Oskar Alsenfelt
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
OOOSCAR ALSENFELT !!!!!!!
2 nya år HÄRLIGT !!!
http://www.smp.se/sport/alsenfelt-forla ... 750243).gm
2 nya år HÄRLIGT !!!

http://www.smp.se/sport/alsenfelt-forla ... 750243).gm
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
-
Re: Oskar Alsenfelt
Nån som vet hur illa det är med Oscar?
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Tycker det är ganska tyst om hur "allvarligt" det är med Oscar´s knä.
Det var en skada som han åsamkade för 1,5 år sen. Som nu kommit tillbaka (Fått känning) igen.
Det låter väl inte så värst allvarligt i mina öron, men snarare konstigt att ingen talar om detta för någon OM
hur länge han kan bli borta.
Det var en skada som han åsamkade för 1,5 år sen. Som nu kommit tillbaka (Fått känning) igen.
Det låter väl inte så värst allvarligt i mina öron, men snarare konstigt att ingen talar om detta för någon OM
Det har dom ju, 2-3 veckor måste han vila efter cortisonsprutan. Frågan är om han vill spela mot Rögle eller om han redan tagit den?
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Tycker du det är så konstigt?Ericsson wrote:Tycker det är ganska tyst om hur "allvarligt" det är med Oscar´s knä.
Själv tycker jag det är helt rätt, hur nyfiken jag än är på ifall Oscar kommer stå en endaste sekund mer denna säsogen eller om han är helt fit-for-fight när kvalserien drar igång.
Ingen info alls ang skador ska komma ut i dessa tider.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Body injuri är det som avslöjas.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Janne sa ju i TV igår på frågan, att Oscar har lite problem med ena knät, men att det inte är nått allvarligt. Tror vi får nöja oss med den infon tills vidare.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

Ja.. Tyst som i graven.
Han har ju varit vår förstemålvakt nu, men det är ingen som pratar om honom nu. (?)
Det är det jag tycker är konstigt. Det går att prata om spelarnas skador men inte målvakten Oscars?
Det verkar dock vara en liten skada som Janne säger, så han kommer nog tillbaka innan KS börjar.
Förhoppningsvis mer taggad än någonsin!
Det är nu det gäller, lakers lakejer!!!
Han har ju varit vår förstemålvakt nu, men det är ingen som pratar om honom nu. (?)
Det är det jag tycker är konstigt. Det går att prata om spelarnas skador men inte målvakten Oscars?
Det verkar dock vara en liten skada som Janne säger, så han kommer nog tillbaka innan KS börjar.
Förhoppningsvis mer taggad än någonsin!
Det är nu det gäller, lakers lakejer!!!
Vad vill ni att det ska pratas om? Han har en skada på knät, kräver ni röntgenplåtar och läkarens rekommendationer? 
Ta det för vad det är - En ynka liten knäskada som kommer att vara borta till kvalserien!
Anledningen till att man inte pratar om det kanske är just för att det inte är något att prata om!?

Ta det för vad det är - En ynka liten knäskada som kommer att vara borta till kvalserien!

Anledningen till att man inte pratar om det kanske är just för att det inte är något att prata om!?
Thats Mr. Ratscore to you..!
Såklart ifall han kommer missa någon kvalserie match eller inte. Jag menar det är inte Maj, Juni, Juli han fick skadan utan nu.. NU mitt i allt rabalder 
Vem vet vad om en knäskada? Är jag nån läkare eller?
Hur lång tid tog det förra gången han fick skadan?

Vem vet vad om en knäskada? Är jag nån läkare eller?

Även om man vet att han kommer att missa någon av dom första matcherna pga denna skada kommer man inte gå ut med det NU.
Du låter som ett nyfiket barn inför julafton.
Inför ett slutspel avslöjar man så lite som möjligt för motståndarna. Sen vill man inte skapa oro i dom egna leden heller för den delen.
Du låter som ett nyfiket barn inför julafton.
Inför ett slutspel avslöjar man så lite som möjligt för motståndarna. Sen vill man inte skapa oro i dom egna leden heller för den delen.
Självklart går man inte ut med någonting i det här läget. Inte ens om det är ett positivt besked. Slutspelet har börjat. Det enda någon skall veta är att det odlas skägg, alternativt mustach om man vill lika Ron Jeremy eller Asterix. 

Hah..
Kvalserieskägget har redan börjat odlats här.
Kvalserieskägget har redan börjat odlats här.
slutspelskägg hahaha man ser ju ut som ett hårigt arsle i fejjan ju hahahahahha
Ska inte raka mig nu fram till sista kvalseriematchen.. Får vi se om de har någon tur med sig.
om vi går upp utmanar jag ALLA till att köra en brasiliansk vaxning,iaf oss över 18 

Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Hahaha!!
En vän till mig gjorde en sån på nåt ställe i Göteborg.. Haha, vilken skräckinlevelse de var sa han.
En vän till mig gjorde en sån på nåt ställe i Göteborg.. Haha, vilken skräckinlevelse de var sa han.

jag är påMalul wrote:om vi går upp utmanar jag ALLA till att köra en brasiliansk vaxning,iaf oss över 18

-
Oscar va inte på träningen idag... ingen som hört något mer ??
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Ingen aning, men jag tippar på att han måste vila då han fördmodligen tagit sprutan nyligen. Tyckte jag läste att de var någon biverkning på den, och att man behövde vila ett par dagar innan man kan anstränga sig. Dock osäker