Det skulle bara vara ren idioti att vilja se TAIF i fördärvet. För egen del skulle jag verkligen vilja att de gick upp i allsvenskan. Hade varit grymt roligt med Taif, Troja och Lakers i samma serie.
Hur kan någon inte vilja ha det så? Matcherna emot Troja förra året var grymt roliga att bevittna och om Tingsryd också tog sig upp och om Tingsryd fick ett slagkraftig lag så skulle allsvenskan nästa år bli den roligaste någonsin.
Så länge vi är bäst så vill jag ha så många derby som möjligt
"Så länge vi är bäst så vill jag ha så många derby som möjligt"
Vi får nog vara glada så länge vi är bäst! Frågan är om det kommer förändras i framtiden? Det är en mycket obehaglig tanke! Tänk att åka till lakerdoom och bli krossad om och om igen.
powerman wrote:jag tror inte khk vill möta dom ...för då skulle dom få stor stryk varje match hur kul skulle de vara...o de är nu jag menar inte om 5 år
Så därför är det roligare att möta T*I* och vinna menar du?
vem ha sakt att dom kommer o vinna???inte jag i alla fall ..men dom har ju klart större chans o vinna eller i alla fall inte få stor stryk varje match.............nog pratat om de nu
Tingsryds AIF finns de något annat?? ja de finns de
powerman wrote:jag tror inte khk vill möta dom ...för då skulle dom få stor stryk varje match hur kul skulle de vara...o de är nu jag menar inte om 5 år
Haha...tror du KHK kommer ha samma lag när de går upp i Allsvenskan?
PutteA wrote:Det är väl ingen som är feg här inne LasseMaja. Eftersom vi alla har andrahandsuppgifter så slänger man heller inte ut såna uppgifter på ett allmänt forum. Och du säger att du också hört ryktena. Då tillhör ju du samma skara av oss, och varför säger inte du B själv då när du kräver det av oss andra. Nä, som Anders säger, är det nått så kommer det i så fall fram i ljuset så småningom, det är ganska säkert. Finns det nada sanning i de rykten som florerar så är ju allt frid och fröjd. Jag har inga sympatier för TAIF heller, men jag önskar dom deffenitivt inte i fördärvet. Och som Varanen skriver så hoppas jag verkligen inte vi faller ner till den nivån som en del utomsocknes befann sig på under VLH:s kris, om det nu skulle visa sig finnas sanningar i de rykten som florerar.
Grejen är ju den att jag inte hört några rykten alls förrän Fahlander slängde ur sig sin skit, detsamma gäller alla andra här som är insatta i TAIFs hockey. Hade det varit sant hade folk här vetat. Jag är helt säker på att TAIF inte gjort något olagligt, däremot skulle man kanske inte klara en granskning av skatteverket på alla punkter vilket gäller för ALLA klubbar!!! Människan gör misstag, därmed inte sagt att TAIF nu gjort något.
Jag tycker det är fegt att slänga ur sig saker när man inte har en aning.
Hehe...det där hade jag INTE skrivit. Hoppas du har en bra advokat, för nu kommer kommunens jurister (vilka är samma som jobbar för Taif och samma som Börjes och hästhandlarna anlitar) stämma dig i domstol.
Ja är det fusk som han säger måste han ju gå till polisen. Fusk accepteras ju inte som alla vet i idrottssammanhang. Men tror han bluffar om jag ska vara ärlig. Varför lägga ner nu när han har grävt så mycket redan????
Varför ens gräva om han tänkt lägga ner?
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Tror inte han bluffar. något sånt går man inte bara ut med. Jag är säker på att något kommer komma fram till slut. och kommer det fram tycker jag inte taif supportrarna ska vara sura eller arga på Fahlander då har man den egna styrelsen att bli arg på.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö