Division 1 [redigerad rubrik]
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Inaktiverad användare
Vaddå någon där nere i hålan?? Ellerstad är en storstadsmänniska ut i fingerspetsarna och det kunde man räkna ut med röven att han inte skulle trivas.Fredrik R wrote:Hahaha. Ellerstad är go han. Kul att någon därnere i hålan vågar säga sanningen.

Tingsryds AIF
since 1923
since 1923
Lasse-Maja: Då kunde du kanske sagt detta redan när ni värvade honom förra året, om du redan då visste att det var en dålig värvning alltså? Det var väl onödigt att vänta så länge med att såga en "storstadsmänniska"?.
Lilla bonnhålan Tingsryd.
Lika lite som det finns att göra där, exakt lika lite finns det i hjärnorna hos dom som bor där.
Lilla bonnhålan Tingsryd.

-
- Forumdemon
så där...truppen i stort sett klar...och offensiven fixad. Förra säsongens akilleshäl.
Dagens påskrift...Vita Hästens Viktor Ringberg...48p på 40 matcher.
Tidigare
Erik Belin, Olofström 35p på 37 matcher
Joakim Ohlsson, Vita Hästen 41p på 40 matcher
Thomas Fahlqvist, Örebro 64p på 40 matcher (sjukt...190p på 121 matcher/3 säsonger)
Många poäng blir det...ska bli intressant att se om det går att rubba skogssmurfarna mer nästa säsong...
Lägg därtill Skoog, som nog också gärna vill hjälpa till att stjälpa jätten från Dackeland....

Dagens påskrift...Vita Hästens Viktor Ringberg...48p på 40 matcher.
Tidigare
Erik Belin, Olofström 35p på 37 matcher
Joakim Ohlsson, Vita Hästen 41p på 40 matcher
Thomas Fahlqvist, Örebro 64p på 40 matcher (sjukt...190p på 121 matcher/3 säsonger)
Många poäng blir det...ska bli intressant att se om det går att rubba skogssmurfarna mer nästa säsong...
Lägg därtill Skoog, som nog också gärna vill hjälpa till att stjälpa jätten från Dackeland....

-
- c/o LL´s Forum
Powerman, helt ärligt talat, vad fan har Taif att göra i AS? Inte ett skit! Senaste gången ni var uppe så var ni ju för fan tvungna till att fuska för att klara av ekonomin som inte ens var HÄLFTEN så tuff som den är nu!
Ni är och FÖRBLIR ett Div.1 lag, ni har inte kapaciteten på samma sett som KHK har det är bara till att INSE FAKTA! Lev i nuet för helvete och sluta skräpa ner ett bra forum med massa jävla skit inlägg med 50 satans smileys efter varandra!!!!
Ni är och FÖRBLIR ett Div.1 lag, ni har inte kapaciteten på samma sett som KHK har det är bara till att INSE FAKTA! Lev i nuet för helvete och sluta skräpa ner ett bra forum med massa jävla skit inlägg med 50 satans smileys efter varandra!!!!

Förhoppningsvis har dom lärt sig nåt av det precis som ni förhoppningsvis har lär er något av erat ekonomiska "fifflande" med siffror.Svartvadet wrote:Powerman, helt ärligt talat, vad fan har Taif att göra i AS? Inte ett skit! Senaste gången ni var uppe så var ni ju för fan tvungna till att fuska....
Och jag tror att troja har lärt sig ganska mycket av sina år av dålig ekonomi....
-
- c/o LL´s Forum
Taif har försökt i många år att gå upp men misslyckats.powerman wrote:ja ska bli kul o se vilka som går upp först![]()
![]()
för KHK räcker det att man försöker 1-3 säsonger så är man uppe

Last edited by Lakersfan_03 on 13 May 2009, 15:22, edited 1 time in total.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Allvarligt talat Powerman, dina meningar är katastrofala(?).
Skolka inte mer i skolan, snälla...
För övrigt så har jag inget mer att säga till dig. Har du något kan du ta det via PM i fortsättningen (om du vet vad det är?).
Pajas!

Skolka inte mer i skolan, snälla...
För övrigt så har jag inget mer att säga till dig. Har du något kan du ta det via PM i fortsättningen (om du vet vad det är?).
Pajas!
Last edited by Fredrik R on 13 May 2009, 19:00, edited 1 time in total.
-
- c/o LL´s Forum
Det är bara att inse fakta , Lakers har gått om TAIF med hästlängder så jag förstår inte detta eviga tjat. Varför kan man inte sluta vara så avundsjuk och koncentrera sig på sitt istället.
Chansen att vi spelar i ES har ökat markant år efter år förmodligen mest denna säsongen vi har visat att vi kan slå alla lag.
Taif har snubblat på mållinjen många gånger och från och med nu kommer det bli ännu tuffare att ta sig upp till HA.
Hockeyallsvenskan har slagit ihop serierna minskat lagen till endast 14 lag och nuförtiden kan alla lag slå alla en bra dag på jobbet.
Vad har hänt i division 1?. samma gamla vanliga 100 olika serier och playoff 77 innan man går vidare osv osv.
Att Taif kan slå Huddinge och Nybro ja men vadådå slår man inte Asplöven som inte har något att spela för så har man inget i Allsvenskan att göra. Finns de som gillar derby mot Taif finns de som vill ha upp taif sen finns de de som verkligen inte vill ha upp dem och så är det.
Kronobergs derby just nu är Troja - Lakers.
Taif får nöja sig med att möta Nybro Halmstad Karlskrona ett tag nu och jag håller på alla 3 mot TAIF så klart
.
Taif är laget som aldrig går upp , and it feels so F*cking good!
Chansen att vi spelar i ES har ökat markant år efter år förmodligen mest denna säsongen vi har visat att vi kan slå alla lag.
Taif har snubblat på mållinjen många gånger och från och med nu kommer det bli ännu tuffare att ta sig upp till HA.
Hockeyallsvenskan har slagit ihop serierna minskat lagen till endast 14 lag och nuförtiden kan alla lag slå alla en bra dag på jobbet.
Vad har hänt i division 1?. samma gamla vanliga 100 olika serier och playoff 77 innan man går vidare osv osv.
Att Taif kan slå Huddinge och Nybro ja men vadådå slår man inte Asplöven som inte har något att spela för så har man inget i Allsvenskan att göra. Finns de som gillar derby mot Taif finns de som vill ha upp taif sen finns de de som verkligen inte vill ha upp dem och så är det.
Kronobergs derby just nu är Troja - Lakers.
Taif får nöja sig med att möta Nybro Halmstad Karlskrona ett tag nu och jag håller på alla 3 mot TAIF så klart

Taif är laget som aldrig går upp , and it feels so F*cking good!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Men visst är det skillnad mellan 60 000 i växjö ( Som det ungefär bor här ) mot CA 3000 som de bor i FD hockeylandet TaifSarrre wrote:Nja...80 000 är ju kommunstorleken, så då får du ju räkna med hela Tingsryds kommun också på 12 500 för rättvisans skullSvartvadet wrote:Powerman: Det märks att du inte vet vad du snackar om![]()
Jämför 80.000 mot 2.000 sen kan du komma tillbaka!