Snack om alla möjliga spelare

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Snack om alla möjliga spelare

Post by Lakershjärta71 »

Någon som vet vad det här är en för en lirare? Conny Strömberg.
Öser in poäng vart han än kommer. Vet att det är dåliga serier han har spelat i, men ändå.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=1252
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Han var uppe i silly-tråden. Så här skrev jag den 30 maj i år angående honom:
Varanen wrote:
Svartvadet wrote:Enligt min källa (Brukar vara ganska trovärdig, men ta det med en nypa salt) så har Evertsson hört sig för om en viss Conny Strömberg....
Jag har två krav som måste uppfyllas ifall chief Evertsson signar Conny Strömberg:

1. LL plockar fram den gamla tutan och tutar varje gång Strömberg rör pucken av ren glädje.

2. När Strömberg gör mål måste alla klä av sig nakna och dansa kongatåg runt i hallen.

Jag får skylla mig själv som efterlyst mer skoj och spex i VLH...ska aldrig mer göra om det. :cry:

Conny Strömberg är en profil. Han är en offensiv producent. Det är fakta, men är chiefen verkligen så orolig för målgörandet att han är beredd att ta till vad som helst? Det här ryktet gör mig orolig. Coach Fagervall fick lite sidouppdrag när han kom till oss. Den historien borde chief Evertsson komma ihåg.

Laget före jaget heter det ju så fint. Jag hoppas det är något som gäller även framöver.

Conny Strömberg kommenterar snacket kring hans person här

Här en intervju om försäsongen, förhoppningsvis med glimten i ögat.

Om vi absolut måste ha in en profil, just för att han är en profil - fine. Men jag är övertygad om att vi kan få mer hockey per krona TOTALT SETT om vi tar någon annan. Och dessutom kan inte Åhsberg och Strömberg spela i samma line, vilket innebär att vi tvingas sära på Fimpen och Gandalf.

Är det bara jag som får extremt starka Fredrik Öberg-vibbar?
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Post by Lakershjärta71 »

Tack för detta, Varanen!
Post Reply