Fetisov wrote: Dock tror jag inte på mer än max 2300 pers nästa måndag.
Det kommer att hända en hel del saker till den matchen ,så det kommer att bli en bra publiksiffra.
100 st var det som spelade till sig en biljett i lördags på stan och fler kommer det att bli på lördag ,det bästa i det sammanhanget var att det var många som inte varit på hockey innan som vann.
Egentligen är detta helt overkligt: kvalserien går in på slutklämmen... och Växjö Lakers ligger före Leksand OCH har fortfarande chans att gå upp i ES. Helt galet!
Men min känsla är tyvärr att det roliga nog tar slut i kväll: Lakers har spelat sjukt bra men i senaste matchen verkade all energi plötsligt (och förståeligt) slut. Leksand verkar dessutom ha vaknat, vilket ju inte gör saken lättare för Jannes slitna krigare.
Jag hoppas såklart att jag har fel i ovanstående och att VLH med publikens stöd i ryggen än en gång kan lyfta mot nya höjder. Då, mina vänner, kan precis ALLT hända i de tre sista omgångarna...
Blir förvånad om vi inte vinner i kväll. Finns inget som tyder på att krafterna är slut på nåt sätt. Bortamatchen mot VIK var ingen höjdare, matchen efter spelade man riktigt bra igen. Vi är riktigt starka hemma
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
alfax wrote:Skulle vara så underbart att spela bort knätofsfgullelaget defentivt
fan vad du börjar bli tjatig med detta ämne. Kan säkert hitta 500 inlägg ang ditt agg mot Leksand. Är inte ett av lakejernas motto att älska egna laget inte hata motståndarna????
Fetisov: Klart man lägger mer tid åt det egna laget och Alfax är väl definitivt en av Lakejerna som lägger mycket tid åt föreningen.
Bara för att man vill att ett visst lag ska åka ur fortare än andra betyder det inte att man hatar laget .... inget motstånd inget spel och det är nog de flesta överens om
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Oerhört förvirrande att många av artiklarna i Dalademokraten och Dalarnas Tidningar handlar om Brage!
Mikael Karlberg räknar med att spela i afton och hela laget vill ha revansch för senast.
Mina tidigare negativa vibbar försvann då jag hörde Janne säga att Åhsberg troligen spelar från start . Jag tror på en riktigt härlig batalj, Lakers måste hålla tätt i inledningen och se till att hålla sig borta från utvisningar - då kan detta gå vägen. Hoppas vi får se Bengtsberg mellan stolparna, det är skulle vara typiskt honom att komma in nu och tokspela!
Det som händer är att vi nu fått börja betala för det onda slitet i tidigare matcher i KS........för att inte tala om den tuffa playoff serien mot Almtuna.