Du var jag menar är det att Våra ungdommar hade behövt dom pengarna Troja får in på halvapotten. Detta hade jag uppe för flera år sen här inne. Att få företag att sponsra med några kr för att få upp vinstpotten och stå på stan några dagar innan och sälja. Men se det blev ett jälva liv på vissa här inne när det kom på tal
Last edited by erok on 15 October 2009, 20:58, edited 1 time in total.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
För er som inte kan se matchen live imorgon (Anders83 b.l.a ) så är Enestubbe generös och lottar ut 2 styck värdekoder till matchen på s24. Med lite allmänbildning i hockeykunskap plus lite tur i lotteri så kan en av koderna bli din Anders83.
Länk: http://www.smp.se/blogg/daniel/slagskot ... 575787).gm (klipp och klistra in)
Tämligen enkelt svar så jag blev väl inte först in med svaret heller
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Ja helvete vad nervös man är. Vinst för troja och jag kommer bli norrläning på riktigt. Umm är nog det ända jag kan säga i fortsättningen i så fall. Ha kul kamrater i bägge lägren
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
FALCONETTI wrote: Ni får ursäkta,är lite ringrostig,behöver lite uppvärmning till KL21.30 imorgon.
Kan åka på en sketen sträckning annars!
Hahaha
Jag har noterat att det minsann har smugit sig in lite gult i Trojas tröja denna säsongen. Nu fattar bara lite blått också, så blir den riktigt snygg
För övrigt så bekräftar den här killens släktförhållanden det vi här i Växjö redan vet: alla i Ljungby lirar banjo och har minst elva tår
Busstränade Troja redo för serien
Verkar som att man har slarvat med försäsongsträningen - inte en seger ännu på bortaplan! Rykten säger att vissa spelare har tröttnat på situation och börjat smygåka helt på egen hand, långt utanför Ljungby kommun dessutom. Så här såg det ut när jag klev på 5:ans buss i morse:
"När jag kom till Sverige förra säsongen märkte jag på killarna att den här matchen var något extra. Våra fans var ju helt tokiga, berättar David Lundbohm
Tack för tipset om tävlingen, sitter man några mil bort vill man ändå gärna inte missa en sådan match, Och sitta och kolla på resultat eller radio är alldeles för nervöst.
Usch nu börjar man bli riktigt nervös inför denna match, hoppas grabbarna är laddade och riktigt griniga så de aldrig ger upp!
komigen Lakers!
Ha riktigt kul ikväll ni som ska dit!
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Dom brukar väl ha nån banderoll på motsatta sidan med "Dumma Växjö" eller nåt annat fyndigt på. Skönt med ett skratt redan innan matchen, lättar alltid upp lite. Få se vad muppavdelningen fixar till denna gången.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Spännande kommer det att bli, usch vad jobbigt att inte se matchen utan får lita på resultat service. Det är alldeles för spännande att bara se resultat och aldrig veta när det ändras! Går matchen på någon webbradio förresten?
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.