Biljettpriser kvalserien
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Slimi skrev:Någon som vet om man kan köpa alla 5 matcher för 500 kr imon med?
Det är jag ganska säker på att du kan, åtminstone tills dom är slut
Gruvligt bra pris i en Kvalserie till elitserien!
Senast redigerad av 1 Niles, redigerad totalt 0 gånger.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Tycker också att det är dags att lägga ner denna tråden men konstaterar bara trots alla kommentarer på SMP att nu var det sista gången, aldrig mera lakers ,nu visar lakers var de går för ,m.m m.m.
Så säljs det biljetter som bara den på Lakers kansli nu ,visar väl att de som kommenterar ändå inte skulle gå på matcherna utan är mest glesbygdsbor som är så avundssjuka för att LAKERS SPELAR ELITSERIEKVAL!!
Så säljs det biljetter som bara den på Lakers kansli nu ,visar väl att de som kommenterar ändå inte skulle gå på matcherna utan är mest glesbygdsbor som är så avundssjuka för att LAKERS SPELAR ELITSERIEKVAL!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Håller med dig Alfax, det är ju första gången ett lag från regionen spelar i Kvalserien till Elitserien, därav all avundsjuka som flödar
Hörde förövrigt att Jesus hade tänkt komma tillbaka till jorden på fredag.
Detta har dock ändrats till lördag för att inte krocka med att LAKERS KVALAR TILL ELITSERIEN.
Detta har dock ändrats till lördag för att inte krocka med att LAKERS KVALAR TILL ELITSERIEN.
Senast redigerad av 3 Trojanr1, redigerad totalt 0 gång.
Trojanr1 skrev:Håller med dig Alfax, det är ju första gången ett lag från regionen spelar i Kvalserien.
Men eran is har smällt va?
F.Ö mkt bra val av Jesus! Han stannar nog hemma i soffan och tittar på matchen!
Har precis varit inne på webbbiljett, finns ju för fan knappt några sittplatser kvar Och här gnälls det till höger och vänster!
Har man gått på ishockey hela säsongen, varför i helvete stannar man då hemma när det RIKTIGT roliga börjar? Och kom fan inte med massa hittepå om att pengarna är slut, det handlar om att prioritera
Once a laker, always a laker!
Jag gav en kommentar till de som kommenterar på Smp visste inte att Du har gjort det ,men nu fick jag reda på det.Trojanr1 skrev:Håller med dig Alfax, det är ju första gången ett lag från regionen spelar i Kvalserien till Elitserien, därav all avundsjuka som flödar
- Patrik_AIA
- Forumamatör
- Kontakt:
Trojanr1 skrev:Hörde förövrigt att Jesus hade tänkt komma tillbaka till jorden på fredag.
Men när Jesus kommer tillbaka är det slut i rutan för oss alla.
I himlen lär man spela mer harpa än hockey.
Hoppas han dröjer tills efter kvalserien är färdigspelad så att man hinner se 10 matcher till.
Rögle det kvittar vad som sker, vi ska alltid följa er!
2010-04-11 är jag även Växjösupporter och lovar att dricka min morgoncappuccio ur en lakersmugg i tre månader om de tar poäng mot AIK.
2010-04-11 är jag även Växjösupporter och lovar att dricka min morgoncappuccio ur en lakersmugg i tre månader om de tar poäng mot AIK.
- Patrik_AIA
- Forumamatör
- Kontakt:
perry2 skrev:Är alla på din arbetsplats Patrik, överens om att det är det bästa?
Även om det iofs inte har så mycket med trådens rubrik att göra, så tror jag säkert att de flesta kan leva med att jordens undergång väntar tills efter den 9 april. Om inte annat så har de inte så mycket att välja på
Läste förresten om en domedagssekt i Ryssland som stängde in sig i en grotta i väntan på slutet. Om jag visste att tiden skulle ta slut om en vecka så skulle jag hellre välja att se på Rögle än att stänga in mej i en grotta.
Rögle det kvittar vad som sker, vi ska alltid följa er!
Betalar ni 6500 per stol och säsong är det företagssponsring det handlar om. Enda meningen med sponsring är väl inte biljetter hoppas jag. Sen vet jag inte vad det har med biljettköp för privatpersoner att göra..
Match i kväll, mycket folk lär det bli
Match i kväll, mycket folk lär det bli
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Det verkar komma nya lediga platser lite då och då. Förmodligen såna som inte längre vill ha sin plats som dom hade i grundserien. Tycker det är konstigt att så många inte längre är intresserade när det är kvalserien. Kostar ju bara 800 kr att förlänga. I sista matchen mot Västerås där knappt någon har köpt lösbiljett ännu ser man tydligt hur många tomma platser som tillkommit nu till kvalserien. Särskilt på sektion A.
-
- c/o LL´s Forum
Qrax :
Sektion a brukar oftast ha många tomma stolar när det är lag som t ex inte lockar de där extra åskådarna. men nog tycker folk det är dyrt det är de enda jag ser.
jag ställer mig frågan vet verkligen alla att det endast kostar 800 kr för de som haft platserna hela säsongen ? , har alla verkligen fått reda på den informationen ?
Sektion a brukar oftast ha många tomma stolar när det är lag som t ex inte lockar de där extra åskådarna. men nog tycker folk det är dyrt det är de enda jag ser.
jag ställer mig frågan vet verkligen alla att det endast kostar 800 kr för de som haft platserna hela säsongen ? , har alla verkligen fått reda på den informationen ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03 skrev:jag ställer mig frågan vet verkligen alla att det endast kostar 800 kr för de som haft platserna hela säsongen ? , har alla verkligen fått reda på den informationen ?
nej det undrar jag oxå för det står ju inget på hemsidan om detta
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- Forumdemon
Den informationen har med all säkerhet gått direkt till dem med abonnemang. Alltså till de enda som informationen är relevant. Dock hade kanske mediastormen blivit mer sansad om det hade stått även på hemsidan.
Som exempel så har vi som sponsorer med fasta stolar fått all info om playoff- och kvalseriebiljetter direkt av föreningen. Säkert är det så även med de privatpersoner som haft abonnemang.
Som exempel så har vi som sponsorer med fasta stolar fått all info om playoff- och kvalseriebiljetter direkt av föreningen. Säkert är det så även med de privatpersoner som haft abonnemang.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Lakersfan_03 skrev:Sektion a brukar oftast ha många tomma stolar när det är lag som t ex inte lockar de där extra åskådarna.
Det är åtminstone 50 fler platser lediga nu på sektion A än det var i hockeyallsvenskan. Jag vet det eftersom jag hade abonnemang då och var tvungen att ta en plats en bit ut mot kanten. När man tittar på samtliga lediga platser i hallen så är det över 100 fler platser som är lediga som inte gick att köpa styckvis i allsvenskan. Hos de flesta andra lagen i kvalserien har antalet abonnemang ökat kraftigt jämfört med ordinarie säsongen. I Växjö har dom istället minskat.
Ett av dina bästa inlägg på forumetLalin skrev:Den frånvarande publiken i Växjö är ett sorgligt kapitel för sig. Det finns inte en stad på kartan där folk håller så dåligt på sin egen stads lag som i Växjö. Detta gäller Öster med. Man håller istället på allt från knätofs till huliganlag från STHLM. Pinsamt är bara förnamnet.