Växjö Lakers - Leksands IF

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Hur slutar matchen ?

1
26
63%
X
3
7%
2
12
29%

Total votes: 41

Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Växjö Lakers - Leksands IF

Post by Lakersfan_03 »

en rolig grej som jag nyss såg.
innan matchen mot Leksand ( matchen igår söndag 22 Mars ) så var leksands bortasektion tills den här matchen helt slut.
Nu idag kollar jag och ser att sektionen nu har gott om platser kvar.. med andra ord lämnar man tillbaka alla de bokade biljetterna , haha lite smått roligt..
Last edited by Lakersfan_03 on 27 March 2009, 22:58, edited 1 time in total.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
friberg
c/o LL´s Forum

Post by friberg »

ynkligt å de ska kalla sig sveriges bästa
Qrax
Forumproffs

Post by Qrax »

Kasta inte sten i glashus... Hade vi två supportrar i Leksand? En buss hade det nog blivit om vi startat med tre vinster.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

nu är det ju ändå så att Leksand säkert har över 50 000 supportrar och vi har väl kanske 5-10 000 som kollat någon gång.
förvånar mig inte om LIF tillochmed har 100 000 supportrar i Sverige
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Stoffe
Forumdemon

Post by Stoffe »

Klart dem ställde in sina biljetter! Dem vet ju inte när det urspårade återtåget kommer loss :lol:
Once a laker, always a laker!
Anders83
c/o LL´s Forum

Post by Anders83 »

Lakersfan_03 wrote:nu är det ju ändå så att Leksand säkert har över 50 000 supportrar och vi har väl kanske 5-10 000 som kollat någon gång.
förvånar mig inte om LIF tillochmed har 100 000 supportrar i Sverige
"Hade" skulle jag tro i dagsläget :lol:
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Medgångssupportrar :!:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Dave
Forumproffs

Post by Dave »

Janne Karlsson undrade oxå var alla lakejer var när dom var uppe i leksand..
Once a laker, always a laker
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

en resa på över 50 mil efter att ha plockat 1 poäng på en söndag ja de var hemma och kollade på TV.
LIF ställde in resan trots att de har större chans att gå upp än vi.
du kan inte jämföra lakejerna med sverige största lag
Dave
Forumproffs

Post by Dave »

Lakersfan_03 wrote:en resa på över 50 mil efter att ha plockat 1 poäng på en söndag ja de var hemma och kollade på TV.
LIF ställde in resan trots att de har större chans att gå upp än vi.
du kan inte jämföra lakejerna med sverige största lag
Vem har sagt att Växjö ska ta en massa poäng i KS och vem har sagt att vi ska gå upp? Att Växjö tar sig till KS är nästan en större bragd än att Leksand tar sig till ES. Där har du skillnaden.. Det handlar sen inte i huvudsak om vad Växjö presterar i KS utan att dom förtjänar stödet med tanke på vad dom hittills har gjort.. KS är ju en fest! Tanken med att lakejerna skulle följa med upp till Leksand är ju inte primärt att vi måste stötta dom så vi kan gå upp i ES utan istället visa att man uppskattar vad dom har gjort..
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Jo men du kan ju inte beklaga att folk inte åker upp. är det avgörande match kan man kräva det men sådana här matcher kommer inte dra , de sista matcherna kan vi dra mycket tyvärr är det så folk vill inte offra en hel dag. visst förtjänar dom det men du kan inte säga att du är förvånad över att vi inte fick ihop en buss.
Anders83
c/o LL´s Forum

Post by Anders83 »

De som gnäller mest åker minst , så brukar det vara! likaså de som har ståplats gnäller på att det inte sjungs tillräckligt, varför står man på ståplats i klacken utan att sjunga ??
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Anders83 wrote:De som gnäller mest åker minst ,
:!: :!: :!: :!: :!:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

ja och det drygaste av allt är ändå när '' växjöfans'' som inte går säger , VAA ? var det bara 2400 ?. ja men vad fan gjorde du hemma själv idiotjävel
Dave
Forumproffs

Post by Dave »

Lakersfan_03 wrote:Jo men du kan ju inte beklaga att folk inte åker upp. är det avgörande match kan man kräva det men sådana här matcher kommer inte dra , de sista matcherna kan vi dra mycket tyvärr är det så folk vill inte offra en hel dag. visst förtjänar dom det men du kan inte säga att du är förvånad över att vi inte fick ihop en buss.

Jag klagar definitivt inte.. Jag är bara förundrad över att det klagas på andra supportrar när jag tycker att lakejerna är dom som just nu borde ha störst anledning till att åka på bortamatcher..
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Jo men du kan ju ta dig en titt på hur stora publiksiffror vi har och Leksand sen kan du jämföra vad jag menar , jag klagade inget på att det inte var EN ENDA aikare på matchen igår utan endast smålänningar. ingen överraskning direkt.
Anders83
c/o LL´s Forum

Post by Anders83 »

Dave wrote:
Lakersfan_03 wrote:Jo men du kan ju inte beklaga att folk inte åker upp. är det avgörande match kan man kräva det men sådana här matcher kommer inte dra , de sista matcherna kan vi dra mycket tyvärr är det så folk vill inte offra en hel dag. visst förtjänar dom det men du kan inte säga att du är förvånad över att vi inte fick ihop en buss.

Jag klagar definitivt inte.. Jag är bara förundrad över att det klagas på andra supportrar när jag tycker att lakejerna är dom som just nu borde ha störst anledning till att åka på bortamatcher..
ja att gnälla på andras uppslutning när man inte lyckas bättre själv är väl inte så smart kanske
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Det enda ja gnällde på är att man BOKAT biljetter sen lämnat tillbaka efter förlusten , är det så konstigt att jag nämner det?. Har vi gjort samma ? - NEJ
friberg
c/o LL´s Forum

Post by friberg »

klart vi kör över Leksand i denna matchj å 3 härliga pinnar till oss, det vill man se inget annat.
Qrax
Forumproffs

Post by Qrax »

Det är väl så på de flesta arenor att bortastå är reserverat till bortalaget och när inte tillräckligt med intresse finns släpps dom till allmänheten. Så var det förmodligen även i mötet i Ejendals arena. Det är inte alls säkert att det handlar om bokade biljetter som lämnats tillbaka.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Konstigt isf att det är enda gången tsm med rögle på hela säsongen som den sektionen är RÖD på webbiljett.se. , för att sen bli helt grön dagen efter matchen man förlorade.. Den teorin håller inte riktigt
Ambassador
Forumproffs

Post by Ambassador »

Denna matchen ska vi bara vinna!!!
Kommer bli bra tryck! :twisted: :twisted: :twisted:
Ambassador | 19:57 ! ! !
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

En match som måste vinnas :twisted:
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
lakers11
Forumamatör

Post by lakers11 »

Spelar vi som vi gjorde mot AIK så har vi ingen chans, kan det vara MacNevin som saknas tro?
pedda
Forumdemon

Post by pedda »

Hoppas på vinst.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©

I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
norje
Forumproffs

Post by norje »

pedda wrote:Hoppas på vinst.
Oj, oväntat :wink:
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by Coffe #800 »

haha :D ;) jävla ös ! :D
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

Hoppas vi kör över detta blåvita fjollgäng en gång till och därmed ser till att resten av kvalserien blir meningslös för Sveriges gullelag nr.1.
friberg
c/o LL´s Forum

Post by friberg »

2670 pers ikväll
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

3200 ikväll!
Stoffe
Forumdemon

Post by Stoffe »

3434
Once a laker, always a laker!
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Tror det blir knappt 3.000 ikväll ,däremot nästa måndag över 3.000!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Fetisov
Forumamatör

Post by Fetisov »

med tanke på att det bara är ca 30 sittplatsbiljetter kvar så borde det bli över 3000. Dock tror jag inte på mer än max 2300 pers nästa måndag.
lakers11
Forumamatör

Post by lakers11 »

Blir definitivt över 3000 ikväll. Gissar på 3200
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Bra vibbar, kör Lakers!!
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Locked