Ska bli kul att se ett lag som får 18 millar av förbundet kontrar ett lag som får nöja sig med några 100 tusenlappar.
Allt annat än 3 pinnar till Mögle är sensation!
Vinnar skallar är det inte gott om här inte iaf! Kommer tillbaka till Malmö BabyHawks.. vilja slår klass, det är så, har alltid varit. Lakers har chans att ta alla lagen i kvalserien om de spelar rätt, ett j*vla drag på skridskorna och ha skallen med sig och läsa sina motståndare rätt så kan det absolut gå vägen.. bara man vill så men precis som ni säger, vi är här för att få erfarenhet och lära oss i första hand, men man måste ha en jäkla vinnarskalle och inte visa nån respekt när man väl kommer in på isen, Rögle har hockeyspelare i sitt lag, Växjö har hockeyspelare i sitt lag.. alla ligger på elitnivå, visst kanske Rögle har ett starkare lag så sett, men en seger på fredag ser jag inte som nåt omöjligt alls, bara man går in för det och verkligen ger 110% i varje situation så..
Tror det blir en jämn match, allt beror på hur Rögles spelare hanterar pressen. 1-2 snabba Röglemål och det blir åka av. 1-2 snabba Växjömål och det blir åkaav på ett helt annat sätt.
Dorza wrote:Det verkar som om några har saknat oss:)
Tror det blir en jämn match, allt beror på hur Rögles spelare hanterar pressen. 1-2 snabba Röglemål och det blir åka av. 1-2 snabba Växjömål och det blir åkaav på ett helt annat sätt.
Hoppas och tror att Rögle kör över Läjkers på fredag! Skulle bli mycket förvånad om det inte skiljer mer än 5 mål mellan lagen vid slutsignalen. Rögle är ett elitserielag. Abbot v.s Åhsberg , Kenny v.s Linder muahahahaha.
Tror det är mer givande att se Nybro-Valbo, lär bli jämt som satan. Allt annat än div 1 nästa säsong är en utopi
Blizzet wrote:Hoppas och tror att Rögle kör över Läjkers på fredag! Skulle bli mycket förvånad om det inte skiljer mer än 5 mål mellan lagen vid slutsignalen. Rögle är ett elitserielag. Abbot v.s Åhsberg , Kenny v.s Linder muahahahaha.
Tror det är mer givande att se Nybro-Valbo, lär bli jämt som satan. Allt annat än div 1 nästa säsong är en utopi
Ni kan ju vänja Er vid Valbo och vad dom nu heter. Allsvenskan nästa år för Nybro finns inte.
Grattis till kvalplatsen, trodde länge på almtuna men grattis o gott kämpat . Blir till att bila upp på fredag för att det här vill man så klart inte missa, hoppas på en välfylld hall o bra stämning.
För rögles del blir det väldigt viktigt att få sätta första pyttsen, isåfall tror jag ni får en blytung kväll. Powerplay likaså, måste börja fungera nu Underläge i inledningen däremot o självförtroendet riskerar att hamna under isen, bortaspöket lever fortfarande var så säkra.
Har inte haft nöjet att besöka er hall tidigare, kan man räkna med lapp på luckan eller? Sektion A om man vill sitta i närheten av bortastå om jag förstått rätt?
Matchen lämnar jag otippad men på läktaren blir ni tvåa
Väl mött på fredag
Lapp på luckan tror jag inte de bli "Lindab", hur mycket folk som kommer beror nog mycket på hur de höga biljettpriserna slår. Bryr sig inte folk om de, kan jag tänka mig att det blir runt 3000 annars....???
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Malul wrote:helt tokgalet att informationen brustit när det gäller 800:- för de som haft sittplatsabonnemang.når detta budskap ut kommer vi bli över 3000!
Hoppas dom ändrar detta i infon
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Tackar för infon PutteA
Förstår inte allt hat här inne mot Micke Gath, mer hyvens kille på en is får man leta efter Får hoppas han håller sig ifrån utv båset på fredag bara.