Biljettpriser kvalserien
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Biljettpriser kvalserien
Biljettpriserna i kvalserien har kommit upp
11 mars kl 09.00 - Bara på Växjö Lakers kansli
Sittplats: 1500:-
Sekt D: 1000:-
Ståplats: 500:-
Det finns inga ungdomspriser
Barn under 7år kommer in gratis på ståplats
Försäljning av lösbiljetter
12 mars kl 09.00
Förköpsställen
- Växjö Lakers kansli
- www.webbiljett.se/vaxjolakers
- Statoil Norremark
- Statoil Teleborg
- Statoil Samarkand
Pressbyrån i Affärshuset Tegnér
Sittplats 300:-
Sekt D 200:-
Priserna gäller alla oavsett ålder
Ståplats 140:-
Priset gäller för 7 år och uppåt
verkar vara bäst att köpa ett kvalseriepaket för 500 , det mest lönsamma
11 mars kl 09.00 - Bara på Växjö Lakers kansli
Sittplats: 1500:-
Sekt D: 1000:-
Ståplats: 500:-
Det finns inga ungdomspriser
Försäljning av lösbiljetter
12 mars kl 09.00
Förköpsställen
- Växjö Lakers kansli
- www.webbiljett.se/vaxjolakers
- Statoil Norremark
- Statoil Teleborg
- Statoil Samarkand
Pressbyrån i Affärshuset Tegnér
Sittplats 300:-
Sekt D 200:-
Priserna gäller alla oavsett ålder
Ståplats 140:-
Priset gäller för 7 år och uppåt
verkar vara bäst att köpa ett kvalseriepaket för 500 , det mest lönsamma
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
- Patrik_AIA
- Forumamatör
- Kontakt:
Malul skrev:300:- är ju helt sinnesjukt!
Och då var det väl enbart för sittplats på pressbyrån i Tegnérgallerian(?)
Klart billigare att åka ner till Clas Ohlson och provsitta en uppfällbar tältstol - gratis
Rögle det kvittar vad som sker, vi ska alltid följa er!
2010-04-11 är jag även Växjösupporter och lovar att dricka min morgoncappuccio ur en lakersmugg i tre månader om de tar poäng mot AIK.
2010-04-11 är jag även Växjösupporter och lovar att dricka min morgoncappuccio ur en lakersmugg i tre månader om de tar poäng mot AIK.
-
- c/o LL´s Forum
Anders83 skrev:500 spänn är billigt och bra
500 kr är absolut rimligt och något man kan tänka sig betala utan problem. de som sitter på sittplats dock vet jag inte va de tycker . 300 är sjukt dyrt.
200 hade varit rimligare
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Om jag vore den enda i familjen som gick på hockey skulle jag inte klaga, men vi är 4 stycken. Hoppas föreningen inte skjutit sig själva i foten bara nu när matcherna antingen går på TV eller webben.Lakersfan_03 skrev:billig ursäkt. du har 500 kr för 5 matcher på ståplats , joina oss
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
-
- c/o LL´s Forum
£ak3rs skrev:Om jag vore den enda i familjen som gick på hockey skulle jag inte klaga, men vi är 4 stycken. Hoppas föreningen inte skjutit sig själva i foten bara nu när matcherna antingen går på TV eller webben.Lakersfan_03 skrev:billig ursäkt. du har 500 kr för 5 matcher på ståplats , joina oss
Okej jag förstår. hade jag själv suttit hade jag inte betalat 300 kr per match alldeles för dyrt.
då hade man nog valt att stå om man kunde
-
- c/o LL´s Forum
den hittar du här :
http://www.lakerslakejer.com/forum/view ... 574#235574
http://www.lakerslakejer.com/forum/view ... 574#235574
Trist. Vi är ett gäng på 7 pers som sett alla matcherna och haft sittplatsabonemang. Redan under matchen igår gick ryktet att det skulle bli 1500:- för oss som inte av olika anledningar kan stå. 3 av oss sa direkt att man inte har möjlighet att betala dessa slantar. Alla "vet" att dessa matcher är en ren bonus till klubben, spelarna, sponsorerna och publiken.
Jag missunnar inte ståplats sin "rabatt" 140x5=700 med betalar 500:-. Varför skall vi som sitter skall betala 300x5=1500:- när vi kan köpa lösa biljetter för samma pris?
Jag älskar klubben och hoppas att dessa priser gynnar ekonomin med tyvärr är jag rädd för att det blir precis tvärt om. Har vi inte dragit mer är 2700 och 2500 mot Almtuna, även om dessa gick på TV blir det svårt att snitta över 2000 per match i kvalserien tyvärr.
Jag missunnar inte ståplats sin "rabatt" 140x5=700 med betalar 500:-. Varför skall vi som sitter skall betala 300x5=1500:- när vi kan köpa lösa biljetter för samma pris?
Jag älskar klubben och hoppas att dessa priser gynnar ekonomin med tyvärr är jag rädd för att det blir precis tvärt om. Har vi inte dragit mer är 2700 och 2500 mot Almtuna, även om dessa gick på TV blir det svårt att snitta över 2000 per match i kvalserien tyvärr.
- Ambassador
- Forumproffs
- Kontakt:
-
- c/o LL´s Forum
om nån som finns i planeringsgruppen läser detta;svälj er stolthet o riv dessa priser nu innan det är försent!
alternativt släpp ett kvalseriekort som kostar 875:- (175:- per match)
att bita av hela handen som föder en är riktigt riktigt dumt!
alternativt släpp ett kvalseriekort som kostar 875:- (175:- per match)
att bita av hela handen som föder en är riktigt riktigt dumt!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- Forumproffs
Per Carlsson skrev:Sinnessjukt pris. Jag blir ärligt talat förbannad, vad fan tänker klubben på när dom tar 300 spänn för en sittplats i Växjö ishall????
Problemet är väl att man inte har tänkt över huvud taget!
Tyvärr får nog många följa detta på TV.
Den som gapar efter mycket...
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Jag tycker synd om de som pyntat en sittplats för hela säsongen ur egen ficka, å sen händer detta. Detta är ju samma sak som om SVT skulle bryta en SM-final för finska nyheter. Hoppas det finns någon förnuftig människa på kansliet som kan riva upp detta beslut, annars blir det aldrig över 2000 pers på fredag. Jag trodde i går kväll att detta skulle bli årets höjdpunkt.
Sug på den, Melin
Följande priser gäller för andra arenor i kvalserien:
Rögle: 240 - 260:-
Leksand: 250:-
Södertälje: 200 - 225:-
Västerås: 220:-
AIK 260 - 270:- (mot LIF o SSK 350:-)
Där snackar vi fräschare arenor. Är rädd att VLH tar sig vatten över huvudet genom att ta kvalseriens högsta priser i den sämsta arenan.
TÄNK OM!!
Rögle: 240 - 260:-
Leksand: 250:-
Södertälje: 200 - 225:-
Västerås: 220:-
AIK 260 - 270:- (mot LIF o SSK 350:-)
Där snackar vi fräschare arenor. Är rädd att VLH tar sig vatten över huvudet genom att ta kvalseriens högsta priser i den sämsta arenan.
TÄNK OM!!
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
- Kontakt:
-
- c/o LL´s Forum
dolitle skrev:Malul skrev:alternativt släpp ett kvalseriekort som kostar 875:- (175:- per match)
1000:- (200:-per match)
hade jag tyckt var ett bra pris.
Det ska kosta lite mer när det är kvalserien, men 300:- är lite väl saftigt.
det du skriver är ju det rimliga. 300 kr är orimligt. supportrarna ska väl inte missgynnas så mycket genom allt stöd de fått hela säsongen.
300 är FÖR DYRT för landets andra serie.
Jag mailade till bland annat Öman, anser att man måste ändra dessa helt orimliga priser. Föreslår att fler mailar styrelsefolk och påtalar vad ni tycker. Vet att pengar till föreningen är guld värt, men detta är inte bästa sättet.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- c/o LL´s Forum
Man kan ju ha i åtanke när man kollar på andra lags sittplats biljtter att dom har MÅNGA fler sådan platser att sälja..
Leksand har väl en 4-5000 sittlplatser tex....Lakers han inte ens 1900..
Säger inte att det är helt rätt att ta 300 kr för en sittlplats...och man får väl hoppas att Lakers tänkt igenom detta ordentligt...
Leksand har väl en 4-5000 sittlplatser tex....Lakers han inte ens 1900..
Säger inte att det är helt rätt att ta 300 kr för en sittlplats...och man får väl hoppas att Lakers tänkt igenom detta ordentligt...
Snart nära dig...en ny hall