Andra lags Silly Season
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumproffs
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Haha där kom det igen. Fan så kass du är på att argumentera. Fantasilös så det gör ont. Kamma till dig nu för fan.Hatapopcornssupportrar wrote:Haha lilla bozze, så bitter du är... Du kan kanske fråga om du får banka lite på trumman och sjunga en stulen ramsa så kanske du blir glad igen?
Den som inte sjunger är taifare!!!
-
- Forumproffs
Personligen har jag slutat argumentera med denna parasit, låt han va. Stackarn har ju ingen vart att ta vägen och vädra med sina åsikter. Han är ju portad av AIA.
Imponerande nyförvärv av Rögle får jag säga i Pavel Rosa. Dock är det inget snack om att det kommer bli kvalserien för RBK, det har jag sagt hela tiden.
Imponerande nyförvärv av Rögle får jag säga i Pavel Rosa. Dock är det inget snack om att det kommer bli kvalserien för RBK, det har jag sagt hela tiden.
-
- c/o LL´s Forum
Tycker det är väldigt rimliga argument då Rögle ligger där dom ligger och kval är nära och vi ligger där vi ligger och kval är nära. Oehört stora chanser/risker att vi möts nästa säsong. Tjena yxskaft!Hatapopcornssupportrar wrote:Och bozzez argument är skärpta då tycker du talismanen? Goddag yxskaft.....
Den som inte sjunger är taifare!!!
Jag måste ändå ge Rögle en eloge. Såg dom här i Timrå igår, och Timrå vann på en oerhörd massa flyt. Rögle var det klart bättre laget i tre perioder, man vinner skotten och är det lag som spelar med mest fart och pondus genom hela matchen. Fantastiskt kul lag att titta på, en frejdig hockey. Bröderna Abbott och Elaka Gath är kul att studera, Tjärnqvists underbara känsla och stabila Kenny och Strbak. Jag är mycket imponerad! Tror iof att det blir kvalserien för RBK, men den kommer man klara, samtidigt blir jag inte förvånad om man lyckas vända och ta sig över KS-strecket. Om VLH skulle ta sig till KS, väljer jag defenitivt bort RBK om jag får välja.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

-
- Forumproffs
Wow Putte, trevligt att läsa en korrekt analys med lite grund dessutom ! Inte alltför ofta sånt förekommer härinne.... Ja vi är bättre än Timrå men vi bränner för många lägen + att Erkgärds går bort sig så in i he-vete på 2an + att Nihlstorp sprider puckar till höger och vänster som vanligt, helt otroligt att han kan få stå....Uselt Piva !!! Får hoppas Rosa hänger lite baljor nu när han kommer ! Om det blir kvalserien tror jag också vi klarar den, inte precis för vår fina form men mest för att Leksand är det enda laget jag är rädd för.
-
- Forumentusiast
Var inte PIVA kung i april inom Ängelholms kommun. Inser du inte som alla andra har gjort hela säsongen, att Rögles trupp har varit för tunn. Det är många i den truppen som inte har i ES att göra, typ Andre Persson och Micke Gath. Tycker ändå Rögle och Roger Hansson har gjort en bra säsong, ni var med i slutspelsjakten länge.Hatapopcornssupportrar wrote:Wow Putte, trevligt att läsa en korrekt analys med lite grund dessutom ! Inte alltför ofta sånt förekommer härinne.... Ja vi är bättre än Timrå men vi bränner för många lägen + att Erkgärds går bort sig så in i he-vete på 2an + att Nihlstorp sprider puckar till höger och vänster som vanligt, helt otroligt att han kan få stå....Uselt Piva !!! Får hoppas Rosa hänger lite baljor nu när han kommer ! Om det blir kvalserien tror jag också vi klarar den, inte precis för vår fina form men mest för att Leksand är det enda laget jag är rädd för.
Sug på den, Melin
-
- Forumdemon
När började du argumentera egentligen?Fredrik R wrote:Personligen har jag slutat argumentera med denna parasit
Hos vissa av oss har Piva aldrig varit kung. Det var inte han som bar laget till Elitserien utan laget själva som tog sig dit.Bozze wrote: Var inte PIVA kung i april inom Ängelholms kommun. Inser du inte som alla andra har gjort hela säsongen, att Rögles trupp har varit för tunn.
Rögles trupp har möjligtvis varit en aning tunn, men trots det så lyckades man rätt bra ändå då man nosade på förstaplatsen samtidigt som halva laget var skadat. I längden har skadorna såklart påverkat och det finns nog inget elitserielag som skulle kunna överleva flera månader med 8 viktiga spelare på skadelistan
Sånt där kan man kompensera med egenutbildade videodomareHerr Oberst wrote:I längden har skadorna såklart påverkat och det finns nog inget elitserielag som skulle kunna överleva flera månader med 8 viktiga spelare på skadelistan

Ärligt talat: lika förvånad som jag var när ni låg etta i tabellen, lika förvånad är jag nu. Jag tycker Rögle har gjort det jäkligt bra, man har hängt med i princip i varje match. Sedan håller det naturligtvis inte att endast vinna på hemmaplan, men Pavel Rosa kan mycket väl bli den som vänder på Grodornas räliga bortatrend.
Oavsett om Lakers går till den där förbannade kvalserien eller inte, så vill jag INTE se Rögle där: främst för att omväxling förnöjer, men också för att jag tycker att RBK - som p g a skador har slitit i uppförsbacke hela vintern - helt enkelt förtjänar att få hänga kvar.
Sedan får man inte heller glömma bort att Rögle i ES är som en stor finne i röven på Pörsi. Och det är ju aldrig fel

Inte för att vara taskig. Det hade varit kul å mött Rögle i kvalserien. Tycker dom spelar en jä*ligt rolig hockey.Herr Oberst wrote:När började du argumentera egentligen?Fredrik R wrote:Personligen har jag slutat argumentera med denna parasit
Hos vissa av oss har Piva aldrig varit kung. Det var inte han som bar laget till Elitserien utan laget själva som tog sig dit.Bozze wrote: Var inte PIVA kung i april inom Ängelholms kommun. Inser du inte som alla andra har gjort hela säsongen, att Rögles trupp har varit för tunn.
Rögles trupp har möjligtvis varit en aning tunn, men trots det så lyckades man rätt bra ändå då man nosade på förstaplatsen samtidigt som halva laget var skadat. I längden har skadorna såklart påverkat och det finns nog inget elitserielag som skulle kunna överleva flera månader med 8 viktiga spelare på skadelistan
Sug på den, Melin
Malmö fryser spelarlönerna!
http://mrmadhawk.blogg.se/
Spelarna är i princip fria att gå till vilken klubb som önskar ha dom. Jag hoppas INTE att Evertsson plockar hit en enda av dom.
http://mrmadhawk.blogg.se/
Spelarna är i princip fria att gå till vilken klubb som önskar ha dom. Jag hoppas INTE att Evertsson plockar hit en enda av dom.
http://www.smp.se/sport/akut-pengakris- ... 118023).gm
hittade en artikel i SMP oxå.
Äh vafan nån måste ju duga till där nere! Deras enorma målvakt karlsson tex
hittade en artikel i SMP oxå.
Äh vafan nån måste ju duga till där nere! Deras enorma målvakt karlsson tex

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Oj, vad söndertrasad Malmös trupp kommer vara inom 18 timmar. Vilken huggsexa det kommer att bli........ Några få av dem kommer gå till elitklubbarna (Rögle lär väl vara het på någon). De andra hamnar i Allsvenskan. Dags för Lakers att handla målvakt på rea? Dags för AIK och leksand att hitta spets till Kvalserien? Mitt tips är att 5-6 spelare försvinner fortare än kvickt.
Troja - laget i hjärtat
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Fy fan, man kan bara skratta åt Malmö, läs detta:
http://hockeysverige.se/news_show_malmo ... id=5363426
http://hockeysverige.se/news_show_malmo ... id=5363426
Sug på den, Melin
Första spelaren bort från Malmö är Thomas Larsson.... http://norran.se/bloggar/hockeyblogg/
Last edited by Tupac on 29 January 2009, 14:16, edited 1 time in total.