''Men med tur och skicklighet höll Troja undan och knappt hade matchen hunnit ta slut förrän många av de 1.917 hemmafansen skanderade: "Krossa Lakers! Krossa Lakers!".
Onsdagens derby i Lakerdomen lär bli något utöver det vanliga...''
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Kommer bli livat i lakerdome den saken är klar! Som sagt NI VET VAD SOM GÄLLER PÅ VÄSTRA STÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
folk har snackat om att det var så bra förr.... på onsdag ska vi visa att det är bättre än någonsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
erok wrote:Ja den siffran är på mångas läppar men hörde idag att det går rykte om att det även snackas om bojkott för att inte stötta lakers ekonomiskt.
Det är ju lättare att bojkotta nåt man ändå inte hade kunna fått nån biljett till. *skratt*
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Tänk om det skulle vara sådant här drag till alla hemmamatcherna. Men vem vet. Kanonspel av lakers å alla som har en gnutta hopp om att lakers ska vinna klappar med i trummans takt så kanske kanske framöver. Fotbollen är väl inte häller färdigspelad ännu
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Var har ni hört detta om bojkott? Det finns ingen sådan.
Jag gissar på 500 pers från Ljungby inkl sittplats.
Matchen går på TV, då stannar de bekväma hemma.
Kan ju vara så att de är sura för biljetterna är slut och att de ändå hade tänkt sitta i tv-soffan. Vad vet jag. det ända jag vet är att Trojanerna här omkring inte samtycker med mig om vilket lag jag älskar. Vet inte en hur starka band dessa personer har med den indre kretsen av minihästarna
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Ärligt talat så tror jag inte Trojanerna bryr sig det minsta om vilket lag du håller på Erok. Och så tror jag en gång för alla att dom sätter sitt eget lag före Lakers ekonomi......... sju dar i veckan.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Sedan vill jag veta var det finns information om att biljetterna är slut?
Det är ju inte så bra om ni går ut på ett öppet forum och skriver att biljetterna är slut om de inte är det.
Om jag känner Lakers rätt så lär det stå på hemsidan om biljetterna börjar ta slut? Då kommer den sista stressiga rushen. Vi vill alla fylla hallen. Precis som vi ska fylla hovet i Ljungby när ni kommer på besök.
serra wrote:´Som sagt..i lör fanns det ca 150 kvar...
Kanslisten wrote:BILJETTERNA ÄR ABSOLUT INTE SLUT!!!
När jag tittade senast idag fanns det närmare 400 ståplats biljetter kvar på kansliet..
plus dom biljetter som finns på våra fyra förköpsställen..
Men, jag rekomenderar alla till att köpa biljett i förväg..
Härligt att någon vet lite mer nu alla säger så olika. tror ändå att biljetterna är slut innan 19:15 på onsdag.
400-500 biljetter kan ryka på en dag utan problem
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Nog för att jag sovit gott men det var bara 8 timmar. När blev dom storebror på nåt? Som nybörjare i nya hockeyallsvenskan kan man gott vara lite ödmjuka annars kanske hästen kantrar.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.