Sommarträning.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Sommarträning.
läste om sommarträningen på www.vaxjölakers.nu.
Det ser tuft ut för grabbarna men det ska det väl vara så här års.
kanske lakejhockyns lag skulle kunna vara med på på något av programmet någon gång i vekan.
detta för att även lakejhockyn satsar på att klättra i tabellerna.
Själv är jag den supporter som stöttar alla lag som det står lakers å lakejerna framför(Ialafall när det gäller hochey).
Kul om dtta skulle gå att framföra så att även lakejhochyn får lite muskler på kroppen.
detta kanske skulle stå på lakejhochy men ni brukar vara snabba att flytta inlägen om de står fel
Det ser tuft ut för grabbarna men det ska det väl vara så här års.
kanske lakejhockyns lag skulle kunna vara med på på något av programmet någon gång i vekan.
detta för att även lakejhockyn satsar på att klättra i tabellerna.
Själv är jag den supporter som stöttar alla lag som det står lakers å lakejerna framför(Ialafall när det gäller hochey).
Kul om dtta skulle gå att framföra så att även lakejhochyn får lite muskler på kroppen.
detta kanske skulle stå på lakejhochy men ni brukar vara snabba att flytta inlägen om de står fel
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
- LaKaj
- Forumdemon
Att Lakejerna väljer att satsa på eliten kommer jag att acceptera om det finns de avsikterna. Utan att begära någon förändring av avsikterna vill jag ändå ställa frågan om det fyller de syften man har med Lakej-hockeyn? Det är väl idag ca 25 st (?) som har varit med, men jag tror att det bara är några stycken som är så bra att man platsar i elitserien. Om de nya som kommer att rekryteras även deltar i hejarklacken så är ju allting gott. Om det skulle bli ett gäng som enbart ställer upp för korphockeyn så tycker jag att vi mister en viktig komponent, dvs att stärka gemenskapen i föreningen. Men visst, som erok föreslår så kanske vi skulle platsa i eliten om vi börjar med sommarträning!
Obs, jag vill poängtera att jag har full respekt för om man vill satsa uppåt genom att rekrytera bättre spelare. Det är ett val vi är fria att göra. Jag vill bara med detta inlägget öka uppmärksamheten på vad Lakej-hockeyn kan ha för syften och försäkra mig om att det görs medvetna val i föreningen! :band:
Obs, jag vill poängtera att jag har full respekt för om man vill satsa uppåt genom att rekrytera bättre spelare. Det är ett val vi är fria att göra. Jag vill bara med detta inlägget öka uppmärksamheten på vad Lakej-hockeyn kan ha för syften och försäkra mig om att det görs medvetna val i föreningen! :band:
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
-
- c/o LL´s Forum
Angående golfen är väl det bästa att ha en stående tid, ex lördagar klockan 10, vilket jag kan ta mig an att boka varje vecka och att de som vill delta skickar mig ett pm senast torsdag samma vecka så jag vet hur många bollar vi blir.
Inlineshockeyn tycker jag vi skulle kunna lägga en veckodag så förstör man inte helgerna för dom som kanske bara har de lediga. Kanske finns det till och med intresse för två pass i veckan nu när vi inte behöver rätta oss efter istider? Ge förslag ni som visat intresse så bestämmer vi nått.
Inlineshockeyn tycker jag vi skulle kunna lägga en veckodag så förstör man inte helgerna för dom som kanske bara har de lediga. Kanske finns det till och med intresse för två pass i veckan nu när vi inte behöver rätta oss efter istider? Ge förslag ni som visat intresse så bestämmer vi nått.
- Kanslisten
- Forumentusiast