Andra lags Silly Season
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumentusiast
-
- Forumdemon
-
- Forumdemon
-
- Forumentusiast
-
- Forumentusiast
-
- c/o LL´s Forum
- CrossChecking
- Forumamatör
Vad är det för fel på dej, Svartvadet? VackrasteKlubbmärket skriver under en del av erat forum som humoristiskt nog heter "Andra lags silly season" och du har alltså mage och gå in och klandra honom för att han skriver saker som du säger dej skita i? Haha, snacka om att du har missuppfattat läget...Svartvadet wrote:VackrasteKlubbmärket: Jag vet att det måste vara jobbigt för dig att bo i Alvesta och hålla på "Aik" så att du kan gå in här och skriva saker som alla skiter i
Mod--------> Ta väck tråden, eller be dom alldra värsta dårarna att torka sig bakom öronen, (En bra början är ju alltid något). Näe men min poäng är att vad enskillda lakejer säger sig anse, är allt som oftast totalt irrelevant, iaf sett till vad trådens rubrik säger sig innehålla.
SIR! YES SIR! The thread will be removed right away...not.
Men en uppmaning kan jag kosta på mig. Var inte så förbannat intresserade av varandra. Vem som bor var - meningslöst tugg om hur folk ska vara och deras personliga egenskaper - låt argumenten tala och kommentera bara det ni tycker är intressant.
Men en uppmaning kan jag kosta på mig. Var inte så förbannat intresserade av varandra. Vem som bor var - meningslöst tugg om hur folk ska vara och deras personliga egenskaper - låt argumenten tala och kommentera bara det ni tycker är intressant.
-
- Inaktiverad användare
Västerås värvar på. Blir än giftigare i år om maskineriet fungerar.
Jonas Johansson från HV.
Andreas Valdix från IKO.
Jonas Johansson från HV.
Andreas Valdix från IKO.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
G. B. Shaw
-
- Forumdemon
-
- Forumproffs
Nä. Inte ironisk. Att Arlbrandt och Olausson försvunnit betyder självklart en hel del, men som lag betraktat tror jag dom blir bättre än ifjol. Obs att jag skriver "tror".
Tror oxå att Rögle får det djävulskt tungt i år... ffa om Kenny inte kritar på, Abottarna borta samt det berömda andra året i ES. Såvida inte Gath...
Tror oxå att Rögle får det djävulskt tungt i år... ffa om Kenny inte kritar på, Abottarna borta samt det berömda andra året i ES. Såvida inte Gath...
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
G. B. Shaw
G. B. Shaw
-
- Forumentusiast
Rögle är ju inte så unikt bottentippat i år...finns andra lag bla SSK och DIF. Två av dessa tre lag lär nog hamna i KS på slutet av nästa säsong. MoDo kommer nog inte våga medelsatsa igen för att riskera KS-spel...tror jag.
För övrigt så är Kasparaitis kontraktsbunden i St.Petersburg och inte aktuell för spel i annan klubb denna säsong men det brukar ju kunna gå snabbt med ryska klubbägares tålamod vad beträffar krav på spelarprestationer. Hans flickvän och barn bor i Sthlm och han vill bosätta sig där (enligt honom själv). Vi får se - finns ju en silly season även nästa år.
För övrigt så är Kasparaitis kontraktsbunden i St.Petersburg och inte aktuell för spel i annan klubb denna säsong men det brukar ju kunna gå snabbt med ryska klubbägares tålamod vad beträffar krav på spelarprestationer. Hans flickvän och barn bor i Sthlm och han vill bosätta sig där (enligt honom själv). Vi får se - finns ju en silly season även nästa år.
-
- Forumdemon
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
Herr Oberst wrote:Merparten av expert-tipparna sitter fortfarande och tuggar på sina galoscher sen förra säsongen tippande. Måste vara därför som vi ännu inte läst så mycket om hur ofantligt usla och pinsamma Rögle kommer vara kommande säsongVackraste klubbmärket wrote:Rögle är ju inte så unikt bottentippat i år...
Kvalserien tippade många Rögle till förra säsongen och hur blev resultatet? att ni var upp en vända i toppen på studiebesök trollar inte bort en kvalserieplats
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- Forumdemon
Men till denna säsongen är det SSK som fått strykpåse-rollen. Experterna tävlar om vem som kan dissa lagbygget mest. I ärlighetens namn ser även RBK just nu ut att få det väldigt svårt. Det saknas några pusselbitar dock och de måste vara av absolut topp-klass om negativt kval skall undvikas. Stjärnspelaren är ju Andree "Feel the force Luke" Persson.