Julhälsning från VLH och från mig

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
erok
c/o LL´s Forum

Julhälsning från VLH och från mig

Post by erok »

Känn er stolta över ert arbete på läktaren. Känns skönt att vara medlem i både VLH och i LL fast jag bor 140 mil bort. Gläds med er när jag hör er på radion eller ser er på tv. Stort tack från mig till er. Vet att vi har oliktänkande här inne men det är detta vi alla strävar åt att stötta VLH och få andra lag att känna sig obekväma i vår hockeylada. Så återigen ett stort tack.

http://www.vaxjolakers.se/website1/1.0. ... /index.php?
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Känn dig stolt Erok för ditt eviga kämpande för klubbens ekonomi! :D
Vi måste sälja mer halva potten!
Blueshirts United
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Puss på dig med :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Jag köpte en öster-lott innan jul för 100kr. Sammanlagt vinstvärde på 310 000. God fortsättning Erok! :D
Blueshirts United
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Då kan man ju fundera på vad Öster får in på denna lott :? Hoppas dom går back :lol:
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Medans ni funderar vidare på det, passar jag på att fundera lite kring VLH:s jul -och nyårshälsning. Klubben gav mig det jag önskade mesta av allt:

En topp 3-placering
Vi ligger 2:a i alla tiders tuffaste AS med 62 poäng efter 30 omgångar. Det kan inte bara bero på stolpe in. Något görs, har gjorts, rätt vad det gäller a-laget vilket leder till nästa hårda paket från VLH...

Chief Evertsson
Mytomspunnen, fruktad och älskad. Denna hockeynörd personifierad har byggt dagens sportsliga framgång pusselbit efter pusselbit efter pusselbit. Kritiken har stundtals varit frän, särskilt från de som velat se fler och allt yngre ungtuppar i tunga roller. Men metodiskt, snarast vetenskapligt systematiskt, har chiefen följt den plan som funnits. Slutresultatet har blivit att pusselbitarna till slut hamnat rätt, kanske inte alltid så fort vi andra önskat, men man har alltid kunnat se vad pusslet föreställer. Och allra högst ansvariga för pusslet är nästa paket...

Styrelsen
Denna gång nöjer jag mig med att ge cred för att de tror på kontinuitet och på att sportchefen måste få vara just sportchef. En sportchef som gett oss det sista paketet...

Coach Karlsson
Vem älskar inte Tok-Janne? Mannen som personifierar att hockey är tokskoj. Jag har aldrig upplevt, eller hört talas om, en tränare som tar så lite konstiga beslut. Enkelt är bra verkar vara hans motto. Många i vår bransch försöker göra det svårare än det är. Hockey är egentligen en rätt simpel lek. Verkar tre forwards eller två backar passa ihop så gör de nog det. Ser någon sunkig ut under en match så är han antagligen det. Coach Karlssons passion smittar av sig på mig på läktaren/tv-soffan. Jag tror den även kan smitta av sig på spelarna.

Tack VLH för en fantastisk höstsäsong och för julklapparna. Min julklapp till föreningen består i mitt fortsatta stöd i både med -och motgång. Hockey är som sagt tokskoj!
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Ja Janne har en fantastisk känsla för hockey. Nån som vet jannes bakgrund innan han kom till VLH. Hur hittade han till VLH och varför är han just så jävla bra?
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=1444

Ej önskvärd i Löven.
Stor passion för Hockey.
Flyt med en spelartrupp som har MÅNGA Klassspelare.

from.år 2010 så kommer det att visa sig Vad han går för som Tränare/Coach.

Mycket talar för att det kommer att gå Bra.

JK`s stora fördel som Tränare/Coach är att han är sig själv, Han kan inte något som andra inte kan, Hockey är inte specielltr komplicerat, såvida man inte vill göra det Komplicerat.

Hockey är FÄRSKVARA, Citat taget från JK :wink:
In Hinkum Veritas
Post Reply