Ny målvakt!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumamatör
Peter Hirch
Vad sägs om att ge Peter Hirch en chans ? Han har väl brutit med sin klubb ? Andra målvakt i Elitserien borde väl räcka till att öppna dörren i Lakers ?
Bara en tanke ...
Bara en tanke ...
För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
-
- Inaktiverad användare
Taktikern Sockervadd tror jag hade sin gameplan utstakad redan för en vecka sedan.
- Bengtsberg skall stå mot Almtuna.
- Schüberrch skall stå mot MIF. Även om Bengtsberg hade varit kurant och vid full vigör.
Ett Coachdrag som är excellent. Schüberrch kan spela avslappnat - men måste givetvis bevisa att Ryggraden håller. Dock ingen press från hemmapublik OCH Hökarna måste göra mål.
Kom ihåg Kamrater, det är $.Nilssons pågar som har pressen på sig - inte Sockervadds Skrällgäng.
/T5!!
- Bengtsberg skall stå mot Almtuna.
- Schüberrch skall stå mot MIF. Även om Bengtsberg hade varit kurant och vid full vigör.
Ett Coachdrag som är excellent. Schüberrch kan spela avslappnat - men måste givetvis bevisa att Ryggraden håller. Dock ingen press från hemmapublik OCH Hökarna måste göra mål.
Kom ihåg Kamrater, det är $.Nilssons pågar som har pressen på sig - inte Sockervadds Skrällgäng.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
http://www.smp.se/sport/bengtsberg-skad ... 979434).gm
"Bengtsberg skadad - Schürch i mål mot Malmö"
Nu vet vi.
Hoppas att Bengan blir bra snart.
"Bengtsberg skadad - Schürch i mål mot Malmö"
Nu vet vi.
Hoppas att Bengan blir bra snart.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
HV tar upp Martin Pettersson från J20, så vi får förhoppningsvis behålla Bengtsberg
-
- Forumproffs
Inte visste jag att Bengtsberg hade varit i Leksand också eller var det bara ett felklick när du valde avatarTupac wrote:HV tar upp Martin Pettersson från J20, så vi får förhoppningsvis behålla Bengtsberg
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Tycker Evert/Janne gjorde rätt här. Lindberg är värd en chans! Egen junior också Sen tror jag inte att Alexander har hälften så stor lönecheck som Reto.
Sen kan jag inte tänka mig att Evert skulle släppa i väg Reto om han inte hade en backup plan Eller vad tror ni andra?
Sen kan jag inte tänka mig att Evert skulle släppa i väg Reto om han inte hade en backup plan Eller vad tror ni andra?
Once a laker, always a laker!
Den backupplan han har är väl att han letar målvakt fortfarande. Att uteslutande lita på en lånad målvakt och en annan utlånad lånad målvakt som skall fortsätta i Alvesta parallellt håller självklart bara tillfälligt.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- c/o LL´s Forum
Tydligen inte bara Serras näsa som är stor, öronen oxå
Jag tycker oxå att det var helt rätt detta. Reto känns inte som den målvakt vi behöver och tillsvidare klarar vi oss säkert lika bra med denna lösningen.
Som sagt så kommer han bli ihågkommen för den starka insatsen i Malmö - den kan ingen ta ifrån honom!
Jag tycker oxå att det var helt rätt detta. Reto känns inte som den målvakt vi behöver och tillsvidare klarar vi oss säkert lika bra med denna lösningen.
Som sagt så kommer han bli ihågkommen för den starka insatsen i Malmö - den kan ingen ta ifrån honom!
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
http://www.hockeyexpressen.se/elitserie ... tva-veckor Lite långsökt kanske. Men om nu Norrena skulle skriva på för LHC så lär Jonas Fransson gjort sitt i serieledarna. Kanske ngt för Lakers
Once a laker, always a laker!
Såg att Bengtsberg vaktade båsdörren i Jönköping igår.
Är de tänkt att Bengtsberg ska alternera mellan HV och Växjö?
Tänk på att HV förra året blåste Skövde, Kallade hem sin målis när slutspelet skulle ta sin början för att endast få spela i Juniorlagen ändå hela våren.
Dom är inte att lita på dom där rackarna!
Är de tänkt att Bengtsberg ska alternera mellan HV och Växjö?
Tänk på att HV förra året blåste Skövde, Kallade hem sin målis när slutspelet skulle ta sin början för att endast få spela i Juniorlagen ändå hela våren.
Dom är inte att lita på dom där rackarna!
Är nog ganska övertygad om att Evertsson har ett kontrakt med HV på lånet av Bengtsberg, annars hade inte vart så kylig och bara skickat hem Reto och säger att vi söker vidare utan brådska.
Tycker det verkar som Evertsson känner sig ganska bekväm i situationen.
Tycker det verkar som Evertsson känner sig ganska bekväm i situationen.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
Snackade med Bengtsberg om detta för en tid sedan ,enda andledningen att han lämnar är om Hv får sina målvakter skadade ,han stortrivs i Växjö och framförallt med Lakejerna och enl. han själv var det det bästa som kunde hända denna säsong att han hamnade i Lakers.
Ingen match är spelad förrän den är slut!