Växjö Lakers - IK Oskarshamn
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Växjö Lakers - IK Oskarshamn
KRAV : 3 POÄNG
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Och Almtuna vann visst igen. Hoppsan.
Men det är hur lugnt som helst: Gustav Hjalmarsson, Stormästare i Hockey Kung Fu, har personligen lovat att vi går till kvalserien. Själv är jag nöjd om vi tar 7:e plats med detta spelet.
David Lundböhmb har varit en smula osynlig på sistone - kan det månne bero på motståndet......?
Men det är hur lugnt som helst: Gustav Hjalmarsson, Stormästare i Hockey Kung Fu, har personligen lovat att vi går till kvalserien. Själv är jag nöjd om vi tar 7:e plats med detta spelet.
David Lundböhmb har varit en smula osynlig på sistone - kan det månne bero på motståndet......?
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- c/o LL´s Forum
Primeau du kan inte mena om vi legat 3a hela säsongen att du ska vara nöjda med en 7e plats ?. jag är missnöjd om vi kommer sämre än 5a nu faktistk , kalla mig va ni vill men me sån stor ledning vi haft gentmot de övriga lagen så ska vi inte kunna komma sämre än 5a. Me lite flyt kan vi nå kvalserien. men att vara nöjd me 7e platsen är o ta i
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
se upp med oskarshamn dom ger sej aldrig dom ....Lakersfan_03 skrev:Primeau du kan inte mena om vi legat 3a hela säsongen att du ska vara nöjda med en 7e plats ?. jag är missnöjd om vi kommer sämre än 5a nu faktistk , kalla mig va ni vill men me sån stor ledning vi haft gentmot de övriga lagen så ska vi inte kunna komma sämre än 5a. Me lite flyt kan vi nå kvalserien. men att vara nöjd me 7e platsen är o ta i
Re: Växjö Lakers - IK Oskarshamn
Lakersfan_03 skrev:KRAV : 3 POÄNG
Håller fullständigt med. Det brukar förövrigt gå bra, när krav ställs.
Blueshirts United
-
- c/o LL´s Forum
Anders83 skrev:Krav på några poäng är det inte på tal om!
Nån som såg när IKO smiskade upp AIK på bästa sändningstid?? Usch ett sådant reaktorlag vill jag inte se .
FORZA LAKERS!!!!!!
klart som fan det ska krävas 3 poäng nu när vi vunnit 1 match av de 6 senaste. dessutom Oskarshamn hemma. Hade spelarna tänkt som dig hade vi inte ens varit topp 7. vi möter ett lag som är på nedre halvan av tabellen och dessutom på hemmaplan. Klart som fan kravet och motivet är tydligt.
3 poäng!
Suck... Givetvis så ska dom ha inställningen att ta 3 poäng men att som supporter kräva 3 poäng i detta skedet av säsongen är lite vågat.
gång på gång under denna säsongen slår lagen varandra hej vilt så det var lite åt det hållet jag tänkte.
gång på gång under denna säsongen slår lagen varandra hej vilt så det var lite åt det hållet jag tänkte.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- c/o LL´s Forum
Anders jag lovar dig att spelarna ställer samma krav på sig själva . det finns inget annat än 3 poäng och det kommer Janne också förmedla till spelarna det är jag övertygad om. från läktaren ska det vara samma stöd som mot MIF senaste matchen och det kommer resultera i 3 poäng. vi har spelat bra hemma den här säsongen , Mif hade vi lite otur och oflyt mot
Lakersfan_03 skrev:Anders jag lovar dig att spelarna ställer samma krav på sig själva . det finns inget annat än 3 poäng och det kommer Janne också förmedla till spelarna det är jag övertygad om. från läktaren ska det vara samma stöd som mot MIF senaste matchen och det kommer resultera i 3 poäng. vi har spelat bra hemma den här säsongen , Mif hade vi lite otur och oflyt mot
Klart vi ska ge vårat stöd
TOKTAGGAD!!!!!!!!!!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- c/o LL´s Forum
Hoppas Lakers gör allt för att trissa upp hockeysnacket nu o ser till att hallen blir välfylld de matcher som återstår på hemma plan det är nu (vi) publiken skall hjälpa till o klappa o sjunga hem 3 poäng i varje match i jakten på kvalseriebiljett
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- c/o LL´s Forum
Mot Malmö märkte vi att publiken kommer nu i slutet det är detta som alla väntat på. vi verkar vara i en svacka men Oskarshamn måste vi ta snart börjar playoffplatsen också hotas för våran del vinsterna måste komma. av topplagen har vi väl enklast spelschema kvar.
vi börjar med 3 poäng imorgon
vi börjar med 3 poäng imorgon
-
- c/o LL´s Forum
IKO:s sportchef Dag Larsson sade innan säsongen att man hade ett lag för kvalserien. Det var nog tur för honom att han inte preciserade vilken kvalserie som avsågs
Det kommer i vilket fall som helst bli en riktigt tuff match för VLH: IKO är seriens mest oberäkneliga lag, dom varvar plattmatcher med riktigt bra insatser. Nu börjar dom dessutom bli desperata efter poäng för att inte på allvar dras i i bottenstriden. Växjö är inne i en ny (har dom verkligen lämnat den förra?) formsvacka och MÅSTE se till att ta tag i egna spelet igen, framför allt måste dom fokusera lite mindre på domarens insatser, om det skall bli tal om kvalserien. Challe med röda hjälmen var inne på samma spår i annan tråd såg jag.
Vi har några olliiidligt spännande och svåra matcher framför oss - men med Gud, Öman och Sockervadd på vår sida så kan det gå vägen!
Det kommer i vilket fall som helst bli en riktigt tuff match för VLH: IKO är seriens mest oberäkneliga lag, dom varvar plattmatcher med riktigt bra insatser. Nu börjar dom dessutom bli desperata efter poäng för att inte på allvar dras i i bottenstriden. Växjö är inne i en ny (har dom verkligen lämnat den förra?) formsvacka och MÅSTE se till att ta tag i egna spelet igen, framför allt måste dom fokusera lite mindre på domarens insatser, om det skall bli tal om kvalserien. Challe med röda hjälmen var inne på samma spår i annan tråd såg jag.
Vi har några olliiidligt spännande och svåra matcher framför oss - men med Gud, Öman och Sockervadd på vår sida så kan det gå vägen!
-
- c/o LL´s Forum