Lakers vs Rögle KVALSERIEN 13/3-09 !!!!
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Patrik_AIA
- Forumamatör
- Kontakt:
Svartvadet skrev:Varanen skrev:Dessutom påminner varje sekund i KS Rögle om deras misslyckande.
Jo fast tror att det är väldigt få Röglesuppisar som ser det så, hela deras år har varit en fest! Att dom ens skulle komma till ES var det få som trodde och att få pissa på Malmö och visa att dom för en gång skull var storebror tror jag räcker ganska gott för dom! Självklart så är dom inte glada för att vara i KS men det är ju inget misslyckande förrens dom är ute... eller hur?
Tror och hoppas på att Lakers kan skrälla lite! men det kan lika gärna sluta 2-8 el dylikt
Svartvadet, du borde bli hjärnskrynklare.
Jag tycker att du sammanfattar stämningen väldigt bra.
Hela säsongen har varit som en dröm och laget har klarat sig mycket bättre än vad alla experter trodde.
Nu är jag bara sugen på att det hela skall börja.
Framåt, gröna!
Rögle det kvittar vad som sker, vi ska alltid följa er!
2010-04-11 är jag även Växjösupporter och lovar att dricka min morgoncappuccio ur en lakersmugg i tre månader om de tar poäng mot AIK.
2010-04-11 är jag även Växjösupporter och lovar att dricka min morgoncappuccio ur en lakersmugg i tre månader om de tar poäng mot AIK.
Bozze skrev:Ska bli kul och se Andre Persson igen, enligt en kund i Ljungbyhed är han ES-mässig. Det har jag svårt att förstå. Han hade sin höst i Växjö då han spelade över sin förmåga under ett par månader.
Du har inte sett så många Rögle matcher i år va?
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- Forumdemon
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
- c/o LL´s Forum
Klonis skrev:Bozze skrev:Ska bli kul och se Andre Persson igen, enligt en kund i Ljungbyhed är han ES-mässig. Det har jag svårt att förstå. Han hade sin höst i Växjö då han spelade över sin förmåga under ett par månader.
Du har inte sett så många Rögle matcher i år va?
Vad menar du med detta, Klonis? Har du sett många Röglematcher?
Sug på den, Melin
-
- c/o LL´s Forum
Måste bara få det ur mig, hur äckligt och hemskt det än låter... men sanningen är den (trodde aldrig att jag skulle säga detta) Gath får ut mer på en match än vad Hedman får ut på ett helt år, och varför säger jag då detta ? Jo därför att Hedmans uppgift är likt Gaths att reta gallfeber på motståndarna och vara den där ständiga naglen i ögat, en kille som det skulle vara skott pengar på enligt motståndarna!
Helt enkelt (tar fortfarande imot, men jag bara måste) så är Gath kanske SÄMSTA spelaren ever individuellt, men det är få spelare som gör så mycket för sitt lag som Gath.... bara till att titta på hur mycket galla alla spyr över honom, han gör sitt jobb för Rögle till 110%
Så tyvärr Hedman, se och lär!
Helt enkelt (tar fortfarande imot, men jag bara måste) så är Gath kanske SÄMSTA spelaren ever individuellt, men det är få spelare som gör så mycket för sitt lag som Gath.... bara till att titta på hur mycket galla alla spyr över honom, han gör sitt jobb för Rögle till 110%
Så tyvärr Hedman, se och lär!
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
Bozze skrev:Ska bli kul och se Andre Persson igen, enligt en kund i Ljungbyhed är han ES-mässig. Det har jag svårt att förstå. Han hade sin höst i Växjö då han spelade över sin förmåga under ett par månader.
För tusan Bozze, nu är du väl ute i hissen och snurrar va??!! André värvades till Växjö som en mycket lovande spelare, och gjorde fantastiskt bra ifrån sig under sin tid i Växjö. Gick sen till ett ganska klent SSK för att sedan komma till RBK. Har sett André några gånger på tv samt i en match live uppe i Timrå. Och André har verkligen tagit ett kliv till tycker jag. Mot Timrå spelade han med Tjärnqvist och gjorde ett mål. Tyckte han var riktigt bra faktiskt.
Senast redigerad av 1 PutteA, redigerad totalt 0 gånger.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
-
- Forumdemon
-
- Forumproffs
PutteA skrev:Bozze skrev:Ska bli kul och se Andre Persson igen, enligt en kund i Ljungbyhed är han ES-mässig. Det har jag svårt att förstå. Han hade sin höst i Växjö då han spelade över sin förmåga under ett par månader.
För tusan Bozze, nu är du väl ute i hissen och snurrar va??!! André värvades till Växjö som en mycket lovande spelare, och gjorde fantastiskt bra ifrån sig under sin tid i Växjö. Gick sen till ett ganska klent SSK för att sedan komma till RBK. Har sett André några gånger på tv samt i en match live uppe i Timrå. Och André har verkligen tagit ett kliv till tycker jag. Mot Timrå spelade han med Tjärnqvist och gjorde ett mål. Tyckte han var riktigt bra faktiskt.
Vad snackar du om Putte, är alla hönorna hemma?. Jag har inte anmärkt på när Andre kom som vedhuggare från Tyringe. Tycker bara han spelade över sin förmåga hösten -05, för att sedan hamna i Leffe Strömberg frysbox (detta pga Andre presterade nada i SSK). Har han sedan lyckats i Rögle är det bara att grattulera, jag gillar fortfarande mer speediga forward än AP. Möjligtvis har han speed när han har fått fart på alla kilon.
Senast redigerad av 1 Bozze, redigerad totalt 0 gånger.
Sug på den, Melin
Hur många biljetter sålda?
Såg ut som två olika sektioner var utsålda, men nån som vet hur det ser ut med den totala försäljningen inför kvällens match?
Sjung fram grabbarna till en chockstart!
Sjung fram grabbarna till en chockstart!
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Var inne och kollade rögles statistik på swehockey nu, och vill flagga lite speciellt för en spelare.
Rögles målvakt Jürgen Penker har enligt swehockey skjutit nio skott på mål (bara lite anmärkningsvärt) och tagit 46 tekningar, av vilka han vunnit 61% (sjukt anmärkningsvärt).
Rögles målvakt Jürgen Penker har enligt swehockey skjutit nio skott på mål (bara lite anmärkningsvärt) och tagit 46 tekningar, av vilka han vunnit 61% (sjukt anmärkningsvärt).
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
Lite mer läs/sevärt här http://hd.se/sport/ än på SMP...
Trist inför-artikel idag inte för att jag har något emot Hellgren.
Trist inför-artikel idag inte för att jag har något emot Hellgren.
-
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
Det här är bland det roligaste jag varit med om. För första gången någonsin möter VLH elitseriemotstånd i tävlingssammanhang. Inte någon j-a dyr träningsmatch under grillsäsongen där ES-spelarna har svårt att hålla sig vakna. För RBK kan ett fiasko ikväll kosta platsen i ES. Hyfsat mycket på bordet kan man säga.
Det är nog inte bara jag som tycker livet leker. För spelarna är KS en fantastisk möjlighet att få visa upp sig. Intresset och bevakningen är omfattande. För VLH:s del kan en lyckad KS innebära att vi tappar spelare, men samtidigt marknadsför vi klubben och har också lättare att hitta ersättare. Spelar man inte i ES vill man åtminstone spela i en klubb som tar sig till KS. Så hade i alla fall jag resonerat.
Det är nog inte bara jag som tycker livet leker. För spelarna är KS en fantastisk möjlighet att få visa upp sig. Intresset och bevakningen är omfattande. För VLH:s del kan en lyckad KS innebära att vi tappar spelare, men samtidigt marknadsför vi klubben och har också lättare att hitta ersättare. Spelar man inte i ES vill man åtminstone spela i en klubb som tar sig till KS. Så hade i alla fall jag resonerat.
-
- c/o LL´s Forum