Ja, det är ju gamla klassiska försvarsmekanismer han visar upp, pga att han inte kan hantera smärtan av att han inte vågade tacka ja när han fick chansen. I år har däremot ingen ryckt i honom.
Han kan även vara säker på att det försvaret kommer cementeras hos honom efter kommande säsong. Han kommer att hata pop-lag efter att ha blivit överkörd och förnedrad av oss.
Ja,"hata-pop-kungen " Rydh får det inte lätt i vinter.OOoooo, herregud att bara se han på isen i Lakerdome. !Synd att han vaknade för sent ,förra året hade han chansen ,men tog den inte ,jag förstår om han är besviken på sej själv idag.
Kan kanske vara på sin plats att kommentera Viktor Rydhs kommentar angående Lakers på Trojas hemsida. För det första så har Viktor Rydh aldrig fått något kontraktsförslag överhuvudtaget från mig eller någon annan i Lakers organisation. Vid ett tillfälle, då Växjö låg i division 2, samtalade undertecknad samt Jonny Moberg med honom i samband med en lunch i tipshallen, men vi kom inte fram till något konkret. Under årets silly season har Viktor vid flera tillfällen klargjort att han helst av allt vill spela i Växjö Lakers men vi har avvisat hans önskning dvs inte haft något intresse av honom. Därför förvånas man när man läser hans inlägg men antar samtidigt att han blivit felciterad eller trampad på tårna.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Ja, vad var det jag skrev innan ,han är så besviken för Lakers inte hörs av .Och mer besviken för sitt uttalande ska han bli när han kommer till Lakerdome.
Håller med dig alfax. Jag minns även debatten för ett par, tre år sedan som startade med att Fröken Rydh hade nobbat Lakers. Det visade sig senare att det var Lakers som nobbade honom eftersom han inte var så bra som han själv ville göra gällande (i lönekuvertet). Om ett par månader bussar vi André Persson på honom...!
usch.. blir som att släppa en Rottweiler på en Pudel...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.