ska sprätta in flest mål
Last edited by Stoffe on 15 February 2010, 15:52, edited 1 time in total.
Ja jag tror inte på varken fast eller david på Onsdag och vore inte rätt varken emot Lakers eller viktor och låta han hoppa in i en sån här match nej Oscar sköter detta galant
Last edited by Klonis on 15 February 2010, 16:08, edited 1 time in total.
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Kommer det att vara något folk på plats, eller hur ser det ut?
Funderar på att gå, men om bortaläktarn är tom kan man ju lika gärna spara 40 spänn och sätta sig nån annanstans..
Sääf:Vad trevligt att se dej på detta forum .På din fråga kan jag inte svara men skulle tro att Klonisbröderna åker upp och sedan har vi några andra supportrar uppe i Stockholm också
EF-Caldazar wrote:Kommer det att vara något folk på plats, eller hur ser det ut?
Funderar på att gå, men om bortaläktarn är tom kan man ju lika gärna spara 40 spänn och sätta sig nån annanstans..
/Sääf Sr
-Forza Rödblått-
Vet inte, jag har planer att ta mig dit men har inte bestämt mig. Anledningen att jag tvekar är att jag är inte säker på att jag kommer ut levande efter matchen.
Nej riktigt dåligt om det skulle bli så att fasth står. Fasth man ska aldrig säga aldrig. Men hoppas på Oscar då jag tycker han varit grym under sin tid här. Och han gjorde ju en riktigt bra insats mot Mora.
Lundbohm får gärna vara ombytt, men vill inte se han på isen på onsdag helst. Känns inte rätt. Han behövs bara om det skulle bli straffar!
Hockeyallsvenskan - Serien med extra mycket hjärta!
Hur ska man annars få matchform till ett eventuellt kommande kvalseriespel om man inte får speltid? Visserligen håller jag med om att det känns dumt att sätta Viktor i kassen mot AIK, men då tycker jag det är värre att sätta honom i mål mot Malmö. I så fall är det nog mot Björklöven eller något lag framöver man får matcha honom.
Jag hade iallafall inte haft något emot att se honom emot AIK...
Självklart skulle jag tacka Ja om jag fick förfrågan från Växjö Lakers.
Från AIK hemsida:
"Vi står nu på randen av ta en direktplats till kvalserien och vi ska banne mig fixa detta! Och för att säkerställa att vi faktiskt gör det så kommer varje spelare i AIK offra allt de har mot Växjö, var så säkra!"
Oj oj oj! Har vi någon som helst chans mot detta AIK?
Last edited by PeterLake on 15 February 2010, 22:47, edited 1 time in total.
PeterLake skrev:
Vet inte, jag har planer att ta mig dit men har inte bestämt mig. Anledningen att jag tvekar är att jag är inte säker på att jag kommer ut levande efter matchen.
PeterLake, ÅK DIT.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!