Stackars taif..

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

8O :lol:
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Förstår inte hur man som ''lakers'' supporter kan ha en ''notis'' angående taif och deras supportrar vad de gör för sin förening. Men sen kanske en del är taifare också. Seriöst? Get a life
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Ja kanske för att folk ska vakna å tänka kan dom kan vi :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Vilken spelare kan de värva som vi inte kan?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

ja hur var det nu. Fönstret stängt å i frågan om vi skulle förstärka laget eller avakta var det många som sa att nä fan vi ska spara pengarna. För det finns inga pengar till några spelare.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Anders83
c/o LL´s Forum

Post by Anders83 »

16000 kr i månaden räcker till knappt 1,5 månads spel för Saviano..

Dock är det inte fel att man med ganska små medel gemensamt kan bidra till något .
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

ja börja i dag så får vi se vad summan blir om några år var månadsinkomsten blir.
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

1 vecka är nog mer korrekt anders :eeeh:
In Hinkum Veritas
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Sen kan man ju ifrågasätta vad som är lättast att jobba med. Värva en och han kommer stötta lakers ända fram tills den dagen han ringer kansliet själv och säger att jag vill inte vara med längre. Du gör ett jobb en gång men får betalt i många år framöver sommar som vineter höst eller vår. 120 kr om året det är ju nästan en stigtöja per år enda skilnaden är att man inte behöver ha nån tröja att konka runt på och en 20a kan de flesta hosta upp om man är nått litet intresserad av VLH oavsett om man går på alla matcher i veckan eller ser nån enstaka per år.

Skulle sen VLH komma i en liknande sitration igen att fan vi går ju snart i KK. Ja då är det ju bara att kolla vad som kommer in var månad å så kan man låna de pengarna av Banken istället för av enskilda lakersdårar. Där av jag är inräknad. 16.000 i månaden på amontering av ett lån på en mille är inte många år för en bank i swebanks storlek. Om vi nu räknar med att vi blir exakt lika många som i Selmaklubben
Post Reply