dolitle wrote:Jag flyttade hit till Växjö när jag var 9-10 år för att spela i Lakers[/i]
Inte illa om en nioåring flyttar till en stad för att spela ishockey. Bra betalt i U-10? Inte så att familjen flyttade till Växjö, och att Björn av den anledningen började spela i Lakers?
Där ser man...Karma=Bra för 5-6 år sedan, nuvarande status=inte en jävla aning Daniel Wallin= Aldrig bra och riktigt värdelös...Vad värvar ni han för Troja ?????? Förstår jag verkligen inte alls...
Hatapopcornssupportrar wrote:Där ser man...Karma=Bra för 5-6 år sedan, nuvarande status=inte en jävla aning Daniel Wallin= Aldrig bra och riktigt värdelös...Vad värvar ni han för Troja ?????? Förstår jag verkligen inte alls...
Mårs ersättare, skytteligavinnare i Danmark förra året med 33 pytsar, långt före killar som Riihijärvi, Defauw, Fagemo, Steve Potvin mm, så helt oduglig kan han inte vara, tror nog att Jerry har koll! Får vi hoppas iallafall
Herregud, senast han var i Rögle var 5 år sen.
Då gick det inte särskilt bra för honom poängmässigt och spelmässigt.
Sedan gjorde han riktigt bra ifrån sig i Jonstorp, skaffade sig ett poängsinne och har fortsatt att leverera i 4 säsonger och vann dessutom skytteligan i Danmark 07/08.
Han kommer förmodligen lira i förstakedjan med Håkansson och Edblom där det knappt går att misslyckas.
tche wrote:Herregud, senast han var i Rögle var 5 år sen.
Då gick det inte särskilt bra för honom poängmässigt och spelmässigt.
Sedan gjorde han riktigt bra ifrån sig i Jonstorp, skaffade sig ett poängsinne och har fortsatt att leverera i 4 säsonger och vann dessutom skytteligan i Danmark 07/08.
Han kommer förmodligen lira i förstakedjan med Håkansson och Edblom där det knappt går att misslyckas.
Lira Wallin med Håkansson blir de inga problem för honom att uppnå 40 poäng .....
Nej Med Håkansson så blir det ju en hel del gratispoäng förstås..Men Nej det kommer bli en flopp är jag tämligen övertygad om...Och jag hade ju hyfsat rätt när jag tippade Arla som vinnare av poängligen i AS detta året....
Ursäkta mig om jag inte hänger med här riktigt, för det är tämligen ingen logisklapsus i detta alls! Ni tappade Olof Mårs till Almtuna och säger att det "sved inte alls" "han var kass" "han var bara stor som stog framför mål och petade in puckar, i övrigt hängde han inte med".... Och nu när ni har värvat Wallin som jag är GANSKA säker på är sämre på grillorna och är ännu större, men han ska ju visst göra 80 points med håkansson jämte sig?!?
Dom flesta av oss begriper att Mårs är omöjlig att ersätta. Han gjorde över 40 poäng. Att Olof är lite slöare på skridskorna än tex Håkansson är väl självklart eftersom han väger 20 kg mer än DH. Kilon han använder för att stå framför mål och slå in retur på retur på retur. En spelare som väger 100 kg och är snabb på rören spelar inte i Allsvenskan utan i Elitserien eller NHL.
Kollar man vidare i statistiken ser man att Mårs var den spelaren i Troja som fler är någon annan spelare gjorde det viktiga 1-0 målet i matcherna.