Riktiga hockeyentusiaster är intresserade av all hockey. Själv följer jag allt från div.3 till Elitserien. Något konstigt med det?
Du kan inte följa det särskilt ingående. Du som är här och slickar röv så ofta borde väl veta vem Bois är.
Callahan, var det inte så att stora starka KHK torskade 2 ggr i vintras mot Helsingborg där en viss Tisell var målvakt?? För övrigt är det nog inte lätt att hitta en målvakt som funkar bra som uttalad andremålis utan att deppa ihop. Förresten, hade du inte hellre haft Tisell än Fransson på den posten? Det hade jag!!!
Nej, jag följer lagen i alla serier. Dock bryr jag mig inte så mycket om vilka som spelar i resp. lag förutom KHK.
Var inne och läste på Gröna Brigadens forum.
Det jäser ordentligt bland stråhattarna vad det gäller Christian Jacobssons eventuella övergång till Lantmännen. Riktigt underhållande att läsa dessa insändare.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det var ändå en mer balanserad debatt än jag väntat mig. Fakta är att CJ vore en grymt tung värvning för TAIF. Men det behöver jag ju inte övertyga någon om här inne...
Den Onämnbare fortsätter att beröra. Nu senast är det Örebros ordförande Mikael "Jag hatar taif och kan aldrig sluta tjata om det" Fahlander som ger sin syn.
Skulle vara skoj om vi kunde göra en deal med Taif och låna in CJ till matcherna mot Örebro bara för att täppa till truten på Fahlander.
vill Fahlander hålla på mot taif så får han väl göra de om han inte har något annart o göra om dagarna ....vi får väl se när serien drar igång så hittar nog han någon annan klubb o skriva ner om
Tingsryds AIF finns de något annat?? ja de finns de
powerman wrote:haha ni är roliga..då kanske taif med skulle ha med alla sina spelare som dom inte hade i den matchen
Hade givetvis varit roligare, men heter man Blekinge Allstars borde man ha med de allra bästa spelarna. Annars är det ju inget Allstar-lag. Att Blekinge hade ett gäng div.2-spelare från KRIF säger ju mer om TAIF:s insats.
Ok ni som kommer från karlskrona ?? eller bor i älmhult, för att ni ska förstå
Men de kostar nog några kronor att hålla is i 3 dagar så de gick nog +-noll
Mycket talar tydligen för att Taif landat högerforwarden Matt Davidson. Ser på pappret grymt bra ut. Ska bli intressant att se om Fahlander klarar av att ge cred för värvningen. Jag gissar på ett nej.
CJ och Davidson på högersidan. Inte så pjåkigt i div1...
det låter såhär angående Matt Davidsson ifrån Fahlander
"Kan det kanske vara Matt Davidsson som de öppnat plånboken för? I så fall blev det dyrt, jag vet vad han hade i Danmark. En bra spelare helt klart, även om han på senare år snittat under en poäng i Danmark och kanske har sina bästa år bakom sig. Är han någon som tar Tengsry till Allsvenskan. Tveksamt. "
Nej han kunde inte riktigt ge cred där heller
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Känns faktiskt som en riktig klasspelare som Tengsry lagt vantarna på. Lyckades inte riktigt i NHL, men verkar ju enligt statsen varit en riktigt bra AHL-spelare. Senaste säsongen i Fredrikshavn mäktade han med 45 pinnar (21-24). Så är det Matt Davidson man lyckats fånga, så anser jag att man skottat upp riktigt bra framför sig för att kommande säsong ta sig hela vägen.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det