Det allra bästa är att spelarna fortsatt fokusera på spelet. Tidigare under säsongen hade de blivit kinkiga cry-babies med 100% fokus på oförätter och domslut. Genom att de fokuserar på det de kan påverka ger de sig själva en möjlighet att knipa poäng. Gott att se!
Mike Modano wrote:VIK må ha slutat spela men vem i VLH är så bra idag att han gör mål????
Hade Lakers fått PP i 5 min hade vad som helst kunnat hända. Kunde ha gjort både 3-1 och kanske även 3-2, då hade varit match inför tredje. Jävligt tråkigt att domaren ska stå i centrum och förstöra matchen
Jag tycker Lundbohms tackling är riktigt ful. Tyvärr! Säkerligen inte menat att bli sådan, men det gör inte den mindre ful. Olaussons tackling är nästintill lika ful, men jag tycker inte den tar knä mot knä. Därför bara en 2:a. Kan vara så att Lundbohms skulle varit en 2:a också.
Mike Modano wrote:VIK må ha slutat spela men vem i VLH är så bra idag att han gör mål????
Målen kommer om man arbetar stenhårt, det vet du. Formtoppen fortsätter för Björn Karlsson så han slänger in en, första kedjan slutade andra bra (alla tre kan göra mål), och sist hoppas jag The Bass trycker in sista.