Hej
Jag lägger upp detta ämne i en ny tråd så att ingen missar det!
Det har varit mycket diskussioner kring campingen som hör till karl-oskar cup. Efter en del ringande och mailande så fick jag svar.
Det kommer att finnas en camping som ska vara på gräsplanen vid sidan om ishallen (lakerdome). Den ska tydligen märkas ut med band eller likande. Det finns en bod som innehåller toalett och dusch i anslutning till denna plan som kan användas. Kostnaden är 200 kr/tält om jag fattat det rätt. Om man är ett större sällskap så ska man helst ringa Växjö lakers kansli.
Sammanfattning camping karls-oskar cup: Plats: Snett bakom ishallen på gräsplanen
Kostnad: 200 kr per tält
Övrigt: Toalett och dusch kommer att finnas tillgänglig. Mat finns över vägen på både MAX och OKQ8.
Ja du putte. Tanken var att jag skulle ha mitt röda. Men eftersom infon kom så pass sent så får jag säkert inte semestern. 4 veckor innan måste den vara inlämnad. Nu är det ju bara 9 dagar kvar tyvärr. Men för alla andra som ska dit hoppas jag det blir lyckat. Jag gläds med er alla som kan vara med på denna fantastiska fest.
Viste ju inte ens som det skulle bli nått av detta då ryktet sa Everdals camping för några veckor sen.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Ni som ska se matchen mellan KHK-LARLSKRONA. Kommer ni att ta en plats på sittplats eller kommer ni att blanda er in i en annan klack å sjunga med dom. Isåfall vilken klack ska ni så i??
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Ånä nils jag kommer inte ens att vara där nere. Å detta retar mig nått så förbannat. Fan att info ska komma så sent å att folk pratade om att det inte ens skulle bli nån camping vid värensvallen. Varför jag undrade om det skulle vara några i andra klackar var det att jag såg troja möta leksand så var det vissa lakejer i leksandklacken, så beskyll inte mig för att stå i alla klackar.
Har aldrig funnits några Lakejer i nån leksandsklack, möjligtvis några tappade individer som råkar bo i Växjö och tappat kompassen. Det är nåt helt annat, man ska inte missbruka ord.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
nä absolut inte. ren å skär fråga för att se om intresset för de andra matcherna är så stort bland lakejerna. Eller man helt enkelt skiter i att glo på det. Sen att det stod några Lakejer mot troja i Leksandklacken var fel av mig att ta upp som gämförelse.