Är det någon som ska hänga med till Ljungby den 19 sept. och kolla på allsvensk hockey ,Troja möter någon nykomling från Växjö ,kan vara intressant och se den nye spelaren i Troja ,Viktor Rydh som inte gillar poplag han inte får erbjudande att spela för.
Har för mej att Alvesta spelar mot Kalmar samma dag så jag vet inte om jag kan kolla på Troja-Lakers...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Som det ser ut nu blir det Niles som följer med,kan vi samåka?sedan stöter erok till i Ljungby ,ja det blir en stark klack .Förutsättningen för att jag ska åka är att vi vinner premiärmatchen mot Mörrum om vi förlorar den är nog serien "körd"och då bryr jag mej inte om Troja-matchen.
hassa wrote:Jag ser nog Alvesta istället!!!ASK!!!ASK!!!
vi kan ju starta en Klack till ASK!
Askens trädkramare eller nåt! VI SKA KROSSA ALLT MOTSTÅND I DIV 2!!!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Ja, men hem då? ,för övernatta i ljungby är det sista jag gör ,men å andra sidan sitta på bussen och sjunga "Lakers är de bästa"kl. 7 på morgonen vore inte fel.
alfax wrote:Ja,nu verkar det som vi inte får rum i min bil .Ska vi slå till och hyra en minibuss vi kanske kan fylla den när det närmar sej .Lampan kör du?
har hört att några älmhultsbor ska dit.
nu börjas det snackas hochey även i denna by
kul när folk komer fram på puben å säger att vi inte har i allsvenskan att göra.
Å det är ju rätt
vi hör hemma i superallsvenskan
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Skulle vara kul att veta hur hockeytokiga vi är.
kanske dax att börja boka bussarna prelimenärt redan nu till troja borta den 19 sep så att även Linjebuss förtår att snart drar det igång. Ska köpa aktier hos de iår.
tror de kommer att stiga till hösten.Iallafall i kronobergs län .
Läste på trojas forum att vi kommer att få ett värdigt motstånd även på läktaren
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Läste på trojas forum på svenska fans att de ska ta hjälp av tyskar supportrar för att skapa ett häftigt tifo mot oss den 19 sep.Tycker detta är kanon.Då får tyskarna se något de aldrig sett förut.Lakejer i massor