Gnagarna sägs veta att Janne Huokko är muntligt överrens över kontrakt med AIK.
något jag tar med en stor nypa salt med tanke på välkomnandet han brukar få där..
bland annat Dildo attacken
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Robert Rosén, center, Växjö Lakers
Enligt källor har Brynäs scout Tommy Sjödin spanat in Rosén ett antal gånger i vinter. 21-åringen är en mycket spelskicklig center som levererar både mål och assist för Växjö.
Joakim Nettelbladt är överrens med Troja och ersätter David Striz som får lämna. Lite synd om Striz för han är duktig men tyvärr för skadebenägen.
Tror det är ytterligare en bra värvning av Snus-Jerry!
Han behöver självförtroende, Oscar får enbart självförtroende om han snittar 1p. Mer talang får man leta efter, men han har tagit 1 steg tillbaka i utvecklingen. Han är inte bättre nu än för 3 år sedan.
Han har blivit för omständig, behöver komma ifrån juniortänket.
1 säsong i div.1 tror jag kommer göra nytta, sedan får vi se om han kommer tillbaka. Vet inte alls hur han själv tänker, hade varit kul att veta om det var ett gemensamt beslut.
Många är nog lite smått chockade, men man förstår ändå.
Tack för svaret.Visst är min lite förvånad när man vet var hans bröder då framförallt Johan uträttar ,tror att man med en sån kille måste man ha lite tålamod.Tror att det finns allsvenska klubbar som är intresserade av honom.
Han vill nog iväg och tjäna lite pengar, gissar att han spelar i KHK nästa säsong, bara en vild gissning dock.
Synd han inte har Johans storlek och vilja!
Helt rätt av Jerry. Bättre att satsa på Åkesson och Kannan!
Köpetroja fortsätter att värva , man går ner på allt mindre egna talanger , hur var de nu att man kan ha många talanger i allsvenskan också ?. inte lika lätt när man satsar uppåt va.
Nästa säsong tror jag vi har lika många egna talanger lagen emellan
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03 wrote:Köpetroja fortsätter att värva , man går ner på allt mindre egna talanger , hur var de nu att man kan ha många talanger i allsvenskan också ?. inte lika lätt när man satsar uppåt va.
Nästa säsong tror jag vi har lika många egna talanger lagen emellan
Det här är skämmigt att se.
Anklaga inte några Trojasupportrar för att ha dragit igång ännu en totalt onödig diskussion.
Nästa säsong kommer 10 eller fler spelare från egna leden matchas i representationslaget. 8+2 eller fler juniorer.
Vi har ett juniorlag i superelit också.............................
Jag heter Björn Karlsson, har precis fyllt 20 år och är uppvuxen i Rävemåla, 2 mil utanför Tingsryd. Jag startade min karriär i Tingsryd. Jag flyttade hit till Växjö när jag var 9-10 år för att spela i Lakers