Måste säga att lakers sjönk lågt ikväll i mina ögon..Spelare som hånar oss i klacken från o-hamn..JÄVLIGT lågt måste jag säga.Jag förstår deras glädje..Men håna oss har dom inte betalt för..Utan spela på isen och inget annat!
Nog bara sur över förlusten. Och hur det än är så är det knappast vår uppgift att tygla våra spelare. Bättre du hör av dig till tränare Janne om du är ledsen.
Jag såg en hel del Mooresuppar som var lika goda kålsupare i de fallet. Ge man sig in i leken får man leken tåla, oavsett om man förlorat eller vunnit.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Zebbe wrote:Får man lov att fråga om vad som tynger ditt hjärta?
dvs: utveckla vad som hände
Jo när en spelare riktar sin glädje mot oss och bara hånler blir jag arg..Han har betalt för och spela INTE håna lr göra sig dum mot oss i klacken.Jag vet att MS sjöng en hel del dumt..Ni hade reageat precis på samma sätt om IKO gjort så mot er.Kommer alltid vara hat mellan klackarna men spelarna som sagt har ett jobb och utföra.Inget annat!
Jag satt på sittplats nära Oskarshamnklacken. De levererade den ena salvan efter den andra till framförallt fd oskarshamnspelare, främst Markusson som fick höra både det ena och det andra. En lång period sjöng de Tjocka feta Markusson.
Så kom inte dragande med en massa gnäll och sympatisökande efter att ni har varit precis lika mycket inne i leken. Hade jag varit Markusson hade jag givit er ett stort finger i ansiktet efter matchen så som ni sjöng om honom.
Flipplisa det är inre alls konstigt. Sitter man brevid er så hörs ni mer. Detta beror mycket på hallens akustik. Nä klä in taket med plåt å låt våra röster eka så som när vi var i KIK hall
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
En helt onödig diskussion, är alternativet att laget ska åka förbi och titta ner i isen och be om ursäkt, Nej, det är det inte och slaffsar man ur sig dynga om ex Markusson så får man nog tåla lite också.
Jo när en spelare riktar sin glädje mot oss och bara hånler blir jag arg..Han har betalt för och spela INTE håna lr göra sig dum mot oss i klacken.Jag vet att MS sjöng en hel del dumt..Ni hade reageat precis på samma sätt om IKO gjort så mot er.Kommer alltid vara hat mellan klackarna men spelarna som sagt har ett jobb och utföra.Inget annat!
Hörru Flippfisa, Hur förklarar du dem supportrarna som började klättra i stängslet och skrek bort mot våra spelare efter matchen ?
When we are good they never remember When we are bad they never forget
Hörru Flippfisa, Hur förklarar du dem supportrarna som började klättra i stängslet och skrek bort mot våra spelare efter matchen ?
Hörru bobba!
Varför tror du dom gjorde det?Jo för era jävla spelare beter sig som småbarn!
Nixon wrote:Jag satt på sittplats nära Oskarshamnklacken. De levererade den ena salvan efter den andra till framförallt fd oskarshamnspelare, främst Markusson som fick höra både det ena och det andra. En lång period sjöng de Tjocka feta Markusson.
Så kom inte dragande med en massa gnäll och sympatisökande efter att ni har varit precis lika mycket inne i leken. Hade jag varit Markusson hade jag givit er ett stort finger i ansiktet efter matchen så som ni sjöng om honom.
Sök tröst hos mamma i stället.
Alla sjöng inte dumma saker.Dra inte alla över en och samma kant.Jag tycker själv det är illa när man ger sig på spelare som bytt klubb..Det tillhör deras utveckling.Men när spelare hånar är det illa.
FlippLisa wrote:
Hörru bobba!
Varför tror du dom gjorde det?Jo för era jävla spelare beter sig som småbarn!
Ja men om ni hånar deras lagkamrater då är det ju inte mer en rätt att dem hånar tillbaka eller hur ? Det måste ju vara rättvist förstår du väl
When we are good they never remember When we are bad they never forget
Härligt utav lakersspelarna att ge igen när man sjunger ramsor om spelarna , inse fakta lakers har gått om er och spelarna i erat lag kommer att lämna för oss i framtiden också.
ååå oskarshaaaaaaaaamn det är det ända som ni kaaaaaaaaan
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jo, så är det ju, att fyra spelare (Romö, Markusson, Linder och Åhsberg) har lämnat Oskarshamn för att spela i Lakers.
Men ingen spelare har gått från Lakers till Oskarshamn.
Vad det beror på får var och en själv fundera på.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Lakersfan_03 wrote:Härligt utav lakersspelarna att ge igen när man sjunger ramsor om spelarna , inse fakta lakers har gått om er och spelarna i erat lag kommer att lämna för oss i framtiden också.
ååå oskarshaaaaaaaaamn det är det ända som ni kaaaaaaaaan
Ojda..Vi hörs iaf..Men va fan gjorde ni som va 5 ggr mer folk än vi?Trumman hördes med inte någon som sjöng..Tappat rösten lr?