IK Oskarshamn-Växjö Lakers 25 Nov
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
IK Oskarshamn-Växjö Lakers 25 Nov
Glöm inte bort att anmäla er till denna resa nu på Tisdag
http://www.lakerslakejer.com/p233/p233_swe.php
Alla till reaktorn!!!!!!!!
Alla till reaktorn!!!!!!!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- c/o LL´s Forum
Ni får nog inga problem att dominera hallen eftersom många Oskarshamnare säkert kommer stanna hemma eftersom vår käre tränare har uttalat att laget inte vill ha någon publik på plats.. Det blir sån otrolig press på spelarna då förstår ni...
Challe borde inte få ha rätt att prata överhuvudtaget, bara grodor från den munnen..
Matchen vinner Lakers med 6-2
Challe borde inte få ha rätt att prata överhuvudtaget, bara grodor från den munnen..
Matchen vinner Lakers med 6-2
IK Oskarshamn kommer alltid vara underskattade hur bra det än går..
Han sa det inte rakt ut men han var väldigt klumpig i sitt uttalande i alla fall..
Överdrev lite i det jag sa men visst fan känns det lite så när man läser detta?
http://www.barometern.se/sporten/ot-spo ... pel(983988).gm
Dessutom har han tidigare uttalat missnöje med publiken och framförallt siffrorna (som faktiskt är väldigt bra)..
Och uttalandet om att Lakers bara har flyt är ju pinsamt..
Överdrev lite i det jag sa men visst fan känns det lite så när man läser detta?
http://www.barometern.se/sporten/ot-spo ... pel(983988).gm
Dessutom har han tidigare uttalat missnöje med publiken och framförallt siffrorna (som faktiskt är väldigt bra)..
Och uttalandet om att Lakers bara har flyt är ju pinsamt..
Kan säga att jag är lite avundssjuk på den moralen och kämpa-andan som alltid verkar finnas i Växjö..
Man vet inte om man ska skratta eller gråta ibland när det gäller inställningen IKO har, och hantera press kan dom ju bevisligen inte..
Man vet inte om man ska skratta eller gråta ibland när det gäller inställningen IKO har, och hantera press kan dom ju bevisligen inte..
viktoriko skrev:Kan säga att jag är lite avundssjuk på den moralen och kämpa-andan som alltid verkar finnas i Växjö..
Nu förstår jag inte, er frispråkige jönsatränare tyckte ju bara det var turen för Lakers som skiljde lagen åt. Det måste ju vara kraftig fördel er nu då.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- c/o LL´s Forum
Jag vet inte hur jag hade tagit det. Ni betalar ändå entre för att se laget ni älskar klart som fan ni har rätt o klaga när det inte visas hjärta och kämparglöd. Ni har dessutom ett imponerande publiksnitt sett till tabellplaceringen.
Denna matchen kommer bli mycket tuff ett hungrigt IK kommer göra allt för att vinna mot VLH som inte riktigt än har haft den riktiga ''formsvackan''.
3 poäng är ändå ett måste!
Denna matchen kommer bli mycket tuff ett hungrigt IK kommer göra allt för att vinna mot VLH som inte riktigt än har haft den riktiga ''formsvackan''.
3 poäng är ändå ett måste!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Välkomna till Oskarshamn på tisdag.
Ja de där uttalandet Challe har gjort har retat upp många fans, för dom som går är ju ändå dom som alltid går hur de än ser ut i tabellen.... Men men.. pinsamt är de...
Hoppas på jämn match och att IKO vinner i slutänden:)
Alltid lika skoj och nervöst att se matcher mellan dessa lag
Ja de där uttalandet Challe har gjort har retat upp många fans, för dom som går är ju ändå dom som alltid går hur de än ser ut i tabellen.... Men men.. pinsamt är de...
Hoppas på jämn match och att IKO vinner i slutänden:)
Alltid lika skoj och nervöst att se matcher mellan dessa lag
*Forza IKO*
-
- c/o LL´s Forum
Komigen nu boka er till resan. Kommer bli en riktigt viktig match.
Vi måste ju bli över 100 på plats.
IK Kommer stärka av en bortaseger mot Västerås.
Lakers förlorade seriefinalen senast mot Leksand. Tv på besök , Franzen kommer med dumma uttalanden , derbydags..
Vi måste ju bli över 100 på plats.
IK Kommer stärka av en bortaseger mot Västerås.
Lakers förlorade seriefinalen senast mot Leksand. Tv på besök , Franzen kommer med dumma uttalanden , derbydags..
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Finns 15tal platser kvar tills imorgon ta o boka er nu så slipper ni köra bil i detta skitvädret o sen är det roligare oxå
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Jag hoppas att VLH i morgon bevisar att man är ett bättre lag än IK Oskarshamn. Tabellen ljuger aldrig och det skall vara klasskillnad.
IKO's mindre begåvade tränare Charles Franzén uttalade sig i Östrans pappersbilaga 4/11.
Jag utgår ifrån att Sockervadds armé bevisar motsatsen och trycker ner de mjukisbyxbeklädda hobbyspelarna från reaktorstaden ännu längre ner i tabellen.
/T5!!
IKO's mindre begåvade tränare Charles Franzén uttalade sig i Östrans pappersbilaga 4/11.
Charles Franzén skrev:...Almtuna och Troja har överraskat, Sundsvall har gjort det bra. Växjö har haft ett enormt flyt men är inget bättre lag än IKO...
Jag utgår ifrån att Sockervadds armé bevisar motsatsen och trycker ner de mjukisbyxbeklädda hobbyspelarna från reaktorstaden ännu längre ner i tabellen.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Finns kvalitéer i IKO som räcker till för att peta hål på Lakers. Visst bör det vara skillnad på Lagen men det är ju inte alltid det lyckas! Leksand fick ju däng av Troja ...
Men det e klart vi ska ha 3 poäng imorgon allt annat ska man inte hoppas på!
Men det e klart vi ska ha 3 poäng imorgon allt annat ska man inte hoppas på!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
Nope, finns INGA givna matcher i denna serie, det har bevisats i stort sett varenda spelomgång. IKO har inte rosat maknaden, men visar ibland ändå att man besitter ganska hög kvalitet. Imorgon är det derby, och IKO är hungriga på revange och att tysta munnen på oss. Kommer vi upp i den kvailitet som vi verkligen besitter så vinner vi, men tappar vi bara några procent av detta så kan det bli en gråtrist hemresa från reaktorbyn.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
IKO-Charles har det redan svettigt kring alla blekta slingorna, en förlust mot VLH i morgon tror jag inte ses med särskilt blida ögon av MS och övriga Oske-publiken...
Det kommer bli oerhört intressant: IKO vann jävligt imponerande borta mot VIK senast, samtidigt som vi torskade efter sex raka segrar. Jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt tufft för Sockervadds armé att kriga sig till poäng i denna matchen. IK känns på gång sedan dom fått in Peter Hasch i kassen!
Men kan VLH spela som dom gjorde mot t ex Malmö finns det goda chanser till poäng. Och att Challe kliar sig i all hårgelén efteråt
Det kommer bli oerhört intressant: IKO vann jävligt imponerande borta mot VIK senast, samtidigt som vi torskade efter sex raka segrar. Jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt tufft för Sockervadds armé att kriga sig till poäng i denna matchen. IK känns på gång sedan dom fått in Peter Hasch i kassen!
Men kan VLH spela som dom gjorde mot t ex Malmö finns det goda chanser till poäng. Och att Challe kliar sig i all hårgelén efteråt
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Bör bli seger för Lakersgrabbarna. Inget annat är godkänt. Eftersom vi bara haft tur hittils ser jag ingen orsak att den skulle sluta vara med oss. Det är dessutom kul att ha tur precis hela tiden. Inte minst ser det bra ut i tabellen också
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
- Medgångssupportern
- Site Admin
- Kontakt:
-
- c/o LL´s Forum