Igår senast kikade jag in på vilka tvsända matcher och fann med glädje att dom skulle visa Lakers sundsvall.... men idag hittar man en ny fin lista igen på TV/web sända matcher
Antingen börjar jag bli hemsökt av poltergeisten komodoödlan eller är TV4sport under all kritik.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Du måste ha varit inne på ett ouppdaterat matchprogram över tv-sända matcher. Om denna matchen nånsin har varit planerad som tv-match så var det längesen den försvann. Den sida som jag tycker verkar uppdatera bäst är den här: http://www.hockeyallsvenskan.se/spelprogram/tv.php De närmaste matcherna är spikade. De längre fram kan komma att bytas ut.
Va glada att dom sattsar på Allsvenska hockeyn. Utan deras hjälp hade nog storidioterna kunnat stänga ES lite lättare. Ja trist för oss supportrar att inte våran match visas på tv men fan trojamatchen 4 dagar innan visades så inte ett dugg förvånad att dom kastar om i tablån
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Skulle bli jävligt förvånad om han inte gör det. Lämnar ett lag som han älskar så mycket att han inte vill möta dem igen på isen fundera jag skarpt på varför i helvete han lämnar. Klart han spelar annars vore han en idiot
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Vet inte vad jag skulle sagt om jag hade varit Sundsvallsupporter. Kan man inte ställa upp för sitt lag i alla matcher behöver han inte komma hit hade nog varit min första reaktion
erok wrote:Vet inte vad jag skulle sagt om jag hade varit Sundsvallsupporter. Kan man inte ställa upp för sitt lag i alla matcher behöver han inte komma hit hade nog varit min första reaktion
Helt rätt, lek med tanken att sundsvall skulle möta Lakers i play-off haha skulle vilja se den supporter som tycker att "åhh vilken hyvens kille"
Han må ha gjort mycket för Lakers och visst var det lite gulligt att han inte ville spela mot sina gamla lagkamrater men i ärlighetens namn så är det ruggigt korkat om man vill ha nån respekt av sitt eget lag
jag hade ju inte varigt stormförtjust att höra tex Hedman säga " jag har lovat att inte spela emot Västerås"
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Det har nog inte så mycket med att han inte vill spela mot oss av respekt. om ni läser artiklen hade Romö 1 år kvar på sitt kontrakt när han skrev på för Sundsvall.
Han bröt säkerligen kontraktet med växjö med bla vilkoret att han inte skulle spela mot Lakers.
Detta hade gällt oavsätt vilket lag han skulle spela i.
Jag kan inte för mitt liv förstå varför en del här inte kan begripa varför det har blivit som det har blivit! Det är ett väldigt specifikt fall. Men hur man än vrider och vänder på detta, så känns det inte bra.
Martin har gjort detta av respekt för att VLH alltid har varit schyssta och för att han med VLH:s godkännande har gjort en helomvändning.
Kan inte förstå varför ni tycker att detta är konstigt. romö stog under kontrakt med Lakers. Han kan alltså inte självmant bryta detta och spela för en annan klubb. Det måste alltså ske en överenskommelse. <I den överenskommelsen är det inskrivet att romö inte skall spela mot lakers. det var förstås ett villkor för att lakers skulle lösa honom från kontraktet.
Ja så enkelt är det Puff... .Förstår inte heller upprördheten,
Att bryta ett kontrakt kostar pengar om man går till en annan klubb ,Romö lämnade inte Lakers för att spela i Sundsvall utan för ett framtidsjobb och längtan tillbaka till sina hemtrakter när sedan hokeytarmen sög igen lovade han spela för sundsvall och då gjorde Romö , Sundsvall occh Lakers en överenskommelse att han inte spelar mot Lakers vilket inte heller Romö ville eftersom han brutit kontraktet.Som sagt varför är Ni upprörda ,en hyvens kille gör vad han ska göra med alla parter överens.
lite mer än 1 timme kvar nu till trissan släpps hoppas det ät ett djävligt taggat Lakers som tar tag i takt pinnen å kör över sundsvall ikväll, KOM IGEN NU LAKERS.
Nej fashoutdinov kommer inte spela back. De skriver ju alltid upp de två extra spelarna ( Rantatalo och Dino idag ) och sätter det som backar. och precis som vanligt kommer de spela med ordinarie sex backar medan rantatalo sitter på bänken likaså Fashoutdinov.