Vet inte när jag känt mig så avkopplad inför en match,nu är allt bonus .....men tempraturen stiger väl när krigarna kommer ut på isen och poäng idag gör ju att det blir mer klirr i kassan på onsdag ,det viktigaste just nu.
Hade hellre sett Basse än Hedman. Han kan hålla i pucken och bryta in mot mål. Risk att Hedman är för taggad mot sitt gamla lag... och då vet vi vad som kan hända. Men jag ska inte måla fan på väggen, så vi får se.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw
Kan bli bra med Hedman i hop med humle och dumle, om Hedman ger själva fan i att transpotera puck genom mittzon! Låt Purre och Lindhagen snurra runt i hörnen, Hedman tar markering på Thalberg
Hoppas man tar för sig och åker mycket skridskor. Ser matchen som en helt oviss historia, tillfälligheter avgör. Nyckeln för vår del är att hålla alla fem på banan. Inställningen skall vara
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Synd att ni inte fick iväg ett gäng till Rocklunda.
Hade faktiskt funderingar på om man skulle ta tåget upp.
Senast man var där å såg Lakers så vann de ju.
Har faktiskt aldrig sett V-ås vinna där på mina två besök på Rocklunda.
Men nej, får bli en bekväm dag i da i framför TV:n
Som vanligt numera känns det som om vi är mentalt blockerade i första perioden! CJ, sådana lägen får man inte missa om man vill vara med och slåss med höjdare!
Är det någon mer än jag som noterat att Aho bara blir argare och argare...bra eller anus? När han kom var en schysst kille som gav järnet - nu är han tvärförbannad!
synd att ni inte har repriser. det är Lundbohms höft inte knä som träffar . 2min. det skulle varit 2a på olausson solklart. men lysna på komentatorerna är det direkt sändning från viks supporterklubb eller!
VIK visade i slutet att de slutat spela. Nu har de tänkt stänga matchen, vilket är alla tränares våta dröm. Men VIK saknar materialet och därför kommer deras taktiska miss ge oss gratischans in i matchen.
nyman wrote:synd att ni inte har repriser. det är Lundbohms höft inte knä som träffar . 2min. det skulle varit 2a på olausson solklart. men lysna på komentatorerna är det direkt sändning från viks supporterklubb eller!
Lillis Lundh är väldigt subjektiv i sin bedömning idag.
Hoppas Challe har sett båda dessa tacklingar och kan lägga ett inlägg i denna tråd och förklara skillnaden mellan dessa knätacklingar. I mina ögon SJUKT. I min värld finns det ingen skillnad på dessa bägge tacklingar, precis lika jävla farliga. Tittar man på reprisen så tycker jag t.o.m att tacklingen på Beachhouse är värre, mer ben mot ben. Tycker generellt att Sören verkar jävligt hemmabetonad. Mycket stryk Lakersspelarna får utan åtgärder. Satt och studerade hur VIK:s spelare agerade när vi väl fick lite tryck i deras zon och där var minst en 4-5 tillfällen där Sören kunde plockat en 2:a men icke.
Det här blir mycket svårt, men jag hoppas både JK och laget kan låta bli och lägga fokus på Sören, för det kommer vi ingenstans på.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det