Som ni ser på startsidan så ligger det en ny annons ute, hög tid att planera semestern med andra ord!
Supporterträffen är ju den perfekta uppladdningen inför kommande säsong.
Ingen har betalat in än..inte Putte och jag heller men vi ska dit. Antar att Valle inte bangar heller och inte Daniel och Håkan..det lät så på dom iaf..ju fler vi är ju roligare är det ju! Tanken är ju att vi ska fylla en 20 buss och dominera!
jag ska betala in den 26 maj.
frågan är om man måste vara aktiv medlem eller räcker det med stödmedlem? detta beror på att min flickvän kanske vill med.
har även flyttat tillbaka till Älmhult så ni som ser mig vid vägkanten till höst med en lakejtröja på mig vädjar jag er att stanna.
Håller på att ta körkort nu.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Anderzon wrote:
Just nu... jaja... men vi åker inte förrän i slutet av juli.
Sant sant men efter sommarens festivalande så ser det nog inte mycket ljusare ut på pengafronten. Ska iaf försöka skrapa ihop en liten bössa så att jag kan hänga med. Får se hur det går..
norton wrote:
Sant sant men efter sommarens festivalande så ser det nog inte mycket ljusare ut på pengafronten. Ska iaf försöka skrapa ihop en liten bössa så att jag kan hänga med. Får se hur det går..
Anderzon wrote:
Just nu... jaja... men vi åker inte förrän i slutet av juli.
Skit i en festival och häng med till Vojens nu norton!!
Anderzon wrote:
Du måste prioritera helt enkelt...
Hehe prioritering är en företeelse som inte sällan faller encelliga små ting som mig ur minnet =P
Jag hörde dock en liten fågel viska i mitt öra att du var mer än villig att sponsra min resa mackan...muhaha...
Äh men det är väl bara att sikta på 13 rätt så löser det sig, lätt som en plätt...nästan!
Anderzon wrote:
Du måste prioritera helt enkelt...
Hehe prioritering är en företeelse som inte sällan faller encelliga små ting som mig ur minnet =P
Jag hörde dock en liten fågel viska i mitt öra att du var mer än villig att sponsra min resa mackan...muhaha...
Äh men det är väl bara att sikta på 13 rätt så löser det sig, lätt som en plätt...nästan!