UtvecklingsCamper
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Inaktiverad användare
UtvecklingsCamper
Svenska Hockeyförbundets UtvecklingsCamper för 95/96 kullarna, hålls i 1:a helgen i oktober, för Smålands del med inslag även från Östergötland, Lakers har fått med 7 spelare, Troja 5 och TAIF 3 samt HV 11 spelare.
Nya från Lakers i 95 kullen är Daniel Norbe och Mikael Johansson + Tv-Puckarna senast.
Nya från Lakers i 95 kullen är Daniel Norbe och Mikael Johansson + Tv-Puckarna senast.
In Hinkum Veritas
-
- c/o LL´s Forum
Sitter här med hockeybok framför mig. Läser om att norrmännen är på stark frammach i denna juvliga sport. En stor orsak är att de norska spelarna tränar nog hårdare i hockeygymnasiet än var svenskarna gör.
Observera noget. Ja jag har ingen aning hur mycket en svenk kille som går på växjö hockeygymnasie tränar igämförelse med en norrman från Oslo. Nån som har svaret på detta???
Observera noget. Ja jag har ingen aning hur mycket en svenk kille som går på växjö hockeygymnasie tränar igämförelse med en norrman från Oslo. Nån som har svaret på detta???
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Lite av vad det står i artiklen.
Hårdträning bakom norska invasionen.
Bara för några år sen var det ovanligt med norska spelare i svenska ligan men genom hårt arbete så har dom utvecklats till ledare i Elitserien. Ta bara bröderna Abbot. Förut tog det några år innan de norska spelarna hade anpassat sig till svensk hockey. Idag går det mycket snabbare för dessa norrmän att anpassa sig i ES-lagen
Hårdträning bakom norska invasionen.
Bara för några år sen var det ovanligt med norska spelare i svenska ligan men genom hårt arbete så har dom utvecklats till ledare i Elitserien. Ta bara bröderna Abbot. Förut tog det några år innan de norska spelarna hade anpassat sig till svensk hockey. Idag går det mycket snabbare för dessa norrmän att anpassa sig i ES-lagen
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Hahahaha ja då kan jag stämma aftonbladets hockeybibel
Inte mycket det stod om AS i den. Bara lagen som pressenteras. Och två meningar om själva spelarna. Men annars helt ok tidning med mycket tankar och funderingar om Hockeyns framtid.

-
- Inaktiverad användare