Växjö Lakers - Leksands IF
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Växjö Lakers - Leksands IF
en rolig grej som jag nyss såg.
innan matchen mot Leksand ( matchen igår söndag 22 Mars ) så var leksands bortasektion tills den här matchen helt slut.
Nu idag kollar jag och ser att sektionen nu har gott om platser kvar.. med andra ord lämnar man tillbaka alla de bokade biljetterna , haha lite smått roligt..
innan matchen mot Leksand ( matchen igår söndag 22 Mars ) så var leksands bortasektion tills den här matchen helt slut.
Nu idag kollar jag och ser att sektionen nu har gott om platser kvar.. med andra ord lämnar man tillbaka alla de bokade biljetterna , haha lite smått roligt..
Last edited by Lakersfan_03 on 27 March 2009, 22:58, edited 1 time in total.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
"Hade" skulle jag tro i dagslägetLakersfan_03 wrote:nu är det ju ändå så att Leksand säkert har över 50 000 supportrar och vi har väl kanske 5-10 000 som kollat någon gång.
förvånar mig inte om LIF tillochmed har 100 000 supportrar i Sverige

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- c/o LL´s Forum
en resa på över 50 mil efter att ha plockat 1 poäng på en söndag ja de var hemma och kollade på TV.
LIF ställde in resan trots att de har större chans att gå upp än vi.
du kan inte jämföra lakejerna med sverige största lag
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Vem har sagt att Växjö ska ta en massa poäng i KS och vem har sagt att vi ska gå upp? Att Växjö tar sig till KS är nästan en större bragd än att Leksand tar sig till ES. Där har du skillnaden.. Det handlar sen inte i huvudsak om vad Växjö presterar i KS utan att dom förtjänar stödet med tanke på vad dom hittills har gjort.. KS är ju en fest! Tanken med att lakejerna skulle följa med upp till Leksand är ju inte primärt att vi måste stötta dom så vi kan gå upp i ES utan istället visa att man uppskattar vad dom har gjort..Lakersfan_03 wrote:en resa på över 50 mil efter att ha plockat 1 poäng på en söndag ja de var hemma och kollade på TV.
Once a laker, always a laker
-
- c/o LL´s Forum
Jo men du kan ju inte beklaga att folk inte åker upp. är det avgörande match kan man kräva det men sådana här matcher kommer inte dra , de sista matcherna kan vi dra mycket tyvärr är det så folk vill inte offra en hel dag. visst förtjänar dom det men du kan inte säga att du är förvånad över att vi inte fick ihop en buss.
-
- c/o LL´s Forum
Lakersfan_03 wrote:Jo men du kan ju inte beklaga att folk inte åker upp. är det avgörande match kan man kräva det men sådana här matcher kommer inte dra , de sista matcherna kan vi dra mycket tyvärr är det så folk vill inte offra en hel dag. visst förtjänar dom det men du kan inte säga att du är förvånad över att vi inte fick ihop en buss.
Jag klagar definitivt inte.. Jag är bara förundrad över att det klagas på andra supportrar när jag tycker att lakejerna är dom som just nu borde ha störst anledning till att åka på bortamatcher..
Once a laker, always a laker
-
- c/o LL´s Forum
Jo men du kan ju ta dig en titt på hur stora publiksiffror vi har och Leksand sen kan du jämföra vad jag menar , jag klagade inget på att det inte var EN ENDA aikare på matchen igår utan endast smålänningar. ingen överraskning direkt.
ja att gnälla på andras uppslutning när man inte lyckas bättre själv är väl inte så smart kanskeDave wrote:Lakersfan_03 wrote:Jo men du kan ju inte beklaga att folk inte åker upp. är det avgörande match kan man kräva det men sådana här matcher kommer inte dra , de sista matcherna kan vi dra mycket tyvärr är det så folk vill inte offra en hel dag. visst förtjänar dom det men du kan inte säga att du är förvånad över att vi inte fick ihop en buss.
Jag klagar definitivt inte.. Jag är bara förundrad över att det klagas på andra supportrar när jag tycker att lakejerna är dom som just nu borde ha störst anledning till att åka på bortamatcher..
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Konstigt isf att det är enda gången tsm med rögle på hela säsongen som den sektionen är RÖD på webbiljett.se. , för att sen bli helt grön dagen efter matchen man förlorade.. Den teorin håller inte riktigt
- Ambassador
- Forumproffs
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
- c/o LL´s Forum