Division 1 [redigerad rubrik]
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Jag ogillar t-ryd. Snällt sagt. Äkta byrädsla och inskränkta supportrar utan all form av normal verklighetsförankring. Tack och lov att trådrubriken ändrades så man fick behålla den goda fredagsbuffén.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Jag är personligen inte generellt mot något slag av person eller ort, mycket märkligt om man skulle vara det.
Men självklart har jag svårt för vissa typer av människor och det värsta jag vet är människor som på ett överlägset och arrogant sätt tror att de vet mer än andra, de har en total avsaknat av empati och social gemensakap och lever inte sällan i ensamhet, men i en tro att allt kretsar kring dem.
Men självklart har jag svårt för vissa typer av människor och det värsta jag vet är människor som på ett överlägset och arrogant sätt tror att de vet mer än andra, de har en total avsaknat av empati och social gemensakap och lever inte sällan i ensamhet, men i en tro att allt kretsar kring dem.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
-
- c/o LL´s Forum
Powerman :
1 Du höll på troja sen lakers nu taif.
2 du har definitivt inte jobbat i växjö eller ens bor i växjö
3 man ser definitivt på din skrivstil att du inte är äldre än 15 år gammal med tanke på ditt ordföråd.
4 varje gång någon nämner något av ovanstående gör det ont att inse sanningen för dig.
Jag hoppa starkt att taif inte går upp ser hellre Nybban uppe än tengsry
1 Du höll på troja sen lakers nu taif.
2 du har definitivt inte jobbat i växjö eller ens bor i växjö
3 man ser definitivt på din skrivstil att du inte är äldre än 15 år gammal med tanke på ditt ordföråd.
4 varje gång någon nämner något av ovanstående gör det ont att inse sanningen för dig.
Jag hoppa starkt att taif inte går upp ser hellre Nybban uppe än tengsry
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumdemon
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Merparten av alla som stödjer Vaxjö Lakers menar du ?Räven wrote:Jag är personligen inte generellt mot något slag av person eller ort, mycket märkligt om man skulle vara det.
Stolthet, hjärta, tradition
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Om vi nu skulle klara av att avancera i seriesystemet kommer det bli några sköna hockeyfester. Taif - VLH smakar mumma. Vägen är lång och kul om ni vill sparka ur oss ur AS igen. Får väl se hur det blir med den saken om vi klarar den tuffaste Kvalserien någonsin till AS!Baloo wrote:Finns bara en anledning till att jag vill ha upp Tingsryd, och det är för att få sparka ur dom igen...
Stolthet, hjärta, tradition
Jodå fast det blir ju i form av " monotype corsiva" och "lucida handwriting" .Herr Oberst wrote:Får ungarna verkligen lära sig skrivstil nuförtiden? Trodde det försvann någon gång i mitten på 80-talet.Lakersfan_03 wrote:Powerman :
3 man ser definitivt på din skrivstil att du inte är äldre än 15 år gammal
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- c/o LL´s Forum
Martin Pettersson känns inte som den målvakt KHK behöver för att avancera i seriesystemet (är han tänkt som förstemålvakt?). Efter att ha bevittnat ett par J20-matcher här i Jönkan har jag fått intrycket att han är lite "valpig" i sin spelstil o skulle behöva lägga på sig några kilo. Visst han är fortfarande ung och utvecklingsbar men jag är skeptisk.Sarrre wrote:Om vi ska fortsätta snacka div.1, så har KHK skrivit kontrakt med HV:s J20-målvakt Martin Pettersson. Hoppas han kommer bli minst lika bra som Pontus, som tyvärr ju gick till Borås.
Utan att ha sett Pontus Hansson spela anser jag ändå att han håller en högre klass än Pettersson. Dock får han gärna motbevisa mig!
Låt oss!
Vaddå SKA inte?? När jag går på hockey, så vill jag alltid vinna, dvs allsvenskan nästa....Sarrre wrote:KHK ska inte avancera nästa år. Vi har faktiskt inte lika bråttom som ni hade. Det är tänkt att Martin ska utvecklas, liksom föreningen.
Vilka matcher SKA vi förlora?
Om man säger innan att vi SKA inte...vad är då meningen att gå på matcherna?
Säkert tänkt som förste, att ersätta Pontus...hans statistik är väl marginellt sämre..men man måste nog se honom innan man kan bedömma något...Danny wrote:Martin Pettersson känns inte som den målvakt KHK behöver för att avancera i seriesystemet (är han tänkt som förstemålvakt?). Efter att ha bevittnat ett par J20-matcher här i Jönkan har jag fått intrycket att han är lite "valpig" i sin spelstil o skulle behöva lägga på sig några kilo. Visst han är fortfarande ung och utvecklingsbar men jag är skeptisk.Sarrre wrote:Om vi ska fortsätta snacka div.1, så har KHK skrivit kontrakt med HV:s J20-målvakt Martin Pettersson. Hoppas han kommer bli minst lika bra som Pontus, som tyvärr ju gick till Borås.
Utan att ha sett Pontus Hansson spela anser jag ändå att han håller en högre klass än Pettersson. Dock får han gärna motbevisa mig!
Ärligt talat begriper inte jag heller varför vi ALDRIG ska ha en rutinerad målvakt...Oskar Fransson, Pontus Hansson....och nu en 19-åring!
Behöver då...callahan wrote:Vaddå SKA inte?? När jag går på hockey, så vill jag alltid vinna, dvs allsvenskan nästa....Sarrre wrote:KHK ska inte avancera nästa år. Vi har faktiskt inte lika bråttom som ni hade. Det är tänkt att Martin ska utvecklas, liksom föreningen.
Vilka matcher SKA vi förlora?
Om man säger innan att vi SKA inte...vad är då meningen att gå på matcherna?
[b]Stolthet, hjärta & tradition - since 2001[/b]
-
- Inaktiverad användare
Och dom som med näbbar och klor slåss för tesen att tradition och kultur inte betyder ett piss är anhängare till lag som aldrig kommer komma i närheten av dom begreppen.PutteA wrote:Det är väl snarare så att Växjöpubliken är ganska svårflörtad. Det gäller ju fotbollen också som sagts. Tradition och kultur är bara begrepp som existerar som försvarsmekanism hos en del människor som lider av mindervärdeskomplex.
Lakers_03 med flera, jag är extremt rädd för KHK, kan inte längre sova på nätterna.
Tingsryds AIF
since 1923
since 1923