Växjö Lakers - Malmö Redhawks 25/11
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Växjö Lakers - Malmö Redhawks 25/11
Vet att det är 2 matcher innan denna men var ändå tvungen att öppna upp denna tråden lite tidigare. Vi kommer få den svåraste läktarmatchen hittills då Malmö storsatsar till denna matchen.
biljett + bussresa = 200 kr och RS kommer vara toktaggade till denna matchen.
''Dom kom ner med 300 personer till Malmö. Varför ska vi vara sämre? Nu är det upp till varje supporter att anmäla sig på denna resan så vi kan bli riktigt många och sjunga ut dom på deras hemmaplan!''
http://www.rs96.se/bortaresor/item/30-vlh-2009-11-25
läste jag att de ska sjunga ut oss i lakerdome på våran hemmaplan ? - Fyfan för den som inte är taggad till denna matchen
KROSSA MALMÖ
biljett + bussresa = 200 kr och RS kommer vara toktaggade till denna matchen.
''Dom kom ner med 300 personer till Malmö. Varför ska vi vara sämre? Nu är det upp till varje supporter att anmäla sig på denna resan så vi kan bli riktigt många och sjunga ut dom på deras hemmaplan!''
http://www.rs96.se/bortaresor/item/30-vlh-2009-11-25
läste jag att de ska sjunga ut oss i lakerdome på våran hemmaplan ? - Fyfan för den som inte är taggad till denna matchen
KROSSA MALMÖ
Last edited by Lakersfan_03 on 24 November 2009, 16:53, edited 1 time in total.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Det är inget rykte utan ren o skär sanning
:
2009-11-25 19:00 Växjö Lakers HC - IF Malmö Redhawks CLAESSON, Pehr, GILLE, Roland, LUNDGREN, Ludvig
Vad jag har förstått så står inte Claesson och J Karlsson i baren på Bishop och bjuder varann på öl. Det kan bli hur som helst i denna match och det BÄSTA vore om Janne kan bita sig i kinden och svälja ev motgångar. Annars lär det gå käpprätt åt h-e och läktaren nästa!

2009-11-25 19:00 Växjö Lakers HC - IF Malmö Redhawks CLAESSON, Pehr, GILLE, Roland, LUNDGREN, Ludvig
Vad jag har förstått så står inte Claesson och J Karlsson i baren på Bishop och bjuder varann på öl. Det kan bli hur som helst i denna match och det BÄSTA vore om Janne kan bita sig i kinden och svälja ev motgångar. Annars lär det gå käpprätt åt h-e och läktaren nästa!
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
G. B. Shaw
-
- Forumproffs
Rätt ska vara rätt Sämsta domaren alla kategorier är / har varit Tobias Stenström. Idag har han en roll som Supervisor i ES vilket kan bidra till den låga domarstandarden i dom två högsta serierna.
G. B. Shaw
G. B. Shaw
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Med tanke på att han ALLTID är värdelös och hatar oss.
Tycker jag att vi buar ut honom direkt. Sen får han vinna tillbaka respekten hos oss. Det kan ju knappast bli sämre om vi buar ut när han träder på isen
Tycker jag att vi buar ut honom direkt. Sen får han vinna tillbaka respekten hos oss. Det kan ju knappast bli sämre om vi buar ut när han träder på isen
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Kan hålla med. Wedenells största problem var att han vägrade prata med spelarna. Funkade ganska dåligt. Men det är klart, han var från Glimåkra, hallen var ingen hall utan ett tält och det ekade nå jävulskt när man pratade så...
G. B. Shaw
G. B. Shaw
- Jarran_igen
- Forumentusiast
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
Följande hittade jag på Miffarnas forum
Re: Växjö - Malmö IF
Inläggav jackan » fre nov 20, 2009 23:03
Oavsett om de äckliga värdelösa fjoll bönderna vinner så skrattar jag åt dem. Innerst inne vet de själva om vilken usel liten jävla skitklubb dom är - det glädjer mig.
Stor humor btw att dom tror att dom har bra "klack".
Kvinnor,barn,samhall = bra "klack"?

-----------------
Vad är det som gör att MIF tror att de är större och vackrare än alla ?. Deras klack består ju av feta äckliga gubbar. Oj förlåt jag råkade skriva klack de har ju ingen klack. Fyfan vad skönt de ska bli att slå dyngorna
och så undrar dom varför alla hatar dom ?
får väl göra som AIA gjorde när de sjöng om hadelöv fast nu sjunger vi om percy
Percy Nilsson är en f*tta
f*tta f*tta f*tta f*tta
Percy nilson är en f*tta
Och istället för sämre klack än rögle ( Vilket är givet och det vet de om ) så sjunger vi sämre klack än pantern =)
Oavsett om de äckliga värdelösa fjoll bönderna vinner så skrattar jag åt dem. Innerst inne vet de själva om vilken usel liten jävla skitklubb dom är - det glädjer mig.
Kvinnor,barn,samhall = bra "klack"?

-----------------
Vad är det som gör att MIF tror att de är större och vackrare än alla ?. Deras klack består ju av feta äckliga gubbar. Oj förlåt jag råkade skriva klack de har ju ingen klack. Fyfan vad skönt de ska bli att slå dyngorna
f*tta f*tta f*tta f*tta
Percy nilson är en f*tta
Och istället för sämre klack än rögle ( Vilket är givet och det vet de om ) så sjunger vi sämre klack än pantern =)
Såja, lugn och fin.
Dom ska behandlas med värdighet när dom asar sig hela vägen hit..om dom nu får ihop en buss. Sen kan vi sjunga dom hela vägen tillbaka igen. Vi blir snart en liten skitklubb med en ny fin hall i alla fall. Alltid nåt

Dom ska behandlas med värdighet när dom asar sig hela vägen hit..om dom nu får ihop en buss. Sen kan vi sjunga dom hela vägen tillbaka igen. Vi blir snart en liten skitklubb med en ny fin hall i alla fall. Alltid nåt

Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- c/o LL´s Forum
Lakersfan_03 wrote:Följande hittade jag på Miffarnas forum
Kvinnor,barn,samhall = bra "klack"?![]()
![]()
-----------------
f*tta f*tta f*tta f*tta
Percy nilson är en f*tta

Den som inte sjunger är taifare!!!
Talismanen wrote:Lakersfan_03 wrote:Följande hittade jag på Miffarnas forum
Kvinnor,barn,samhall = bra "klack"?![]()
![]()
-----------------
f*tta f*tta f*tta f*tta
Percy nilson är en f*tta

Once a laker, always a laker!
-
- c/o LL´s Forum
Hat ?
jag trodde man var tvungen att hata malmö redhawks
vi får ihop mer folk till Norrland än de brukar få ihop till växjö
EDIT
nu har man insett att man kanske inte är så bra på rsforumet
''Edit: De inavlade bönderna sitter och bölar ut på deras forum över mitt inlägg haha..
kan väl tillägga att jag tycker att våran klack är bland dom sämsta i landet!''
att tillägga att RS är landets sämsta är väl ingen nyhet
jag trodde man var tvungen att hata malmö redhawks

vi får ihop mer folk till Norrland än de brukar få ihop till växjö

EDIT
nu har man insett att man kanske inte är så bra på rsforumet
''Edit: De inavlade bönderna sitter och bölar ut på deras forum över mitt inlägg haha..
kan väl tillägga att jag tycker att våran klack är bland dom sämsta i landet!''
att tillägga att RS är landets sämsta är väl ingen nyhet
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
hahahaha Bölar inte jag häller. Var var Malmöbussen när deras Älskade lag mötte Björklöven??. All heder till dem som fixar resor, Allt från Invation malmö till långresor till norrland. Känns skönt att stötta er med en hundring i månaden 

Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Ja nån invasion från deras sida lär det inte bli. Antar att den lilla fjortisen som töntat sig på deras forum kommer hit iaf. Annars är han ju sju resor pinsammare än han redan är.
Jaja, vi får väl hoppas att dom får ihop en buss iaf. Om inte annat så kan dom väl försöka med en minibuss.
Välkomna ska dom va iaf. Lär bli en härlig fight.
Jaja, vi får väl hoppas att dom får ihop en buss iaf. Om inte annat så kan dom väl försöka med en minibuss.

Den som inte sjunger är taifare!!!
-
- c/o LL´s Forum
Hittade följande på deras svenskafans sida.
''Har inte Mif och Växjö ungefär lika stora lönekostnader i år? Jag har för mig att Mif, AIK, löven, Mora, VIK och Växjö har liknande lönekostnader. Är väl bara Leksand som har dubbelt så dyrt lag. ''
javisst om följande hade följande löner :
Robert Rosen drar väl 150 000 i månaden?
Lundbohm har väl ungefär 125 000 ?
Saviano måste ha runt 120 000
Johan Andersson 100 000.
Jodå vi har väl liknande löner som MIF eller har vi det ?
''Har inte Mif och Växjö ungefär lika stora lönekostnader i år? Jag har för mig att Mif, AIK, löven, Mora, VIK och Växjö har liknande lönekostnader. Är väl bara Leksand som har dubbelt så dyrt lag. ''
javisst om följande hade följande löner :
Robert Rosen drar väl 150 000 i månaden?
Lundbohm har väl ungefär 125 000 ?
Saviano måste ha runt 120 000
Johan Andersson 100 000.
Jodå vi har väl liknande löner som MIF eller har vi det ?

-
- Forumdemon