Lakers i siffror

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
erok
c/o LL´s Forum

Lakers i siffror

Post by erok »

Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Tupac
Forumentusiast

Post by Tupac »

Lite kul när man skriver om statistik inte kan läsa statistisken. De skriver att "I skrivande stund ligger laget på en mycket fin andra plats i tabellen, dock har man en match mer spelad jämför med de båda närmast jagande lagen. En fjärdeplats som sämst så här långt är ändå med beröm godkänt." Nu missde man då att Bofors som ligger på en 5:e plats och har 26 poäng på 14 spelade matcher vilket leder till att de kan komma upp i 32 poäng efter 16 matcher. Så en 5:e plats kan det bli som sämst....:wink:
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Ja tupac men det ska mycket till för att Bofors vinner mot både VIK och troja. Vinner man mot VIK förlorar man mot troja. Troja kommer vinna nästa match garanterat
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
ultraboy
Forumentusiast

Post by ultraboy »

Fast sen möts ju Mora och Leksand, så det är ju ändå rätt att det är en 4:e plats som sämst................................
y.
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Vilket inte heller stämmer. Oavgjort efter full tid och poängen fördelade på två till Mora och en till Leksand efter förlängning eller straffar skulle innebära att båda två lagen går om oss.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Leksand FÖRLORAR
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Post Reply