Jag tror inte att han har några tankar om nästa år nu, det skulle nästan vara tjänstefel i såfall. All fokus ska gå till matcherna, när säsongen är slut finns det tid till att börja fundera.
friberg wrote:det är bara att starta en namninsamling för robban om vi vill ha han kvar ifall nån klubb högre upp vill ha hans sign, då stannar han om alla skriver på namninsamlingen
Exakt, eftersom han kan spara och betala hyran med namninsamlingen.
Nja det verkar ju som att Björklöven är en svår konkurrent!
Det bästa är ju allroundegenskaperna! skulle det bli skador så kan han ju hoppa in överallt vilket känns som en trygghet.
Malmö söker ju oxå spealre med hjärta nuförtiden och deras plånbok kan ju ta det mesta på marknaden tyvärr
Ring Evert nu innan han får ett kontrakt så kanske vi har en liten chans!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Nu är det ju inte klart ifall Nybro fixar att behålla sin plats i HA, men OM laget trillar ner så tycker jag Evert skulle kontakta deras fransos Häckföjj: en teknisk högerskytt med rapp skridskoåkning som har imponerat på mig.
Primeau wrote:Nu är det ju inte klart ifall Nybro fixar att behålla sin plats i HA, men OM laget trillar ner så tycker jag Evert skulle kontakta deras fransos Häckföjj: en teknisk högerskytt med rapp skridskoåkning som har imponerat på mig.
Robert Kimby eller Scott Champagne hade jag hellre sett. Det lilla jag han se av bubbeldrickan var att han gick stenhårt fram på mål och det har jag saknat lite i Lakers , någon som vågar ta stryk för att komma fram.
Har Weinstock kontrakt med Leksand nästa säsong? Jag hade gärna sett honom ännu en gång i VLH: fantastiskt bra på att transportera in pucken i offensiv zon samt en mycket bra avslutare. Skön retsticka dessutom
Evert har ju redan numret i mobilen, så det vore ju en enkel sak att checka Weinis eventulla intresse. Leksand borde ha bränt sina skepp i och med att man dumpade honom till Huddinge just som det roliga skulle till å starta!
Weinstock är en skön lirare, dock bränner han på tok för många chanser . Skotten går gärna högt över och jag framhåller nog faktiskt hans förmåga att spela fram till andra. Han serverade Rosén många ggr förra säsongen vill jag minnas
Inget som har någon speciellt stor betydelse varken för A-Laget eller J-18 Elit-laget eftersom Han blir för gammal till nästa säsong, rätt steg i Hans utveckling eftersom en fortsättning i Lakers J-20 hade givit för lite, dock så håller Han ännu inte för HA.