Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Det senaste jag hörde var att Peter Carlsson (Sorren) har skrivit på ett prestationsbaserat ettårsavtal med Lakers. Undrar om det kan ligga någon sanning bakom detta rykte?
Mif-backar som inte platsar hos dem ,är det något för oss, jag tror på något bättre .Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.Men precis som vanligt ,när ALLT ÄR KLART redovisar det och inte som i många andra klubbar att styrelsen går ut med nu har vi den och den på gång .HEDER ÅT STYRELSE OCH VÄRVNINGANSVARIGA Ni vet hur såna här saker sköts!!!!
Inget tvivel att MIF är bättre än Lakers ,men fördenskull tror inte jag att man hämtar en som inte platsar där.Det är min tro ,men framtiden får utvisa.
alfax wrote:Inget tvivel att MIF är bättre än Lakers ,men fördenskull tror inte jag att man hämtar en som inte platsar där.Det är min tro ,men framtiden får utvisa.
Men Alfax... "vi" hämtade ju Blomman från MIF och han platsade ju inte.
Det är skillnad ,en ÄKTA Växjö -produkt som nu vill vara med och bygga upp något stort ,en sån kille är mer än välkommen tillbaka .Men att förstärka laget med en storback då tror jag inte överblivna i MIF har något att komma med .men som sagts det är vad jag tror.
Nu har jag varit på årsmötet och då presenterades han .Jag är nöjd ,och alla Ni som inte var där Ni får läsa det i SMP på fredag ,för där var både reportrar och fotografer på plats .Är ni nyfikna nu......
Ja du Tege så var det nog ,men eftersom jag är så inbiten Lakers-fans att jag var på årsmötet redan en 1/2 timma innan det började så gick jag miste om detta ,men det ångrar jag inte ,för ett sånt optimiskt årsmöte inför framtiden har jag ALDRIG varit på och det säjer en hel del.Jag tycker synd om alla som älskar LAKERS att Ni inte var där.
"Inget tvivel att MIF är bättre än Lakers ,men fördenskull tror inte jag att man hämtar en som inte platsar där.Det är min tro ,men framtiden får utvisa."
Hehehe.... MO
/hackade taifarens konto!!! internet nördar som inte ens klarar the net secutiry