Första ispasset?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Första ispasset?
När går laget på is?
Blir det någon spelarpresentation?
Blir det någon spelarpresentation?
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Säger som serra bruka göra, ring kasliet.
Alla här inne är kanske inte medlemmar i VLH. Men som supporter till laget som vi älskar är det ju bara att bombadera dem med frågor tills de begriper att dom måste göra nått åt med hemsidan å det snarast.
Alla här inne är kanske inte medlemmar i VLH. Men som supporter till laget som vi älskar är det ju bara att bombadera dem med frågor tills de begriper att dom måste göra nått åt med hemsidan å det snarast.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- Inaktiverad användare
Hej, första ispasset blir måndagen den 3 augusti kl: 20.30.
Självklart blir det intervjuer med mera vid samma tillfälle.
Vill också passa på att berätta att vi kommer ha en mer permanent lösning vad gäller arbetet med hemsidan redan under augusti. Därefter kommer vi att kunna leva upp till begreppet: en levande hemsida igen.
Även om vi har planer på en helt ny sida kommer vi köra parallellt med den gamla vilket borgar för att inget kommer hamna mellan stolarna. Vi kommer alltså presentera spelare, intervjuer med mera löpande öven under upbyggnadsperioden. Självklart ska vi ha en väl fungerande hemsida...var så säkra.
Ha tålamod, vi är som sagt på gång....
Hls Mattias / Styrelsen
Vill också passa på att berätta att vi kommer ha en mer permanent lösning vad gäller arbetet med hemsidan redan under augusti. Därefter kommer vi att kunna leva upp till begreppet: en levande hemsida igen.
Även om vi har planer på en helt ny sida kommer vi köra parallellt med den gamla vilket borgar för att inget kommer hamna mellan stolarna. Vi kommer alltså presentera spelare, intervjuer med mera löpande öven under upbyggnadsperioden. Självklart ska vi ha en väl fungerande hemsida...var så säkra.
Hls Mattias / Styrelsen
-
- c/o LL´s Forum
Matito wrote:Hej, första ispasset blir måndagen den 3 augusti kl: 20.30.
Hls Mattias / Styrelsen
Dax att sprida detta datum med mun mot mun metoden . Så att snittet 1000 pers håller i sig.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Dax att sprida detta datum med mun mot mun metoden . Så att snittet 1000 pers håller i sig. [/quote]
Jag skulle råda er att inte sprida datumet för ispremiären med "mun mot munmetoden". Det blir lätt en massa saliv som skvalpar runt.
Om ni ändå gör det så glöm inte att böja nacken bakåt och håll för näsan. Ett tips jag fick under Röda Korset-dagen på mellanstadiet:
Jag skulle råda er att inte sprida datumet för ispremiären med "mun mot munmetoden". Det blir lätt en massa saliv som skvalpar runt.
Om ni ändå gör det så glöm inte att böja nacken bakåt och håll för näsan. Ett tips jag fick under Röda Korset-dagen på mellanstadiet:
Det var kul att se lite hockey igår!
Var det Jakob Karlsson som hade svart tröja och hjälm med #68? Han var iallafall riktigt duktig!
Kul att Gary var med på isen! Antar att skadan inte är så farlig som man har hört!
Fasth hade väldigt korta byten, ngn förklaring till det eller tar han det bara lugnt i början?
Var det Jakob Karlsson som hade svart tröja och hjälm med #68? Han var iallafall riktigt duktig!
Kul att Gary var med på isen! Antar att skadan inte är så farlig som man har hört!
Fasth hade väldigt korta byten, ngn förklaring till det eller tar han det bara lugnt i början?
91:an Hjalmarsson
-
- c/o LL´s Forum
Kan tänka mig att Fasth tar det väldigt lugnt efter 9 månader off ice. Ny utrustning, mycke osäkerhet kring skadan m.m, gör nog att han är väldigt försiktig i början. Tror det kommer ta ett tag innan han är igång. Tyckte ändå att han var oförskämt rörlig när han väl stod där, framför allt i sidledsförflyttningar!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
-
- c/o LL´s Forum
-
- Inaktiverad användare
Är du säker på det? Jag trodde att Anton var den store röde med galler?
Primeau wrote:Svart #68 tror jag bestämt var Anton Sjöberg.
91:an Hjalmarsson
Så här tror jag...
Röda laget:
18 - Fimpen, 21 - Rosén, 4 - Bois
10 - Basse, 17 - HV-Karlsson, 11 - Näslund
Svarta laget:
2 - Jonas Nilsson, 60 - Josefsson, 25 - Hedman
22 - Åhsberg, 0 - Sjöberg, 91 - Hjalmarsson
Markusson utgick efter presentationen.
Backarna tittade jag för lite på, men Rahm hade #15.
Röda laget:
18 - Fimpen, 21 - Rosén, 4 - Bois
10 - Basse, 17 - HV-Karlsson, 11 - Näslund
Svarta laget:
2 - Jonas Nilsson, 60 - Josefsson, 25 - Hedman
22 - Åhsberg, 0 - Sjöberg, 91 - Hjalmarsson
Markusson utgick efter presentationen.
Backarna tittade jag för lite på, men Rahm hade #15.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Först var det presentation i vanlig ordning. Alla utom de 4 var med. Sen var det 2 stycken "uppvärmings"-övningar med ett ganska bra skridsko-tempo trots allt, men kassa passningar som vanligt i början. Sen vart det 2v1 där det gjordes många sköna mål, Bois stänkte upp 2-3 baljor i krysset, men jublet var ändå störst alla gånger the bass gjorde mål.
Sen var det match, väldigt rörigt (som vanligt igen) men bla Rahm utmärkte sig med många fina försök till genombrytande passningar, dock så satt inte alla dom heller men det blir nog riktigt bra när det börjar dra ihop sig!
Sen var det match, väldigt rörigt (som vanligt igen) men bla Rahm utmärkte sig med många fina försök till genombrytande passningar, dock så satt inte alla dom heller men det blir nog riktigt bra när det börjar dra ihop sig!
-
- c/o LL´s Forum
Betyg på första ispasset och arrangemanget.
Hett
Tycker att det var oväntat högt tempo i skridskoåkningen på övningarna idag, som om de redan varit på is i två veckor.
Spångberg ser tät ut.
Rahm kommer att bli ett offensivt hot i vinter.
Björn Karlsson såg redan riktigt bra ut.
Bois presenterade sig genom att göra några"strutar".
Ljummet
Ja jag vet så väl att det var första ispasset. MEN.. hur bra blir Jacob Karlsson? Tycker att det var svårt att bilda sig en uppfattning av det man såg idag.
Kallt
När nästan ena långsidan var full med åskådare varför gör man intervjuerna på andra sidan för? Var det någon mer än jag som knappt uppfattade vad som sas?
Utför intervjuerna så som man gjorde förr, i ena utvisningsbåset så den största massan av folk kan höra vad som sägs.
Hett
Tycker att det var oväntat högt tempo i skridskoåkningen på övningarna idag, som om de redan varit på is i två veckor.
Spångberg ser tät ut.
Rahm kommer att bli ett offensivt hot i vinter.
Björn Karlsson såg redan riktigt bra ut.
Bois presenterade sig genom att göra några"strutar".
Ljummet
Ja jag vet så väl att det var första ispasset. MEN.. hur bra blir Jacob Karlsson? Tycker att det var svårt att bilda sig en uppfattning av det man såg idag.
Kallt
När nästan ena långsidan var full med åskådare varför gör man intervjuerna på andra sidan för? Var det någon mer än jag som knappt uppfattade vad som sas?
Utför intervjuerna så som man gjorde förr, i ena utvisningsbåset så den största massan av folk kan höra vad som sägs.
-
- c/o LL´s Forum